1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor diesel la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de strumfyspm, 12 Apr 2012.

  1. Marian1980 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2019
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    Audi a4, 2.0tdi,2012, multitronic
    Buna seara.,
    Am rezolvat, dupa ce am demontat turbina se pare ca era de la EGR, mai exact de capsula din poza de la pagina anterioara. Era membrana sparta si nu pastra vacuum. Capsula vine doar impreuna cu EGR. Dar am schimbat membrana cu una de pe o capsula de vacuum de pe BMW.
     
  2. Rtm

    Rtm 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B8, ACGL, 2013
    Bună seara,

    Poate cineva să-mi spună de ce apare ulei în capătul admisie la turbina ? Am desfăcut furtunul de admisie aer și era ulei, precum și un mic joc în axul turbinei, max 1 mm zic eu. Ulei totuși nu consuma este la nivel maxim de aproape un an de la schimb.
    As aprecia foarte mult un răspuns înainte sa merg la mecanic cu noua turbina.
    Mulțumesc.
    P.S.:
    Atașez poze cu turbo, cu și fără ulei.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E normal sa ai vapori de ulei in admisie.
     
  4. Rtm

    Rtm 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B8, ACGL, 2013
    Mulțumesc frumos pentru răspuns. Revin după înlocuire turbo.
     
  5. Madalin1989

    Madalin1989 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,CAHA,2009
    Salutare baieti,

    La masina din profil un Audi A4 B8 (250.000 km) cod motor CAHA, 170 cp, de ceva vreme imi apare eroarea P2563 - Turbocharger boost control position sensor circuit - range/performance, aleator. Am fost cu ea la doua service de profil in Bucuresti, dar ambele mi-au spus ca turbina pe langa fluieratul pe care il are, functioneaza in parametri (asta dupa monitorizare in timp real si in mers si verificarile aferente). Partea nasoala este ca aceasta eroare nu imi apare la turatii de peste 3000 rpm, ci cand e subturata. In momentul in care spirala incepe sa palpaie intermitent, masina trage si functioneaza normal.
    Nu as vrea sa dau 3.000 de lei pentru reconditionare turbina si dupa asta eroarea sa apara din nou.
    Niste sugestii cu ce mai pot verifica ?
    Multumesc frumos.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cat de sigur esti ca actuatorul (G581) este ok ?

    Se poate verifica cati V (atat la ralanti cat si in boost) are cu VCDS.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Madalin1989 mergi la profesionisti in diagnoza. In plus, daca turbina fluiera trebuie schimbata dupa ce te convingi ca linia de vacuum, a functionarii motorului, este intacta (nu ai pierderi de aer sau nu trage aer fals pe undeva) si nu ai furtunuri sparte si/sau crapate.

    Ma repet: in Romania (si pot sa se supere multi cat vor ei) NU reconditioneaza nimeni turbine la modul profesional asa cum trebuie cu toate ca au SDV-urile si tehnologia necesara. Unii nu vor din lene si nesimtire pentru clienti si altii pentru ca nu stapanesc si nu stiu pasii si procedurile chiar daca au sculele, dispozitivele necesare. Eu am trecut prin asta si am cumparat turbine noi (sau reconditionate de catre fabrica pentru ca se gaseste si asa ceva) intotdeauna prietenilor pe care i-am ajutat. Stiu ca este un efort (din punct de vedere financiar) mare dar nu ai alta cale de ales.

    In plus tu NU ai fost la un profesionist mecanic si la un tehnician in diagnoza pentru ca problema ta este mai complexa.
    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.

    Iti repet si tie si altora sa va intre bine in cap :)

     
  8. Madalin1989

    Madalin1989 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,CAHA,2009
    Salutare baieti,

    Multumesc frumos pentru raspunsuri.
    Baiatul la care mergeam eu, s-a mutat din Bucuresti si am incercat sa rezolv aici problema, dar se pare ca nu o pot rezolva.
    @Cristi tocmai de aceea am scris aici. Ma poti ajuta cu o recomandare? La cine sa merg? Ca nu as vrea sa arunc banii de pomana.

    Multumesc mult de tot.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Madalin, nu ai postat fix eroarea de pe un tester dedicat VAG, ca VCDS sau ODIS, fiindca codul de eroare poate fi mai complex plus alte detalii despre condițiile in care se întâmplă eroarea.

    Vezi aici cam care pot fi cauzele si posibilele verificari pe care cred ca nu le-a facut nimeni.
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18995/P2563/009571


    Poate mergi la unul din colegii care au topic in aria de prestari servicii daca nu ai tu un vcds ca sa continui investigația ajutat de informațiile de pe forum.
    Ai si posibilitatea sa mergi la un service care se ocupa de turbine.
    PS: costa cam jumătate din cat ai zis tu reconditionarea. La banii aia gasesti noua.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La 1500 ron o reconditionezi cu miez chinezesc.
    Care, te lasa cand iti e lumea mai draga.

    Nu iti pune nimeni miez Melett la 200€ in turbina si sa ceara 1500 ron pe reconditionare.
     
  11. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Bună tuturor, aș dori să știu dacă există vreo garnitură între galerie și turbina , deoarece a început să afume între ele , am schimbat și galeria cu alta și tot la fel , am curățat foarte bine ,strâns și în timp tot se vede afumat între cele două corpuri
    upload_2023-12-8_22-58-9.jpeg
     
  12. JeffM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2020
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a4 2.0TDI 2010
    @Madalin1989 îți recomand să demontezi turbina și să o trimiți la Iași la Turbo Doctor cu tot cu actuator și sonda de pe ea. Eu am demontat-o și aveam geometria fisurată in ea. Am mers cu turbina demonata la Iași și mi-au schimbat miezul și geometria nouă în fața mea plus reglaj actuator pe mașină specială de echilibrat turbine. M-a costat 1.800 lei dar după cateva zeci de mii de km nu simt probleme și merg destul de turat cu masina.
    Sănătate

    @Peto, ai garnituri așa
    Între dpf și turbo
    Între galerie și bloc
    Dar între galerie și turbo nu ai garnitura, eu am scos prezoanele de pe galerie și de pe turbo și le-am făcut puțin planul amândurora, apoi am pus la loc și nu scapă gaze.
     
  13. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    @JeffM , știu toate garniturile , am făcut planu pe ambele corpuri și tot se vede în timp fum acolo, uni au pus garnitura între turbo și galerie de asta am întrebat
     

Distribuie pagina asta