1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste tot topicul, nu toate motorasele sunt compatibile (chiar daca il cumperi nou). Am mai repetat asta.
    Daca il iei SH se poate calibra “la ochi”, cu semne.
    Daca il iei nou, trebuie calibrat obligatoriu cu aparatura aferenta.
     
  2. VLAD407A6 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2021
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2.0 TDI PD - BRE - 140(185cp-STAGE1)
    Salutare
    La masina din profil un Audi A6 C6 4f 2007 cod motor BRE cu 140 cp dupa reconditionarea turbosuflantei, da ulei in evacuare. Daca nu conectez actuatorul turbinei , NU mai dă ulei in evacuare. Aveti un link video youtube in partea de jos a postării.

    S-a dus turbina, care deja avea un suierat de vreo 6 luni, din ce in ce mai tare iar dupa accelerare puternica in gol se auzea un sunet puternic *ca cel de - blow-off valve * cand luam piciorul de pe acceleratie.
    Cum necum, s-a lovit de carcasa pe partea admisiei si s-a rupt rotorul inclusiv axul (cum am auzit zgomot am si oprit am stiut ca ceva s-a dus)

    Am ales RECONDITIONARE si am mers in Craiova cu ea la reconditionat (la Victor turbosuflante)

    Dupa reconditionare, am montat.o pe masina, am conectat VCDS-ul de curiozitate si la verificarea presiunilor am observat ca "aproape / mare parte din timp" facea presiune mai mare decat cerea masina (intre 100 si 350 milibar in plus (la anumite turatii)

    Dupa ce am lasat-o la ralanti vreo 15 minute am observat fum alb iesind din toba, mirosind clar a ulei.

    L-am contactat pe domnul Victor Turbine, care a zis sa o aduc sa vada ce si cum. Aparent a schimbat din nou citez"toate componentele care se afla in miscare, inclusiv ax si rotor.

    Si tot da ulei in evacuare. Daca ii scot furtunul de vacuum de pe Actuatorul de la turbo, nu mai da ulei in evacuare.

    In mers ori nu da asa mult ulei, ori se vaporizează repede si nu se vede fum alb, doar daca stai mai mult la relanti .
    - Cu actuatorul deconectat , nu da ulei DELOC dar face presiune mult mai puțină, doar in sarcina maxima face 2 bar (in loc de 2.4 cat cere ECU)

    DOMNUL Victor , zice ca MASINA MEA ARE CEVA. Însă mașină pornește la SFERT si trage de rupe, iar eu zic ca cacă avea ceva, dadea ulei si cu actuatorul scos de la turbo.

    Mentionez ca am curățat cap coadă toata admisia tubulatura, schimbat filtru aer, curatat debimetrul (era plin de pilitură), curățare perfectă facuta de mine insumi.

     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asta se intampla cand reparatorii de turbine folosesc piese de pe Aliexpress (China).

    Du-te cu ea inapoi.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @VLAD407A6 nu inteleg de ce scrieti pe forumuri in loc sa va reparati masinile la niste profesionisti ? Turbina aia reconditionata este deja praf reconditionata.
    De cate ori sa va spun asta:
     
  5. VLAD407A6 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2021
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2.0 TDI PD - BRE - 140(185cp-STAGE1)
    @Cristi

    Nu stiam sincer de postarea asta, pana acum. Am avut tovarăși de au mers pe reconditionare si a fost ok plus că m-a sfătuit un prieten ca e super ok si te tine daca o re-conditionez.

    Am vazut pe Google ca foarte multe persoane, pe forumuri din alte țări, au avut fix aceeași problema, cu turbinele reconditionate, in special la modelul ăsta de turbină GARRETT GT1749VA. Din ce am gasit/citit pe forumuri, din 5 turbine reconditionate (modelul asta) (chiar daca sunt montate pe motoare cu alt cod motor)

    Eu am cerut o parere pentru ca ma gandeam ca "poate totusi, o avea masina mea ceva, vreo chestie, de care eu nu am habar, cum zice domnul de mi-a reconditionat-o si ma gandeam ca poate aflu ce problema are mașina întocmai , sa nu rămân cumva păcălit din necunoștință de cauză..

    Domnul de a reconditionat-o, a zis sa trec pe la el cu masina sa imi spună ce problemă are de dă uleiul afară, lucru care o sa il fac mâine.
    Daca rezoluția d-lui nu rezolvă problema, dupa, am sa merg la o cunostiintă ce are o turbina identica pe original, pe mașină funcțională și am sa o testez pe aceea sa vad adevărul. Multumesc pentru info.

    Screenshot_20230131_175735_Chrome.jpg
     
    Ultima editare: 1 Feb 2023
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu iti dau un sfat prietenesc. Da-i lui mister Victor turbina inapoi sa-ti returneze banii. Ia o turbina noua de undeva de la piese auto sau una sh si inchei povestea. Multi, daca folosesc miez Mellet, nu stiu sa le mai calibreze stop screw si actuatorul(desi ar trebui sa nu fie nevoie decat pt reglaj fin), sau folosesc piese din china care sunt neconforme.
    M-am chinuit cu un baiat ce avea o turbina din asta facuta pe la pitesti o gramada de timp pe loguri, cica cu un miez mellet, si turbina facea incontinuu overboost. A pus una sh si s-a rezolvat.

    @iondarie a cumparat personal miez mellet, l-a montat in carcase fara sa umble la surubul actuatorului si functioneaza corect. tot GT1749VA.
     
  7. VLAD407A6 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2021
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2.0 TDI PD - BRE - 140(185cp-STAGE1)
    Update: Am cumparat din dezmembrări turbina si nu mai pică ulei in evacuare. Functioneaza si in parametrii, comparativ cu cea recondiționată care facea continuu overboost, tot timpul facea 150 mb / 450 mb in plus, se stabiliza dar doar daca o tineai constant (la aproximativ 500 milibar diferență da eroare).
    Multumesc pentru sfaturi si pareri
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    @VLAD407A6 apreciez că ai revenit cu update.
    Am văzut și prin alte locuri că tot apar turbine că asta care fac overboost. Exista incompetenți peste tot. Mă bucur că ai rezolvat.
     

Distribuie pagina asta