Salut, Dupa un drum de aproximativ 200km , am oprit masina timp de 1 ora, dupa care am pornit-o sa plec si a intrat in limp mode, fara vreo eroare in bord, doar martorul aprins. Mentionez ca pana atunci nu a avut nici un simptom. I-am facut imediat o diagnoza si a aparut urmatoarea: - P22D2 - Turbocharge inlet valve - stuck open (atasez poze) Aveti idee despre ce ar putea fi vorba?
Cine face diagnoza trebuie sa iti spuna si cum rezolvi problema nu doar face diagnoza si atat. Cum crezi tu ca noi stim din fata tastaturii ce probleme ai tu la turbina daca nu demontezi si nu mergi la un specialist care doar asta face: adica repara turbine ? De ce nu citesti forumul pentru ca sa te informezi in legatura cu problemele privind actuatoarele la turbina montate pe acest tip de motor ? Aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes ai cautat raspunsul ? https://forums.ross-tech.com/showthread.php?7712-2013-VW-Amarok-HID-retrofit https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=66&t=1632056 https://www.jaginfo.org/threads/another-restricted-performance-thread.8821/page-2 Si nu in ultimul rand un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.