1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A3 8P - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cana.liviu, 10 Ian 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Decat sa platesti 1000 £ reparatia, mai bine pui un VCDS si verifici geometrie, actuator, furtune vacuum, supape, etc. Ai toate sansele sa scapi de problema cu o curatare de turbo (poate este geometria blocata si actuatorul numai o poate actiona) sau cu un furtun de vacuum inlocuit.
    Voi mereu va aruncati spre ce e mai rau si mai costisitor ...
     
  2. Daniel71 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, BRE, 2005
    pai asta-i faceau aia la Audi pentru 1000 de lire
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai si ceva dovezi ca ii schimbau un furtun de 1000 lire sau doar afirmatii ca sa te afli in treaba ?
    Cu factura si garantia cum faceau daca lui chiar i se strica turbina in viitorul apropiat ? Hai sa incheiem acest subiect.
     
  4. Daniel71 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, BRE, 2005
    nu inteleg iritarea, da ma rog, pe pagina anterioara este dovada, colegul forumist a pus o poza cu diagnosticul de la Audi care spune asa: "turbo vacuum unit has a fault", in rubrica a doua este pus pretul, adica 1151 de lire, mai jos, in aceiasi poza un burduf de planetara 247 de lire, probabil c-o fi poleit cu aur si cu asta am incheiat
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ce ti se pare in neregula ?
    Reprezentanta a banuit actuatorul si cum ei nu vand actuator separat, au facut proforma pentru inlocuire turbina integral.
    Sau tu nu stiai lucrul acesta ?
     
  6. andrei__ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 1.6 TDI 2010
    Am un audi a3 1.6 tdi si de ceva vreme imi intra in limp mode. Pe diagnoza imi spune LOW BOOST PRESSURE. Am curatat turbina, am schimbat sonda N75, am schimbat si actuatorul de la turbina si tot la fel face. A mai intampinat cineva aceasta problema?
     
  7. Antoni 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 BKD 2004
    Salutare, vin si eu cu o problema. Detin un Audi A3 2.0 BKD. Problema este urmatoarea, in treptele 3,4,5,6 dupa ce trec de 3000 turatii... imi intra in limp mode.. in bord absolut nimic aprins, pe Tester eroare cu presiune prea mare. Am curatat EGR, clapeta si admisie, am verificat Intercooler... toate ok... dupa ceva patanii cu Limp Mode , azi la drum lung in treapta 6.. mi’a intrat iar in Limp si s a aprins si in bord martorul de check engine...
    P.S in treapta 2 si 3 cand o accelerez mai tare apoi o las pe liber... se aude ca si cum ai da drumu unui balon umflat... o sa atasez un video.
    De la ce poate survenii problema de limp? Multumesc frumos !!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Provine de la ce este scris in zeci de topicuri aici pe forum care din pacate nu le-ai citit. Despre problema ta s-a scris pe forum de zeci de ori si sunt niste "retete" pe care trebuie sa le urmezi asta ca sa remediezi problema. Chiar crezi ca nu s-a mai discutat problema ta pe forum ? Citeste toate topicurile, despre turbina, existente pe forum.
     
  9. Antoni 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 BKD 2004
    Sincer asta fac de la 10 si inca nu am gasit un raspuns. Furtune si valve, au fost toate verificate. Ce nu s-a verificat este debitmetrul si injectoare.Oricum multumesc pentru rasuns.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Curata geometria turbinei, apoi restul.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  11. Antoni 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 BKD 2004
    Am avut masina la cel ce se ocupa de ea si mi-a spus ca a desfacut turbo si a fost curata. Acum nu stiu daca a curatat si geometria..
    Maine o sa pun testerul pe ea sa vad din ce cauza s-a aprins si martorul chek engine, ca pana acum nu a fost aprins si a mai intrat in limp mode, iar zilele urmatoare ma voi duce pentru o verificare a turbinei. Multumesc frumos pentru raspuns. Apreciez.
     
  12. Suker 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a3,2.0tdi,2010
    Salut,problema mea este urmatoarea:detin un a3 dsg 2.0 tdi 2010,si de ceva timp se aude un suierat asemanator unei sirene in momentul in care apas acceleratia la turatii mici pana in 2500 3000,care credeti ca este problema si ce imi sugerati sa fac? Multumesc
     
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    E de la turbina. Asa credeam si eu ca ma urmărește poliția. După o vreme a murit :)))

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
    Suker apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Suker te rog eu sa citesti acest topic si toate topicurile existente pe forum despre turbina inainte sa scrii pe forum.

    Iti spun si tie ce le spun tuturor care se inscriu pe forum si incep cu intrebarile fara sa citeasca: un forum "astazi" (cand ai toate informatiile la indemana si cand esti obligat sa citesti intai fara sa intrebi nimic) functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    In alta ordine de idei se face LOG si se fac niste investigatii, nu incepi cu intrebarile atat timp cat ai toate solutiile si rezolvarile existente si scrise deja pe forum. Multumesc.
     
    Suker apreciază asta.
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Furtunele de vaccum le-ai verificat?
     
  16. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Salutare colegi!
    Am facut un log in mers, respectand procedura descrisa intr-un topic aici pe forum. Din pacate nu am reusit decat pe canalele 10 si 11, fiind limitat de functionalitatea OBD Eleven, care nu permite simultan decat 8 valori.
    Lucreaza in parametrii turbosuflanta sau necesita vreo interventie? Daca este cazul, revin cu un log separat si pe canalul 3.
    Observ si eu ca nu face presiunea ceruta decat de pe la 2200 turatii, dar nu stiu daca e neaparat o problema.
    Va multumesc
    IMG-20190221-WA0004.jpeg IMG-20190221-WA0006.jpeg
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Maf bun , turbo incarca doar la 2.200 rpm , esti in regula. Asa merge "ele" 2L. :)
     
    dasefx1980 apreciază asta.
  18. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Salutare colegi, acum de aprox o luna...2 luni ma plangeam ca imi zbiara turbina..., fluiera incepand de la relanti, cand ajunge pe la vreo 3k de ture incep sa fie insesizabil, e vorba de fluierat muult mai futernic decat fluiera turbina in mod normal.

    Are momente cand nu doar fluiera ci zbiara, de zbierat, zbiara cand merg lejer cu ea, daca o calc prcais da duhul asa urat face pana face presiune mai mare dupa care mai zbiara putin si tace.

    Recent am mai avut de lucru prin jurul turbinei si cu ocazia aia am verificat si jocuriile, vreau sa zic ca joc are la fel ca si cand am montt turbina sus, si jocul sus jos si dreapta stanga e ok, adic un joc foarte mic, mai mult de atat stanga dreapta nu are cam deloc joc, nu e infranata noci paleta.

    Si mai recent, am vazut c imi lipseste aprox 3...400ml de ulei, am completat cu ulei nou si fluierele si zbieraturiile s-au mai calmat, am observat ca aproape ca dispare si pe timp ploios sunetele.

    Sa fie uleiul de vina? (Liqui moly), nu prea mi-a placut de la inceput cum a pornit la primul frig cu acest ulei...

    Acuma am zis ca vreau sa ii dau putin ravenol, din cate am vazut e putin mai greu de contrafacut :p
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Dar jocul fata-spate?
    Nu are treaba uleiul, Liqui e in top 3 si nu se contraface.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sebi vad ca tot scrii pe forum si intrebi pe forum. Nu repari masina pe forum ci la un bun mecanic. Problema ta nu are nici o legatura cu uleiul si niciodata o turbina nu are zgomote din cauza uleiului. Cand cumperi piese SH si chiar reconditionate asta patesti. Anumite piese se cumpara noi si originale, de preferinta, indiferent ca sunt uneori "mai scumpe" ca masina. Daca nu faci asta o sa scrii pe forumuri pana te plictisesti iar daca spui ca nu merita cumparata noua si originala acea piesa (indiferent care) iti spun eu ca ai gresit achizitia marcii de masina.
     

Distribuie pagina asta