1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina si Vacuum motor Diesel la A3 8L - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de madalin91, 20 Sep 2014.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca te uitai in log vedeai ca ti cere 850 si tu ai 550 de la un capat la altul!!
    550 inseamna un MAF mort sau nealimentat electric.
    Tu faci cum vrei, ai intrebat ti am raspuns!!
     
  2. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    O parere despre acest log ? Log-ul a fost facut intr-a 3 si as 4 viteza
    LINK catre printscreen la log: https://imgur.com/a/k9Rvo
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De la 2500 ture esti in limp!
     
  4. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Imi explici te rog de ce sunt in limp ? Masina imi tine constant 1,5 bari in turbina , ca atat e safe la turbina de ASZ dupa soft. Trage foarte bine pe toata plaja de turatii si nu am nicio eroare pe motor.
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Scuze de la 3338(nu.pot mari imaginea/ma uit pe telefon/am vazut gresit)esti suprapresiune 400 mb si odata cu prima valoare de 94.4 ai luat limp, pana acolo esti in suprapresiune continuu.

    Ca trage masina liniar e doar parerea ta/logul spune altceva.
     
  6. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Masina e resoftata , de asta intreb daca chiar e overboost? E si normal sa aibe mai multa presiune , nu ?
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Uite cum arata un grafic la o masina cu soft/fa unul si la tine si apoi compara l.
    Chiar daca este soft cerutul cu actualul trebuie sa fie la fel.
    In cazul asta trebuia sa m ai lungesc tija actuatorului cu o jumatate de tura pt.ca actualul cu specificatul sa fie unul peste altul(am considerat ca este ok asa si nu am umblat la ea).
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Indiferent dacă e resoftata sau nu, masina trebuie sa faca presiunea ceruta cu variatii f mici, exceptand un mic spike cand ajunge la full boost. Daca intra în limp, probabil ai probleme la geometrie sau s-a umblat la turbina. Nu s-au făcut loguri înainte și după soft?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  9. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Masina asa a fost cumparata , dar de atunci a fost schimbata turbina si segmentat motorul. Ma gandesc daca as lua limp m-ar pune in cap dupa 2500 de ture si as primii ceva de genul positive deviation pe engine .
     
  10. IonutIT 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2003 1.9 TDI/100CP
    Dragi colegi,
    A ajuns sa se manifeste si la mine faimoasa problema denumita generic "limp mode". Dupa scanarea cu VAG-COM am gasit eroarea "positive deviation". Va atasez niste loguri facute in mers in treapta a 3-a, din care nu inteleg decat ca am presiunea in turbina prea mare, ca si ca valoarea MAF de altfel (Probabil MAF e consecinta presiunii mari?)
    Am incercat sa scot mufa de la MAF, dar pe langa faptul ca masina trage mai prost, tot intra "limp mode". Am scos furtunul ala gros care intra in EGR si pe langa faptul ca e plin de ulei acolo, nu prea am vazut multa mizerie pe la "clapa aia rotativa".
    Banuiesc ca trebuie verificat actuatorul turbinei, dar nu stiu unde sa-l gasesc :D . Motorul este 1,9 litri, ATD (74 KW).
    Aveti idee unde gasesc acest actuator? Sau ce as mai putea verifica? Sau eventual imi puteti recomanda un mecanic/service din Bucuresti care nici sa nu imi tina masina in service o saptamana si nici sa nu incerce sa faca experimente pe masina mea?
    Va multumesc anticipat,
    Ionut
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La tine e complet blocata geometria(cel mai probabil) si curând o sa bubuie turbina.
    Da turbina jos pentru curatare ai verifica daca actuatorul funcționează.

    Valorile de MAF sunt direct legate de boost, pe scurt maf=capacitate cilindrica x boost. Pe lung e o formula mai complexa.

    Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
     
  12. IonutIT 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2003 1.9 TDI/100CP
    Salut Arazvan2002 si merci de raspunsul prompt. Eu INCA sper sa nu fie chiar asa de grava situatia, pentru ca pana acum masina a mers foarte bine, cu exceptia a doua-trei situatii in care a intrat acest limp mode acum vreo 3 ani.
    De desfacut si curatat turbina nici nu-mi pun problema, mai bine cumpar una si o inlocuiesc direct, eu as zice ca intr-o zi se poate face operatiunea asta. Inca incerc sa gasesc actuatorul si sa vad daca nu cumva este el vinovat de toata nebunia asta. Va tin la curent :).
    Merci inca o data,
    Ionut.
     
  13. IonutIT 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2003 1.9 TDI/100CP
    Dragi colegi forumisti,
    Dupa cum am promis, revin cu detalii despre patania mea cu turbina.
    Problema mea de overboost era de la actuatorul turbinei, care probabil din cauza coroziunii, era PICAT (el sta "cu capul in jos") astfel tinand mereu turbina la presiune maxima. Dupa mai multe cautari pe internet, i-am ales pe cei de la AVD Turbo pentru investigarea suplimentara si rezolvarea problemei.
    Mecanicul care s-a ocupat de masina mea a constatat intr-adevar ca actuatorul e defect, ca geometria functioneaza fara probleme, dar mi s-a spus ca ei nu monteaza DOAR actuator, pentru ca nu vor sa riste defectiuni ulterioare ale motorului din cauza turbinei.
    In concluzie am ales reconditionarea turbinei si montarea actuatorului cu tot ceea ce presupune (schimb de ulei, de filtru de aer, reglare actuator, etc). Reconditionarea s-a facut prin schimbarea miezului (deci si a paletilor).
    Una peste alta, baietii mi s-au parut foarte profesionisti, dar atitudinea "de reprezentanta" va las sa o judecati voi. Cu "atitudinea de reprezentata" ma refer la faptul ca la reprezentanta nimeni nu sta sa carpeasca nimic, totul se schimba, pentru a nu avea surprize ulterior. Bineinteles, asta vine la pachet cu niste costuri crescute. Unii aleg "reprezentanta" pentru siguranta calitatii, altii prefera orientarea catre service-uri care prefera sa riste, neinlocuind decat componenta defecta si bazandu-se pe faptul ca restul o sa functioneze bine.
    Recunosc ca atunci cand am auzit pretul am ramas un pic descumpanit, dar vazand ce primesc de banii aia, am ales sa merg mai departe.
    Pe mine toata distractia m-a costat 1950 de lei (reconditionare, actuator, ulei, filtru, manopera, etc), a durat de la 13:00 pana la 18:30, iar rezultatul va las sa-l vedeti in logul mai jos.
    Va urez multi kilometri fara probleme si multumesc AVD pentru rezolvarea problemei!
     
    Dodo marian apreciază asta.
  14. tirnaveni 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2010
    Locație:
    Târnăveni
    Masina:
    audi a4 2001 1,9 tdi
    Salut,
    La un Audi A3 8L cod motor ALH 1.9 TDI am avut un accident mai puternic si am fost nevoit sa inlocuiesc capsula vacuumatica de la turbo cu alta SH dar de atunci tot intra in Limp Mode dupa ce se incalzeste. Am cumparat un VCDS si am facut un test in mers dar find singur este cam greu. Atasez LOG.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    NU trebuie sa faci tu diagnoza, pentru ca nu te pricepi. Nu mai folosi VCDS mizerie clona chinezeasca. Diagnoza se face doar in engleza si atat cu interfata originala.

    Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.

    Referitor la intrebarea ta NU stie nimeni sa-ti raspunda pentru ca sunt zeci de motive pentru problema ta. Daca reparatia s-a facut prost si nu s-a montat ceva asa cum trebuia, inapoi, nu avem noi de unde sa stim si pe cale de consecinta iti ramane tie sa verifici tot ce s-a facut la masina. Ce arati tu in poza aia NU este niciun LOG. Piesele care se schimba la masina se cumpara noi (tot ce tine de partea mecanica si electrica) nu se cumpara "piese noi de la gunoi" adica piese SH din dezmembrari.
     

Distribuie pagina asta