1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. danny_dny

    danny_dny 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF 2004 + A4 b8.5 2.0 Tdi cglc -pcg 2013 s-line
    Masina intra in limp mode! Geometria are depuneri! Nu exista erori salvate!
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti lua limp si pentru presiune mica, nu numai pe suprapresiune. Verifica bine toate furtunele de vacuum de pe circuit inclusiv cele de pe traseul intercooler. Dar, in mod normal si pentru Negative deviation se stocheaza eroare pe Engine.
    De ce esti asa de sigur si categoric cu afirmatia din postul anterior? Pe ce te bazezi? A explicat Cornel mai sus limpul pe presiune mare, (geometrie cu depuneri, printre alte cauze) dar pentru acesta apare eroarea pe Engine 101%, deci eu cred ca problema poate fi la furtune.
     
  3. danny_dny

    danny_dny 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF 2004 + A4 b8.5 2.0 Tdi cglc -pcg 2013 s-line
    Cursa geometriei e aproximativ 3 mm! Si totusi nu exista erori!
    Initial, motorul intra in limp mode la 4000 rpm, apoi a scazut la 3000!

    Maine dau jos turbina pentru curatare!
     
  4. lucian.1950 Guest

    Realitatea este ca nu totdeauna ramine stocat ceva dupa un limp mode. Am patit-o si eu odata cu un diesel si la proxima scanare nu era nici-o eroare. Deci afirmatiile categorice nu sint valabile nici pentru da nici pentru nu .
     
  5. danny_dny

    danny_dny 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF 2004 + A4 b8.5 2.0 Tdi cglc -pcg 2013 s-line
    IntrebArea este, de ce? Cum se poate asa ceva?
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    "Cursa geometriei e aproximativ 3 mm!"
    Nu cumva a actuatorului ? Daca da, e prea mica. Trebuie sa fie 2-3 cm.
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Am intalnit eu ieri ceva asemanator: desi se tura, masina nu avea putere si nu am gasit nici o eroare. Explicatia: furtunul de la turbo(de pe intrare) desfacut... Dupa strangerea corecta a colierului respectiv, alta masina:)
     
  8. danny_dny

    danny_dny 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF 2004 + A4 b8.5 2.0 Tdi cglc -pcg 2013 s-line
    Am demontat turbina, am curatat vanele geometriei si totul a reintrat in normal!
     
  9. alaman 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 Allroad,2,5TDI,2002
    salutare!
    am si eu o problema,poate ma ajuta cineva,eu nu ma pricep.
    am iesit azi dimineata cu masina,A4 1,9 tdi 2004,un drum scurt.pe la 60km/h am inceput sa aud un zgomot,un tacanit,ca si cum flutura ceva.s-a tot repetat,m-am uitat ,nu am vazut nimic.nu mi-am dat seama de unde naiba se auzea.
    in seara asta am iesit iar si am auzit zgomotul din nou.am accelerat din nou,sa vad daca are legatura cu viteza de 60 km/h sau cu treapta de viteza,a treia sau a patra si am auzit un fel de plesnitura si apoi un suierat puternic si constant,ca si cum iesea aer din anvelopa.noroc ca eram aproape de casa.dupa ce am oprit,nu si motorul,si am bagat-o in curte nu s-a mai auzit.
    anvelopele sunt o.k.
    ce ar putea sa fie?multumesc frumos.
     
  10. Ursy

    Ursy 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, model B6, 1.9 TDI AWX, 2001
    Poate ti s-a desprins vreun scut pe sub masina.
     
  11. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    Poate sa imi zica si mie cineva daca se poate regla exact cursa surubului de la geometrie variabila, si cat ar trebui sa fie cursa lui ?
    Pentru ca la mine dupa ce mi-a fost reparata turbina masina nu mai trage la fel de bine ca inainta si acum are si o mica intarziere la acceleratie (adica de cand apas acceleratia si pana incepe sa raspunda la acceleratie) asta pana la 2000 de rotatii dupa 2000 trage bine. Un mecanic mi-a zis ca i se pare cursa de la geometria variabila cam mica.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Noi 2013
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Reglajul "la fix" ca sa zic asa se face pe banc, cu turbina jos, in conditii de atelier de specialitate.
    Acum ce poti tu sa faci e sa "te joci" cu surubul de la actuator pana gasesti pozitia in care iti merge la fel de bine ca inainte de reparatie. Faci cursa mai mare, mergi in probe sa vezi cum e, daca nu-ti place mai reglezi...si tot asa pana o nimeresti.
     
  13. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    si daca o sa umblu eu la el nu risc sa stric ceva? dar intarzierea asta la acceleratie se poate datora reglajului de la geometria variabila? mecanicul care mi-a zis ca i se pare cursa cam mica mi-a mai zis si ca pompa de vacum e cam obosita ca pierde ulei pe acolo. eu am fost la el dupa repetate incercari de reparatie la reprezentanta audi si nu am rezolvat nimic, iar el mi-a gasit furtunul de pe admisia de aer de vine de la intercooler ala scurt de langa egr si inca nu mi-a venit, sa vad cum se comporta dupa inlocuire.
     
    Ultima editare: 21 Noi 2013
  14. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    Ieri am reusit sa schimb furtunul de langa egr si masina trage mult mai bine dar mai are o intarziere la acceleratie, nu foarte mare, dar se simte si este cam enervanta. Intarzierea asta se poate datora geometriei variabile?
     
  15. dny10

    dny10 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2012
    Locație:
    dej
    Masina:
    audi a4 b6 131hp 2001 AWX
    salut..am schimbat furunele de vacuum( de la pompa tandem,n75,n18,n239)
    deoarece pareau roase si ma gandeam ca scapa vacuum si de aceea nu trage (de la 160 pana la 190 se cam tarea masina...iar in viteze mici de la 2600 de ture parca nu mai avea acelasi boost) asa ca am crezut ca sunt sparte...
    dupa schimbarea lor la viteza de 100 imi intra in limp mode cu toate ca in treptele 2 3 4 ii pot da pana in 3500 3700 de ture fara a intra in limp mode) doar daca merg constant cu 100 sau peste 100 imi intra in limp mode)
    ma gandesc sa fi inversat la n75 desi am fost atent cand leam schimbat(cel se sus merge la actuator iar cel de jos care are un T spre rezervor merge la furtunul general de la pompa tandem)eu zic ca asa trebuie sa fie sau gresesc?ce se intampla dac montez invers aceste 2 furtune?
    precizez ca inainte de asta nu imi intra masina in limp mode si ca avea o ezitare a turbinei cand o calcam)...
    pls help:(
     
  16. podina_florin

    podina_florin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2009
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, Quattro 2003, 130CP, cod AVF
    Pierdere de putere si fum foarte mult. S-a dus turbo? Mai arunca si ulei pe tobe.
    Interesant este ca se aude si o pierdere de aer ca si cum ar fi ceva furtun spart.
    Daca ar fi numai ceva furtun spart ar scoate fum asa mult si ar arunca ulei?
    In orice caz, eu deja am comandat o turbina noua, 1865 de lei(am magazin de piese auto si acesta este pretul de achizitie cu discount oferit de furnizor.
    Producatorul este Delphi si pretul este cu piesa veche la schimb. Totusi mi se pare destul de ieftina fata de ce preturi am vazut la altii. Sau practica magazinele adaosuri comerciale foarte mari.
     
  17. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    pai fum scoate la furtun spart, pentru ca e amestecul sarac in aer... insa daca arunca si ulei inseamna ca e turbina cu joc mare in ax. Cu siguranta Delphi a reconditionat-o ca la banii astia nu este noua-nouta. La fel de bine cred ca ii puteai schimba miezul la turbina ta + geometria variabila, si ieseai pana in 1.000 lei.
     
  18. podina_florin

    podina_florin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2009
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, Quattro 2003, 130CP, cod AVF
    Pai in banii astia mi-a iesit mie ca magazin de piese auto la care s-a aplicat si un dicount de plata pe loc. In mod normal era 2000 de lei + piesa la schimb,pret de achizitie. Reconditionata sau nu, tot cred ca e mai buna decat reonditionata prin cine stie ce atelier. Nu ieseam cu mult mai ieftin.
     
  19. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Salutare sper ca postez unde trebuie. Intr-o dimineata pornesc motoru, la relanti parca avea o scuturare ciudata si cand dau sa pornesc se inneaca motoru, am crezut ca e in treapta a 3a dar nu.Pornesc din nou si cand acceleram motoru avea niste trepidatii ciudate si lipsa de putere, crezand ca am prea putina motorina si a prins aer instalatia m-am dus si am mai pus motorina. Pana la peco si inapoi nu am putut sa dau mai mult de treapta a 2a.Am ajuns acasa in parcare si la relantii a inceput sa scoata fum de sub capota. Acum un an jumate cand masina nu era a mea a avut aceleasi simptome si la service i-au schmbat senzorul de presiune turbo care arata presiune prea mare, dupa scurt timp i-a lasat turbina pe care au schimbat-o cu una sh. Acum turbina are joc in ax nu foarte mare dar se simte la mana, ar putea fi asta cauza senzorului defect? mai are si o mica fisura in intercooler pe unde cel mai probabil pierde presine.
    1.9 tdi 101 cp (Avb cred)
     
    Chrys Danny apreciază asta.
  20. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Salut
    Simptome masina a4 b6 1.9tdi avb: Nu are putere deloc la acceleratie supraalimenteaza(bat injectoarele ,fum negru in spate) pierdea vacum la un stut la pompa tandem, am rezolvat problema dupaia totu a revenit la normal masina mergea chiar mai bine ca inainte dupa cateva zile problema a revenit. I-am facut o scanare cu vag-com mi-a dat 3 fault found engine mount solenoid valves (n144/n145) si alte 2 ceva de alimentare neregulata, astea nu le-am salvat le-am sters direct sa nu cumva sa fie mai vechi si am pornit intr-o mica tura cu masina nu mai avea nici un simptom mergea ok dupaia am scanat-o din nou si mi-a dat
    1 fault found
    17994 – engine mount solenoid valves (n144/n145)
    P1586 – 35- 10 - intermitent
     

Distribuie pagina asta