1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. Sebaa95 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2017
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 tdi 2007 BRF
    Mulțumesc pentru informații .Imi cer scuze dacă am provocat neplăceri ,pe viitor o sa fiu mai atent sa nu postez o problema la care se afla scris deja răspunsul pe forum .
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si eu iti multumesc foarte mult pentru intelegere si te rog sa citesti forumul. Ai raspuns la toate intrebarile.
     
  3. tavi88

    tavi88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 140CP BRE
    Salut colegii!
    Ieri când veneam de la Severin spre Craiova dintr-o data sa aprins martorul acela ca o sirma și numai puteam accelera mai mult de 90 km/h.
    Am ajuns pana la urma cu 40km/h în panta și 90 la drum lung.
    Ajuns în oraș am oprit-o și am plecat iar cu ea după 1h sa stins martorul acela cu sirma și sa aprins Check engine.
    Acum dacă merg cu ea ușor e bine dacă ma dau la ea se aprinde sirma și checkul și îmi taie din putere.
    Am făcut o diagnoza și zice cam asa:
    1 Fault Found:
    000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11110000
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 213859 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.08.17
    Time: 11:00:05

    Freeze Frame:
    RPM: 2037 /min
    Speed: 69.0 km/h
    Load: 29.0 %
    Voltage: 13.53 V
    Bin. Bits: 00001000
    Absolute Pres.: 1815.6 mbar
    Absolute Pres.: 1122.0 mbar

    Readiness: 1 1 0 0 0
    Sa mai lovit cineva de aceasta problema?
    Multumesc mult!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este ca nu ai citit nimic inainte sa scrii pe forum ? S-a scris despre problema ta de zeci de ori pe forum.

    Iti iei un caiet langa tine si te apuci de scris/notat tot ce este scris in legatura cu acest cod de eroare mentionat pe forum.

    Citesti obligatoriu integral toate topicurile despre turbine existente pe forum din toate ariile existente pe forum

    Acum iti ofer o explicatie care o repet si pe care tu sigur nu o sa o intelegi ca sa o interpretezi si sa iti rezolvi problema asa ca mergi la un profesionist in mecanica care sa verifici tot ce iti spun eu mai jos si nu numai. In plus verifici cu un pistol pentru vacuum presiunile de intrare/iesire in N18 si N75 obligatoriu

    1 Fault Found:

    000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON

    In traducere Actuator Turbo cu membrana sparta sau lipsa vacuum

    sau

    1. Ori membrana actuatorului este sparta, dar sistemul de vacuum este bun si comanda actuatorul degeaba, caci avand membrana sparta acesta nu va actiona geometria turbinei, deci va trebui inlocuit actuatorul.

    2. Ori actuatorul este bun, nu este spart, dar din lipsa de vacuum, acesta nu va actiona geometria turbinei, deci va trebui sa verifici eventuale neetanseitati ale sistemului de vacuum, sau poate nu mai produce vacuum pompa tandem. Mai sigur ai neetanseitati, caci daca nu aveai vacuum deloc observai ca si pedala de frana era mai rigida.

    Citeste integral topicul asta: https://vwforum.ro/topic/126033-des...-utilizate-in-managementul-motoarelor-diesel/

    asta: https://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?page=561

    si asta: https://vwforum.ro/topic/61585-supapa-n75/?page=4
     
  5. tavi88

    tavi88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 140CP BRE
    Salut Cristi!
    Ai dreptate m-am apucat de citit după ce am postat întrebarea.
    Am citit tot thread-ul acesta toate cele 25 pagini și o sa continui cu linkurile date de tine.
    Acum am vorbit cu în mecanic din Craiova i-am trimis eroarea și a zis ca trebuie curățată turbina.
    Eu o sa verific și furtunele.
    Va țin la curent.
    Mersi mult și o zi frumoasa!
     
  6. tavi88

    tavi88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 140CP BRE
    Bună seara!
    Astăzi am avut liber și am inspectat furtunele de vacuum.
    Toate furtunele sunt ok în afara de acesta din poza atașată mai jos care este rupt.
    Întrebare:
    Sa am eu norocul asta și sa scap decât cu atat???
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Pai dooh, este vacuum-ul actuatorului.
     
    tavi88 apreciază asta.
  8. tavi88

    tavi88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 140CP BRE
    Atunci o sa caut sa schimb furtunul cu toate ca de 2 ore caut pe net și nu găsesc.
    O sa caut și la dezmembrări dacă nu găsesc nou.
    O sa revin cu informatii după ce reușesc sa îl schimb.
    O seara buna și mulțumesc pentru informații.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nu vei gasit cotul acela ca reper separat. Gasesti la orice magazin de piese auto furtun de vacuum, cauciuc sau silicon.

    Ce ar mai fi sa cumperi un furtun copt de caldura din dezmembrari ?
     
  10. tavi88

    tavi88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 140CP BRE
    Ai dreptate în legătură cu dezmembrările,mâine o sa ma duc la magazin și îmi iau un furtun de vacuum mai bun și îl montez.
    După ce îl montez trebuie sa iau borna 5 min sa se reseteze calculatorul ca să numai vadă eroarea sau trebuie ștearsă din nou cu testerul?
    Precizez ca momentan nu am nici un martor aprins dar merg și încet dacă ma dau la ea se aprinde sirma aia și după checkul și îmi taie din putere.
    Multumesc mult!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nu trebuie stearsa neaparat eroarea, doar daca vrei.
     
  12. tavi88

    tavi88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 140CP BRE
    Bună seara colegii!
    Cum am promis revin cu informatii despre problema mea.
    Astăzi am cumpărat furtun de vacuum siliconat și l-am inadit cu cel vechi care era în stare buna la capete numai la mijloc cred ca a atins undeva ca era topit.
    Ian făcut un traseu mai ferit și acum e totul în regula mașina trage la fel ca înainte.
    Multumesc mult pentru informații.
    O seara buna!
     
  13. GeorgeFanea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 3.0 tdi
    Salutare , nu stiu daca a mai intrebat cineva chestia asta sau daca nu , am citit cam jumate din ceea ce a scris lumea si nu am dat de această întrebare
    Azi am incercat sa demontez turbina la A6 C6 4f2 , 3.0 tdi 165 kw 2005
    Am desfăcut totul si din cate am vazut si pe youtube ,sub turbina mai este un furtun sau o țeavă nu stiu exact , care nu stiu cum se scoate ca sa pot înlătura turbina, ma ajuta cineva cu un sfat ca sa nu fac ceva si sa o stric ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Vezi ca mai ai si un surub acolo jos, pe piciorul de prindere al turbinei, sper ca l-ai scos.
    Teava respectiva iese prin tragere, numai retin exact dar parca are si un surub mic pe buza.
     
  15. GeorgeFanea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 3.0 tdi
    @audi66 - Mersi frumos , m-a ajutat raspunsul !
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Cu placere. Dar, data viitoare citeste tot topicul, sunt aproape sigur ca acum cativa ani am postat PDF-urile cu demontarea/montarea turbinei.
     
  17. alexandreilex

    alexandreilex 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A6 , 2.0 TDI, 2007 BRE CVT 7+1
    Salutare tuturor ,
    Masina la 124 km/h intra in limp mode, nu mai aveam putere, daca o acceleram aceasta pierdea viteza. Am dus-o la tester, nu a aparut nimic, intr-un final mecanicul meu a facut un reglaj la actuatorul turbinei. In timp ce aveam aceasta problema, la rece, dupa ce plecam de pe loc si apoi ma opream la semafor, in treapta D, fluctua turatia motorului, aceasta scadea sub 900, apoi revenea la loc si tot asa pana se incalzea masina.
    Dupa ce a modificat mecanicul meu treaba aceea la actuator, masina a inceput sa tremure foarte urat (de exemplu la 38 km/h, la 1100 rpm) tremura cu totul. Daca o accelerez nu mai exista problema asta, dar in acelasi timp nici puterea de dinainte nu o mai are.
    M-am intors la mecanic, a pus-o pe tester si a aparut eroarea: ,,curent pompa sonda lambda banc 1 sensor 1 intrerupere”.
    A sters eroarea aceea, am facut un drum de 800 km, m-am intors la service, eroarea nu mai aparuse, dar in acelasi timp tot nu a disparut problema.
    Am verificat furtunele turbo sunt foarte ok, am verificat turbina, este foarte ok, injectoarele sunt foarte ok. Nu stiu ce sa ii mai fac sa rezolv problema aceasta. Uleiul plus filtrul de la cutie schimbat, revizii la zi, EGR schimbat anul trecut, etc.
    Sunt disperat, nu stiu ce sa ii mai fac. Am bagat mii de lei in masina la propriu si nu as vrea sa o dau, vreau sa fac ceva sa ma bucur asa cum trebuie de masina. V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta . Va multumesc din suflet.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Mecanicul tau nu a stiut sa iti faca un log in mers ?
     
  19. alexandreilex

    alexandreilex 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A6 , 2.0 TDI, 2007 BRE CVT 7+1
    Din pacate se pare ca nu. A facut cu un anumit tester, s-a uitat la valorile turbinei, in mers, dar atata tot . A spus ca presiunile de acolo sunt ok dar doar atat .
     
  20. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Astăzi cand verificam plinurile pe la motor am miscat de tubulatura de plastic ce face legătura dintre filtrul de aer si turbo. Mi s-a parut ca se misca un pic si la o privire mai atentă am observat ca la îmbinarea cu turbo nu am un șurub.
    Am incercuit cu roșu în poza de mai jos. Dacă este asemănător cu cel din fata cred ca este un șurub cu torx 30 dar nu stiu cat de lung si ce filet.
    Rog dacă ma poate ajuta cineva care are ETKA cu un cod sau număr ca sa il pot cumpara.
    Multumesc.

    20190110_201911.jpg
     

Distribuie pagina asta