1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina si Vacuum motor Diesel la A4 B5 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de cornel1111111, 3 Iun 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu le stiu pe de rost. Nu am mai lucrat de ceva timp la B5. Poate iti raspunde un user care are B5.
    Ba ai acces. Pentru a te ajuta singur pot cauta aici dimensiunile pentru ca sunt date in aceste planse si deja trebuia sa stii pe de rost asta: cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi asta ca sa afli singur codul si dimensiunile.
    Cu putin efort din partea ta poti afla pentru ca exista scris deja si pe internetul asta infinit toate dimensiunile sistemului tau de vacuum.
     
    clickflick apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi PDF-ul atasat, ai acolo traseul furtunelor si dimensiuni pentru AJM.
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vezi că la AJM/ATJ exista pe circuitul de vacuum și o valva care deschide ceva traseu de antigel, pe partea cealaltă față de turbo, pe sub vasul de expansiune. Valva aia se cam sparge și pierzi vacuum și din cauza asta nici nu trage mașina. Vezi pe topicul lui @Stefan.
     
    clickflick apreciază asta.

Distribuie pagina asta