1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tutorial reglare carburator Pierburg 1B SOLEX pentru audi 80

Discuție în 'Modele clasice' creată de FloRio, 27 Feb 2008.

  1. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    pentru consum mic faci cum am scris eu acolo.invarti in sens orar de la stg spre dreapta pana aproape moare motoru si apoi in sens invers intrre 1,5-2 ture.In faat ai un surub mare de care reglezi turatia.Pune ceva poze cu tipul de carb,sa vad cum arata
     
  2. themikevlad 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi 80 1.6 Benzina
    ok, am rotit de surubul de amestec la dreapta maxim dupa care am revenit 1.5-2 ture spre stanga. masina inca are demaraj bun, nu da rateuri nu se ineaca, insa relantiul e varza. am reglat dupa cum ai spus tu si la turatia maxima suna ca un chopper. mult prea slab, sta sa-mi moara motorul.
    avansul e reglat si el la turatia maxima, asha ca nu poate fi decat jiglorul.

    carburatorul meu e identic cu cel pe care ai facut tutorialul.
    btw, care este consumul la care ar trebui sa ma astept? sa nu am eu pretentii prea mari.

    multumesc inca odata ;)
     
  3. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    reglajul la avans se face cu lampa stroboscopica sau la nevoie se fixxeaza turatia motorului la 2000 rpm sa zicem din surubul de relanti sau se pune ceva pe pedala de acceleratie si se roteste pana se obtine turatia cea mai mare . Chestia aia cu 1,5 ture -2 ture e pur relativa. Ideea e ca rotesti surubul pana tinde sa se opreasca motorul , apoi ii dai drumul o jumatate de tura , vezi cum se comporta masina , apoi daca nu trage mai dai drumul la un sfert de tura -jumatate de tura . Cel mai sigur se regleaza cu un analizor de gaze. :)
     
    tm_09_bul apreciază asta.
  4. comy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    BRAILA
    Masina:
    AUDI 80 GLS DIN 82'
    Am Si Eu Probleme Cu Carburatorul

    acum 2 ani cand am luat masina mergea carburatorul bine tare,si l-am dereglat din greseala ,si de atunci nu am mai putut sa-l reglez.am tot intrebat dar nimeni nu stie.sper sa rezolv cum spui tu acolo.mai vb.sunt nou in club.am piese daca va intereseaza.
     
  5. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    bun venit in club,urmareste pasii din tutorial,in mod normal ar trebui sa reusesti,multa bafta,daca ai nevoie de ajutor cu mare placere
     
  6. s_mihai0481 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2008
    Locație:
    sghisoara
    Masina:
    audi80 1981 automatic motor vw1.5
    de ce nu scade consumul oare ....mama lui???

    :banghead::keule:te rog daca mai ai ceva poze cu carburatorul, m-ar interesa cum sunt puse vacumurile. de exemplu la mine e montat invers carburatorul "acceleratia e langa baterie". partea cu reglajul am facuto si intradevar a scazut consumul dar nu cu mult. ma gandesc ca ar fi problema si cu vacumurile (cateva sunt scoase) ceasu ECON nu merge tot timpul si acum e blocat la "maxim" ca si consum. daca ma poti ajuta cu o schema ceva a furtunelor de vacum. mersi
     
  7. comy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    BRAILA
    Masina:
    AUDI 80 GLS DIN 82'
    nu am frate.daca e o sa fac niste poze la mine la masina. la mine nu merge carburatorul deloc,imi baga ffff multa benzina si nu stiu dc.
    tre sa ma duc la un meserias da nu stiu niciunul. nici eu nu stiu prea multe cu vacumurile da am observat ca daca e vreun furtunas dela crapat sau rupt merge naspa masina
     
  8. Sylver

    Sylver 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 benzina
    eu am avut un carb pierburg pe masina si am incercat sa`i fac reglajul asa si tot nu mergea. nu`mi statea la relanteu sub nici o forma. l-am desfacut bucatzele..lam curatzat tot...si nimic. intr`un final am schimbat cu un carb webber. este exact ca acesta din tutorial. strang surubul de amestec la maxim si nu se intampla nimic. surubul de turatie nu merge deloc. in orice parte l-as invarti la maxim sau minim. am facut ceva gresit la el cand l-am montat??? nu pot sa`mi dau seama d ce nu au nici un efect nici unul din suruburi.
     
  9. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
    pe cand on tutorial pentru carburatoare keihein cred ca sunt multe pe la noi?
     
  10. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Pentru Kenhin as putea sa fac eu un tutorial. Dar vad ca lumea nu prea are asa ceva pe masina si deci nu prea ar avea sens. Daca sunt doritori ma apuc.:detective2:
     
  11. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
    Eu as fi unul.Dar oricum cred ca este bun un astfel de tutorial.Sunt sigur ca vor fi destui interesati.Sti cum se spune pofta vine mancand:)
     
  12. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Cristi si eu sunt de acord sa te apuci daca ai timp de un scurt tutorial, sunt sigur ca sunt multi posesori de audi echipate cu carburatoare Keihin;)...o sa fie un mare ajutor pentru toata lumea(inclusiv pentru mine:):p)...multumim anticipat:beerchug:
     
  13. trafalet

    trafalet 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    Targu Neamt,Romania-Roma,Italia
    Masina:
    Audi a4 b5 1800v5 turbo,benzina,an 1999-BMW520i-an1999
    Salut!
    Am cumparat un Audi 80 saptamana aceasta si masina mea se comporta destul de ciudat si anume:dimineata porneste la sfert,peste zi trebuie sa polizezi cel putin 10 secunde,daca o accelerez brusc se pune in fund si moare,daca schimb la mai putin de 2500 face la fel,consuma de rupe,cred ca sare de 10 %lla drum intins,la relanti sta la 1200 de ture si la un timp scade si moare pana se opreste,in fine nu mere cum ar trebui.Parerea mea este ca masina este prea avansata si carburatorul a fost reglat dupe ureche.Cum nu gasesc nici o poza cu carburatorul si suruburile la care ar trebui sa umblu,am rugamintea daca se poate sa mai puneti odata poza carburatorului si sa marcati care ar trebui invartite.Va multumesc mult!

    Totusi daca Maniacu este de acord si poate sa ma ajute personal in reglajul masinii,il rog frumos sa imi lase pe privat o modalitate de a-l contacta pentru a stabili o intalnire,eu fiind din Targu Neamt ,deci oarecum pe aproape !Multumesc mult !
     
  14. iliealexandru

    iliealexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    audi 80 18s 89
    sal am si eu un audi 80 18s 1989 si tot la fel consuma mult ce sa ii fac si nu stiu cum vin vacumurile va rog autati-ma E cu dublu corp

    si vreau si poze
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2011
  15. yolasfinx 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2009
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    audi 80 quattro 2.2 1979
    Anul trecut dorea unu sa-mi vanda un carburator cu carapacea de deasupra.... injectie monopunct de la un audi 80 b4 2.0 motorul cu montat cu tot nu mai stiu 150 sau 200 lei
     
  16. neaghi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Alba
    Masina:
    AUDI 100, 1600cm, 1977
    Salutare tuturor,

    As dori sa stiu daca metoda asta de reglaj, amestec, respectiv avans, nu e valabila pt orice tip de carburator..(tinuta turatia la 2000 si reglat avans/amestec pt turatie maxima..)..?
    Sau cel putin daca nu se poate aplica la carb-ul meu dublu corp, Zenith B3, si motor 1585cm..
    Multumiri!
     
  17. iliealexandru

    iliealexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    audi 80 18s 89
    bai fratilor unde este tutorialu asta de care vorbiti in ce site und este pus am audi b3 18s 66kw 90cp si consuma mult rau
     
  18. boghYtzoy 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Scirocco Mk2 1.8 Carburatie 1985
    Am si eu o problema. Am un vw scirocco mk2 1.8 carburatie (pierburg 2e2) si imi consuma peste 15...cred 20 cateodata. Am incercat sa il reglez. Chiar si cu surubul de amestec inchis maxim tot consuma. Am schimbat flansa cu una noua, set de garnituri si o-ringuri, furtune vaccum. Am incercat sa o tin la 2000 si sa invart pana moare. Invart de surub si nu scade mai mult de 1800 orice as face. Nu trage de toti 90 de cai. Si cand schimb vitezele, fara sprit moare motorul, merge innecata rau si miroase a benzina nearsa foarte tare. Ceva sfaturi ? ce sa mai verific ?

    Multumesc.


    Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Am corectat acum mesajul tau. Multumesc de intelegere.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Oct 2011
  19. eci 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2011
    Locație:
    lugoj
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI motor cod BPW 2007
    Salut am si eu o intrebare de ce nu se vad pozele, poti sa mi-le trimiti si mie.
    Merci .
     
  20. neaghi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Alba
    Masina:
    AUDI 100, 1600cm, 1977
    eci Pozele nu se vad pentru ca nu mai sunt pe site-ul unde au fost incarcate. Probabil au avut un termen cat au fost accesibile, si a expirat.
    Oricum, nu ar trebui sa ai nevoie de poze, e vorba de 2 suruburi, foarte evidente si avans.
    Daca dupa reglaj tot nu merge bine, problema ar putea fi jigloare infundate, plutitor/cui pontou sau returul infundat.
    Recomand schimbarea aprinderii clasice cu una electronica cu senzor hall. Eu am pus Gotronic si sunt foarte multumit, am scos din ecuatie posibilitatea sa fie platina uzata, dereglata, puscata..si merge muuuult mai bine.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Oct 2011

Distribuie pagina asta