1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina si Vacuum motor Diesel la A4 B5 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de cornel1111111, 3 Iun 2013.

  1. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Multumesc mult pentru raspuns Cristi .
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pe scurt la ce a zis Cristi, daca ai positive deviation, asta tine doar de actuator(sau in cea mai mare măsură) împreună cu geometria. Că sa nu face presiune mare, trebuie că geometria sa se miste ușor doar prin forța arcului din actuator. Du-te la alții care se ocupa de turbine. Băiatul ăla e pe lângă. El ți-a dat soluția pentru cazul in care nu face presiune ( negative deviation).
    Un N75 Pieburg (sau original) ar fi bun de luat oricum sa îl scoți de pe lista.
     
  3. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Salut , Arazvan am cautat pe net pentru piesele astea de la Vacuum . Actuatorul respectiv este in partea jos din stanga unde este turbina ?
    Actuatorul meu de pe masina este cam ruginit ( daca piesa respectiva se numeste Actuator Vacuumatic) nu stiu exact daca mai functioneaza in parametri normali .
    Daca aceasta piesa este defecta , ce Marca trebuie sa caut ? ca sa o pot schimba .
    Dupa ce mi-a raspuns Cristi astazi , am fost la masina am dat capacul jos dupa motor si m-am uitat dupa Furtunele de Vacumm sa vad daca toate sant conectate , dar este foarte greu sa iti dai seama daca vreun furtun pierde aer pe undeva din cauza zgomotului provocat de motor.
    In legatura cu cel care reconditioneaza Turbine , am intrebat cot costa de curatat turbina . Raspunsul a fost ca costa 600 de ron cu tot cu Tva ( doar curatare) fara sa schimbe alte piese defecte in caz ca gaseste si altceva defect in turbina, la care se adauga manopera la servis pentru Demontarea si Montarea turbinei la loc pe masina.
    Cred ca in prima faza o sa schimb acel Actuator de langa turbina , si o sa contiunui cu N75 dupa care mai fac o scanare cu Vcds sa vad daca mai apare eroarea respectiva .
    Turbina va fi ultima pe lista , dupa ce voi schimba celelate piese care tin de Vacuum .
    Multumesc mult pentru raspuns , pentru mine orice Mana De Ajutor este binevenita . Eu nu am cunostinte solide de mecanica sau electrica auto precum au alti colegi de forum , de aceea mai pun intrebari care pentru cineva cu cunostinte solide poate sa para enervante .
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nici eu nu am cunostinte de mecanica , dar din 2013 cand mi-am cumparat prima masina si m-am inscris pe forum pana in ziua de azi am citit mii de pagini pentru grupul vag, mi-am cumparat scule: de la banc cu scule, la chei dinamometrice, la testere, ceasuri comparatoare, truse pentru etrieri, etc. Te sfatuiesc sa faci si tu la fel, daca vrei sa iti repari singur masina si nu ai mecanici buni in zona ta.
    Acel actuactor trebuie reglat , iti garantez ca tu nu-l stii regla pentru ca n-ai citit nimic. Deci du-te la un mecanic BUN sa iti repare masina , totodata turbina ta 101% este si colmatata chiar daca ai actuactorul si / sau n75 defect. Asa ca ori faci o treaba calumea , cureti turbina si verifici celelalte componente ori o sa intrebi 5 luni de acum inainte cum se verifica fiecare compenenta in parte.
     
  5. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Multumesc pentru raspuns si sfat.
     
  6. SalviiF 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2018
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B5 Avant, 1.9TDI /AJM, 2001
    Salut,
    Am rugămintea dacă puteți să ma ajutați la citirea unui log în mers.
    Menționez că am schimbat turbina, dar tot intră în limp mode. (A4, 8D5, 1.9 AJM, 2001).
    Mulțumesc anticipat.

    received_1028903094171926.jpeg
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Iti face suprapresiune. Ai verificat vacuum, N75, actuator turbina ?
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    La cat timp dupa ce ai schimbat turbina a aparut problema?
     
  9. SalviiF 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2018
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B5 Avant, 1.9TDI /AJM, 2001
    La o zi
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ai schimbat toata turbina sau doar miezul?
    Ciudat sa fie din turbina daca a fost ok.
    Verifica N75:scoate furtunul de intra in actuator si mufa(electrica) din N75, porneste motorul si ar trebui sa nu mai ai vaccum pe furtunul ce intra in actuator.
     
  11. SalviiF 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2018
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B5 Avant, 1.9TDI /AJM, 2001
    Toată, cu una rectificata cu tot cu actuator.
     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    De la AVD turbo,cumva?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sorin te-ai fixat pe AVD Turbo ? :))
    Sunt altii cu “renume” multttt mai rai.
     
  14. SalviiF 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2018
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B5 Avant, 1.9TDI /AJM, 2001
    Sorin, de la Turbotoni Suceava
     
  15. batinu15

    batinu15 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Tuttlingen,Germania
    Masina:
    Audi A4 avant, 1.9TDI,85kw, 116cp,tip AJM din 2000
    Ce rol are aceasta valvă cod 4A0819809 ?

    01620117703255.jpg
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai e pe circuitul de racire, probabil racire motorina. Nu mai stiu exact ce face, dar am gasit la 2 colegi de aici ca era sparta membrana si pierdea vacuum, deci a trebuit sa fie inlocuita fiindca nu tragea motorul din cauza asta. Poti scoate furtunul de vacuum temporar din ea si il astupi.
     
  17. batinu15

    batinu15 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Tuttlingen,Germania
    Masina:
    Audi A4 avant, 1.9TDI,85kw, 116cp,tip AJM din 2000
    Multumesc de raspuns. Am avut si eu recent aceeasi problema cu motorul care nu tragea, am schimbat valva si merge din nou bine.Asta dupa ce am inlocuit debitmetrul,senzorul de pe galeria de admisie,inlocuit toate furtunele de vaccum, curatare EGR si turbo,filtru de aer si filtru de motorina noi.Dupa care am dus-o la service pentru test de erori unde mi-au gasit adevarata problema cu aceasta valvă cod 4A0819809.Tot acest experiment a costat in jur de 420 euro in Germania unde locuiesc.
     
    Ultima editare: 14 Iul 2020
  18. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Salut. Am schimbat EGR-ul in urma cu ceva timp si masina nu mai tragea deloc dupa operatiune, si nu aveam nici o alarma nimic. Am gasit un furtunas de vacuum crapat pe traseul N75 - Actuator turbo. Dupa ce am rezolvat acel furtunas masina era de nerecunoscut, niciodata nu a tras asa bine. A mers asa 2 saptamani. Nu pot sa zic ca in momentul asta nu trage, dar nu ca in perioada aia. As vrea sa imi schimb furtunasele de vacuum si va rog frumos sa ma ajutati sa imi spuneti care sunt dimensiunile ( 4 si 5 mm ?? ) si care din ele unde vin - conform cu imaginea atasata . Vreau sa fac acest lucru fara sa tin cont de ce am pe masina, avand in vedere ca am gasit furtunuri blocate cu suruburi, mingea de vacuum nu este alimentata, etc
    **Audi A4 B5 1.9 AJM
    **Nu am gasit aceasta informatie clara niciunde, asa ca va rog frumos sa ma ajutati! Multumesc!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poza din imaginea atasata de tine nu este de la masina ta. Schema pentru masina ta o scoti din plansele ELSA si ETKA. Sunt mai multe planse cu schema vacuum.
     
  20. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Nu am acces la acele planse sau soft-uri, asa ca sunt sigur ca si poza aceea ma poate ajuta in mare. E vorba doar de dimensiune de ici colo, unde sunt de 5 de exemplu si unde sunt de 4 .
     

Distribuie pagina asta