1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. mirceacml

    mirceacml Platinum Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploiesti / Caransebes
    Masina:
    A3, 2.0 TDI BMM 175 cp 400 Nm RBN, 2007
    @bx3m la A3-ul meu este 1500 lei un racitor. Bănuiesc că la A6 e cel puțin tot atât. Nu stiu daca e chiar ieftin. Stiu asta pentru că în viitor o sa il schimb si eu.
     
  2. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Eu verificasem pentru A4 la un moment dat si era mai ieftin de 1500. Acum, fiecare face cum stie si in functie de situatie. Audi e o masina scumpa pe intretinere in comparatie cu altele, dar asta nu ar trebui sa fie o surpriza pentru nimeni...
     
    mirceacml apreciază asta.
  3. Xrase

    Xrase 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4f,2.0 tdi,BLB,2005
    Salutare,
    Revin cu info.
    Dupa aproape 1 an si jumatate in care nu am scapat de problema cu limp-mode la masina, si dupa 3 service-uri care au schimbat tot felul de piese pe masina, am reusit sa o repar.
    Am decis sa merg la reprezentata Audi din Timisoara, si dupa 2 programari au fost in stare sa descopere misterul. NU din prima ce-i drept dar au rezolvat-o
    Am schimbat:
    • senzorul de temperatura
    • furtunul care face legatura intre intercooler si turbina
    • furtunasul de vacum de la turbina.
    Daca mai intampina cineva probleme de genul acesta ,verificati mai intai cele 3 componente.
    Multumesc,
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Senzorul de temperatura (nu ai specificat a cui temperatura) nu poate fi cauza unui limp mode.
    Din pacate, tu ai scris aici ca ai fost la reprezentanta unde, au ghicit problema schimband 3 componente din 2 vizite.
    Da-mi voie sa nu recomand nimanui asa ceva.
     
    Sorin87 și Alex-F1 apreciază asta.
  5. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Buna ziua . Cand am luat masina din semnatura turbina intra la 1800 , dupa reconditionarea turbinei intra la 2100 , stie cineva unde trebuie sa umblu ? Actuator sau surubul de sub el , de la fluxul de gaze , precizez ca pe tester presiunea e buna . Multumesc anticipat
     
  6. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    PLOIEȘTI
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Salut. Am facut astazi dimineata cateva log-uri sa vedem cum incarca turbina, etc. Vreau sa ma asigur inainte de plecarea in concediu ca totul e in parametrii :icon_thumright:

    Am folosit treapta a 3-a si a 4-a in log-ouri.

    Ce parere aveti?
     
    Ultima editare: 8 Aug 2019
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E ok, poti pleca linistit :thumbs-up:
    Si da-i niste talpi, nu i-o strica .
     
    z1daru apreciază asta.
  8. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Dupa cum se vede in poza pana la 2400 rpm turbina nu da cat trebuie . Trebuie sa umblu la tija actuator sau surubul de sub ea ?
     
  9. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    --
    Unde ai reconditionat turbina?
     
  10. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salutare. Am si eu o problema la turbo mi se aprinde spirala buji si am pierderi de putere nu merge mai mult de 100km/h, am sa atasez ce mia dat la scan, va rog sa imi spune-ti daca e reparabil sau il schimb direct cu unul sh. Va multumesc!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    @ExcesDude Schimba actuatorul turbinei. Presupun ca ai turbina KKK cu actuator Siemens VDO sau Continental.
     
  12. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Mulțumesc mult audi66. La schimbarea actuatorului bănuiesc ca trebuie recalibrat sau este plug and play. Dacă cumpăr una din dezmembrări mai trebuie calibrata ? Mulțumesc mult pentru răspunsul prompt. Dacă este sa fie montajul plug and play o cumpăr de nouă.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nu e plug&play.

    Daca pui unul SH, da semn cu un marker in jurul suruburilor actuale. Asa stii fix pozitia in care il montezi pe celalalt.
     
  14. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Mulțumesc mult. Îți rămân dator. Acuma am sa încep sa caut una sh și sa îmi dau seama puțin unde ar trebui sa dau semnele cu marker. Poate ai din greșeală o poza sa pot sa îmi fac o idee. In 400km pana acuma mi-a intrat in securitate de 5 ori e cam enervant ca acuma încep sa trec de munți și când am nevoie de putere ma lasă in pana. Bafta și ms încă o data.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Poza este informativa. Pui varful marker-ului jumate pe surub, jumate pe partea de prindere. In felul asta marchezi perfect locul unde a fost prins surubul.
     
  16. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    La Robnec Bucuresti , in militari langa pacii
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    --
    Asa se intampla cu majoritatea celor reconditionate, nu reusesc sa faca presiune la turatii mici. Te obisnuiesti cu noul comportament sau comanzi un miez Mellet si o sa vezi diferenta.
     
  18. CDK 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 C6 (4F) 2005 3.0TDI BMK quattro Tiptronic
    Salut,
    Care e treaba cu furtunele alea pline de ulei ?
    Din ce observ tind sa cred ca vin de la turbina dar nu imi dau seama prea bine traseul lor. E "normal" pentru un diesel de aceasta varsta ?
    Ma gandesc ca daca le curat vor fi nevoie de cateva mii bune de km sa se faca asa, motorul nefiind spalat vreodata.

     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Pune un colier la furtunul incercuit, curata tot si asa o sa ramana.

    S-a mai discutat, dar daca nu citim.
     
  20. CDK 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 C6 (4F) 2005 3.0TDI BMK quattro Tiptronic
    Multumesc mult pentru sfat. E greu sa gasesti ceva aici uneori treci peste, fara sa iti dai seama.
     

Distribuie pagina asta