1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. marian.audi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 , 2.0 , 2005 , BLB
    am scos fiecare furtun in parte si le-am verificat ... 3 de numar si nimic fisurat sau T rupt ... tija functioneaza insa in turbina nu intra vacuum deloc din ce mi sa spus ... altceva ce mai poate fii ? ca eroare de senzor nu imi da ... doar presiune lipsa
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai umblat sub capota inainte de a avea problema asta?
    De cand nu mai trage? Ce ai facut inainte, ce ai facut dupa?
    Spune toate povestea.
     
  3. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Cu motorul pornit, scoate furtunasul din actuatorul turbinei si vezi daca ai vacuum pe el. Probeaza si sa nu ai furtunul de la actuator infundat.
     
  4. alex_paval 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 , 2.0 tdi BLB, 2005
    In capacul de pe chiuloasa am vazut ca un furtun de vacuum intra in el, ma gandesc ca acolo se face o rezerva de vacuum si poate scapa pe-acolo. E bine de verificat cap - coada cu vacuumul.
     
  5. miuman 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F - 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP - 2005
    Salut,
    Am si eu o intrebare legata de o eraore.
    16683 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 2289 /min
    Torque: 176.0 Nm
    Speed: 115.0 km/h
    Load: 45.5 %
    Voltage: 13.76 V
    Bin. Bits: 11000000
    Absolute Pres.: 1999.2 mbar
    Absolute Pres.: 1550.4 mbar
    Aveti idee ce poate fi?
    Simptomele sunt urmatoarele:
    In mers, la viteza mare (130-140km/h) imi taie puterea motorului (ca si cum nu ar mai functiona turbina). Odata aparuta problema masina nu mai are pic de viata. In orice treapta o mutam nu mai avea pic de vlaga, accelera foarte greu.
    Dupa ce opresc motorul si il pornesc iar problema dispare si masina merge ok.
    Am patit-o de 3 ori pana acum. In zile diferite.
    Ultima data s-a apris si martorul din bord (motorul). In urma acestui martor am obtinut si rezultatul de mai sus.
    Are cineva vreo idee??
     
  6. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Actuator turbo cu pb. Vezi cum se prezinta tija-daca e ruginita sau nu, si opune rezistenta la culisare.
     
  7. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salut, am si eu vestita eroare cu electrical malfunction de la actuatorul turbinei si pana imi vine actuatorul de la Cristi, ce spuneti are ceva daca mai circul cu masina? Daca opresc motorul, scot cheia si repornesc dispare limp mode pentru ceva timp, ca si cum eroarea nu mai este, dar doar pentru moment. Dupa scurt timp revine si ma baga iar in limp mode. Cineva din Iasi care poate calibra actuatorul? Am inteles de la 2 mecanici ca se poate calibra si cu vas sau vcds. Cat de adevarat este?
     
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    numai la reprezentanta audi se face, cu vcds nu se poate face.
     
  9. Marss_84 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    a8-2011 3.0d
    Presiune mare de aer si zgomot in admisie dupa un eventual tunning.

    Buna ziua,
    Am un A6 C6 (4F) 2006 2.0D adus acum din Olanda. Masina trage super bine, dar la decelerare se aude un zgomot ca un vuiet intrerupt la decelerare scoasa din viteza.
    La mecanic am fost si mi-a spus ca a fost facut tunning din soft pentru ai mari puterea si ca e presiunea mare in admisie. Mi-a arata o valva ce pare a fi originala a masinii nu montata de ei special si care ar avea rolul de a scoate presiunea doar ca e posibil sa fie blocata intentionat. Am observat ca nu ii vine vacuum pe ea deloc. E o valva mica deasupra la turbo. Daca ma puteti ajuta cu un sfat va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Iun 2015
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Poze, diagnoza... Valva de pe turbo se numește actuator și controlează geometria. Poate ai ceea ce se numește "blow-off" cum au benzinarele turbo. Cauta pe YouTube blow off diesel și vezi dacă seamănă cu ce ai tu.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Zgomotul la decelerare inseamna de regula turbina pe duca, asta daca nu ai ceva aftermarket montat pe acolo.
     
  12. Marss_84 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    a8-2011 3.0d
    Nu am Blow-off stiu despre ce zici. Am fost la mecanici si au spus ca e normal sa faca asa pentru ca e presiunea mai mare si ca refuleaza prin turbina deoarece trebuie sa iasa aerul cumva si pe undeva si ca de aia face asa. Singura rezolvare ar fi soft original dar a spus ca tot o sa se auda putin.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Iun 2015
  13. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    salutare colegi. Am reconditionat turbina, schimbat actuator cu unu nou original de la cristi, calibrat cu aparatul pe care il avea baiatu de la reconditionat, aceeasi eroare de malfunction! M-am programat azi la reprezentanta, 280 lei calibrare cu aparatul lor. Dupa reconditionare, masina a mers super din suceava pana in iasi. Cand opresc motorul si scot cheia, eroarea revine! Ce sa mai fac fratilor?! Azi e ultima mea sansa la reprezentanta... Daca nici asta nu merge creca o iau razna!
     
  14. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Am fost la reprezentanta, calibrat actuator. Eroarea revine. Am lasat masina la ei pentru investigatii, se pare ca ei sunt cam ultima solutie.. Acuma sa nu.mi spuna ca trebuie turbina noua... :))
     
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    poti sa te astepti si la asta...:):):):hi::hi::hi:
     
  16. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    In general KKK nu prea merge reconditionat. Asa ca da, pune mana si cauta o turbina originala SH.
     
  17. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Am garret gicu, daca era kkk nici nu ma mai chema baiatu.
     
  18. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Pai si in 2005 se punea Garett ? Stiu ca dupa 2007 au pus producatorul asta pe v6. Ok.
     
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    E straniu, am deja 2,5ani de cind am schimbat si eu tot kit-ul original (actuator), totul facut in audi, si merge bine merci si pina astazi.
     
  20. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Eu am ajuns la concluzia ca nu e din motoras din moment ce a fost reconditionata turbina, inlocuit motorasul cu unul nou si fix cand ajung la baiat ma intreaba daca codul la motoras se termina in J pot sa nici nu-l pun(cica a montat cateva si is cu probleme), Lucru adeverit dupa cateva ore. Sa zicem ca motorasul e bun, nu cred ca iese asa din fabrica pe original. Sa nu fie alta problema la mine... Mie imi pare treaba de ECU sau fir semi-intrerupt undeva. Oricum imediat cum primesc raspuns de la audi va scriu aici.
     
    Borzo90 apreciază asta.

Distribuie pagina asta