1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina si Vacuum motor Diesel la A4 B5 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de cornel1111111, 3 Iun 2013.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca e pentru radiatorul de caldura de pe filtrul de pe filtrul de motorina. Probabil are membrana sparta.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Gosmo apreciază asta.
  2. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Multumesc nucugheri si arazvan. Inca un lucru care poate ajuta: folosind VagCom-ul, mi s-a spus sa verific valoarea debitmetrului dupa minim 2min de la pornirea motorului, pe canalul 03; daca are o valoare, la relanti, intre 430 si 470 atunci isi face treaba si nu este de acolo problema mea. Mai exact, daca impartim capacitatea motorului (1896 in cazul meu) la numarul de pistoane (4) iasa o valoare de 474, dar cum aceasta este valoarea ideala, se mai scad ceva pierderi si se accepta ceva valori mai mici ...

    Edit: sa inteleg ca daca l-am "anulat", o sa am ceva probleme la iarna? Sau practic oricum nu isi facea treaba ...
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai si eu ce ti am spus sa faci pana sa ajungi sa inlocuiesti maf ul??:):)
    Daca masurai vacuumul vedeai ca la turbina nu ti ajunge cat trebuie si il pierzi pe undeva!!
    Acum repeta logul!!
    Dupa cate stiu ar trebui sa ai o valoare de 350 mg/str.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2017
  4. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut! Am facut un log in mers pt ca am observat ca debitmetrul nu baga aer cum trebuie, ma puteti ajuta cu o citire a log.ului si sa imi explicați ce nu e ok?

    [​IMG]

    Am schimbat pana acum 3 debitmetre si exact aceleasi valori le da ...am verificat si furtunele groase de la turbo la intercooler si nu par sa fie sparte (sau poate nu le-am verificat bine ...cum se verifica mai exact? )
    Multumesc!
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca ai schimbat 3 debitmetre tind sa cred ca nu noi! Eu am pus pierburg 240ron ma costat!! Vine doar senzorul nu tot cotul si acum citeste 1100+
     
  6. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    La mine vine intreg ...prima data am luat aftermarket de pe aliexpress cu 100 lei... dupa aceea unu din dezmembrari de pe masina functionala ...si a 3a oara am luat original cu 800 lei...si toate dadeau aceiasi parametrii ...
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca a cumparat cineva acel miez de pe ebay va rog sa imi dati un vanzator serios ca as dorii sa achizitionez si eu acel miez pt turbina mea. Cam asa arata in momentul de fata. Cu putin joc axial circa. 1 mm.

    received_1434097293372967.jpeg received_1434097333372963.jpeg received_1434097416706288.jpeg
     
  8. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Salut . Am nevoie de o parere pana ajung la mecanic, ca nu ma poate lua chiar cand vreau. Am schimbat turbina cu un sh in stare buna .A mers foarte bine masina ...2000 km si acum am limp mode la tot pasul.Ce mi se pare ciudat , si de aceea am nevoie de o parere de la voi daca a mai patit cineva limp-mode in oras treapta a3a chiar si a 2a? Alteori ma lasa sa urc cu a 3a si a 4a in 3500-4000 de ture. Intra in limp mode de obicei la schimbarea treptelor, nu in sarcina . Am patit doar de 2 ori sa intre si la mers constant in treapta a3a 2200 ture. Din cate am vazut cand e blocata geometria sau murdare intra in limp la turatii sau in sarcina . Multumesc .
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    O diagnoza/log in mers/BS o sa te lamureasca care/de unde e problema.

    Fara asa ceva o sa povestim toti ce am patit cu masinile noastre.
     
  10. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Stiu ca asta e de facut , doar ca nu am auzit pe nimeni sa i se manifeste asa ciudat ca la mine . In oras in treapta 2a sau a 3a.

    Mersi de raspuns
     
  11. Iulian22

    Iulian22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b5 1,9 TDI AJM, 2000
    ma poate ajuta si pe mine cu acest log
     
  12. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Ai 400 mBar overboost, trebuie sa verifici geometria turbinei daca lucreaza, furtunele de vacuum si electrovalva ce comanda capsula vacuumatica. Adica turbina face presiune prea mare si nu e bine. Deviatia de presiune cerut/facut nu e bine sa depaseasca 100 mBar.
     
  13. Iulian22

    Iulian22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b5 1,9 TDI AJM, 2000
    Am următoarea eroare pe vag com
    17965-Charge Preesure Control
    P1557-35-00 Positive Deviațion
     
  14. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Normal ca asta o ai. Daca turbina face +400 mBar..
     
  15. Iulian22

    Iulian22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b5 1,9 TDI AJM, 2000
    Și care electrovalva comanda turbine
     
  16. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Urmaresti furtunasul care pleaca din capsula vacuumatica a turbinei si te va duce exact la electrovalva cu pricina. Bafta.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  17. Iulian22

    Iulian22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b5 1,9 TDI AJM, 2000
    OK mulțumesc mult pentru ajutor
     
  18. Alex0123 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audi a4 b5 1.9 tdi 110cp 1999
    Salutare sunt nou pe aici . Am un audi a4 b5 99 cu motor de 1.9 110 cp afn , am curatat egr admisia toata tubulatura catre intercooler , si intercooler-ul . admisa avea foarte multa sperla , si tubulatura catre intercooler avea ulei nu foarte mult . Dupa curatare am montat totul ca la carte si dupa cateva ture masina merge super ok doar ca acum cand o turez la relanti in 2500 imi da fum mult fum albastrui . (Precizez ca tubulatura de la intercooler catre turbina nu am curatato si a mai ramas ulei in interior )
    Ceva pareri ?
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    E normal daca ai curatat egr admisie etc. Eu dupa ce am curatat egr turbo admisie a ajuns apa la 90 gr. S-a incalzit bine si evacuarea egr galeriile, a iesit un fum de zici ca a luat-o pe ulei. Dupa ce s-a evaporat tot pe traseu nu am mai avut gram de fum.
     
    Alex0123 apreciază asta.
  20. Alex0123 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audi a4 b5 1.9 tdi 110cp 1999
    Multumesc pentru sfat. Asa s-a si intamplat dupa vreo 30 de km. Am mers putin in forta cu a 3-a - a 4-a in 3000 ture si s-a ars tot. Acum nu mai scoate fum deloc .
     
    TalosCosmin apreciază asta.

Distribuie pagina asta