1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Uleiuri pentru motoare cu benzina la Audi

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de a6benzin, 4 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici eu nu le citesc, pentru simplul fapt ca nu inteleg mare lucru din acei termeni, ma depasesc.
    Dar asta nu inseamna ca nu sunt persoane care stiu "cu ce se mananca" si le sunt de folos acele informatii.

    Nu te obliga nimeni sa citesti post cu post, citeste doar recomandarile, nu si informatia "tehnica".
     
    Kspic, borsy, Cata_ADC și încă o persoană apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incetati cu atacurile la persoana pentru ca va luati o pauza mai lunga si pe urma va suparati. Multumesc pentru intelegere.
     
    silvio, borsy, Cata_ADC și alți 2 apreciază asta.
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Mulțumesc pentru corectarea greselii gramaticale, chiar apreciez.
    Cum spuneam postul anterior, ne caracterizează că nație.
    Baftă.

    Screenshot_20180712-172504.jpg
     
    Kspic și faraonul apreciază asta.
  4. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Si tu crezi ca am bagat Sustina strict pentru ca mi-ai zis tu pe forum? :)) Din alte parti (chiar si din viata reala) nu m-am mai documentat, este?
    Gizaz christ.. las-o asa.

    p.s. da, am avut si Ravenol la un moment dat. Da, mi s-a parut un ulei slab.
    Personal eu am sa te ignor de acum
     
    kojak13 și borsy apreciază asta.
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Off voi chiar ma faceți sa va închid subiectul!!
    Nu puteți oare lasă orice atac la persoana și sa treceți mai departe??

    Dacă nu îl ținem iar closed

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    Kspic, kojak13, Roger25 și alți 2 apreciază asta.
  6. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Mda deci sustina sau nu, treaba este buna.
    Eu aici asa cum am tot subliniat am precizat aspectele teoretice sustinute de cele practice adica de rezultate cu analize de ulei uzat. Eu nu sunt mana in mana cu Borsy ci sunt cel care de la Borsy a invatat o buna parte din bazele uleiurilor, ulterior am ales propria cale si am citit singur mai departe. Am mai discutat cu el, m-a mai ajutat cu ceea ce nu stiam dar asta nu ne face mana in mana ci student cu profesor. ( aspect pe care nu imi este rusine sa il recunosc pentru ca discutam despre adevar ).


    Cateva reguli de baza in alegerea uleiului potrivit.
    1. Uleiul trebuie sa repescte ( APROBARE nu RECOMANDARE ) norma recomandata de catre producator si vascozitatea optima recomandata de catre producator
    2. Uleiul trebuie sa fie ales corect conform aplicatiei la care masina este supusa. ( mers normal, agresiv, sportiv, circuit )
    3. Uleiul este recomandat sa fie fabricat cat mai curand fata de momentul achizitiei si cu elementele ce tin de amablaj intacte ( un ulei pastrat necorespunzator are semne vizibile )
    4. Uleiul TREBUIE cumparat de la un magazin care reprezinta o sursa sigura.

    Intervalul de schimb al uleiului
    1. Se alege in functie de aplicatie si in functie de scopul masinii
    a. Masina este cumparata pentru a oferi siguranta tie si familiei tale/prieteni/pisicii/catelului.... etc - alegi un produs de calitate si optezi pentru un interval de schimb al uleiului in limita de siguranta. Asta inseamna interval de schimb mic al uleiului pentru a profita de un produs cu proprietati cat mai similare celui proaspat. Orice aliment, orice element este degradat in urma expunerii factorilor de mediu. In cazul unui motor ai cilcuri rece-cald-foarte fierbinte- rece, oxidare, carburant, cenusi... etc.
    Uleiul in urma expunerii la temperaturi mari isi pierde din masa lichida aspect confirmat de NOACK - parametru ce spune ce procent se evapora din ulei la o temperatura standard de testare undeva la 250 grade pe o anumita perioada de timp. Nu ai in motor 250 grade prin urmare nici aceeasi evaporare, dar totusi aceasta exista.
    Ai contaminare cu carburant, care degradeaza uleiul si multi alti parametrii ce tin de degradarea uleiului prin urmare de pierderea proprietatilor ceea ce duce la o accentuare a felului in care motorul se uzeaza.
    b. masina este de servici, este o masina cu care iti faci treaba si o vinzi repede - interval de schimb dupa bunul plac dar in limita impusa de catre producator.

    2. Se alege in functie de felul in care aceasta este folosita. Nu ai acelasi interval de schimb al uleiului la o masina folosita doar in oras comparativ cu alta folosita doar in extern cum nu ai acelasi interval de schimb al uleiului la o masina folosita pe circuit comparativ cu alta folosita in conditii normale. Si aici revenim la limita de siguranta .

    Exista in acelasi timp credibilitate in ceea ce scriu si ideea ca sunt agent de vanzari. La fel si in cazul lui Borsy.
    Practic cam PREZINT ( nu promovez ) uleiurile Ravenol. De ce ?
    1. Uleiurile recomandate de mine au cel mai mare procent de baza cu adevarat sintetica, ce ofera in mod teoretic cele mai bune proprietati anti uzura. Practic sunt bazele folosite in masini de performanta si care au dat dovata in atatia ani, ca ofera cea mai buna protectie pe forumurile de specialitate si in testele de industrie,
    2. Uleiurile recomandate de mine au cele mai faine fise tehnice - de la proprietatile de pompare la temperaturi scazute la cea mai faina stabilitate si protectie la temperaturi extreme.
    3. LE-AM FOLOSIT.
    4. Audi motorsport este partener tehnic cu Ravenol/Rivanol in functie de preferintele si respectul fiecaruia fata de firma.

    Daca inca totusi exista o suspiciune ca vand sau promovez ravenol, nu o fac pe pielea unui MOTOR pe care am dat bani. Adica nu imi dau singur foc la bani :)

    Aprobarea - minim de protectie garantat conform unor teste de industrie ce nu se fac pe toate motoarele din grupul auto respectiv. Pe scurt, un ulei nu este aprobat dupa ce a fost testat pe toate motorizarile VW.
    Recomandarea : un producator de uleiuri care nu are bani pentru aprobare sau nu a reusit sa obtina aprobarea. Pe scurt il bagi pe barba ta.
    Linistea pe eticheta - riscul fiecaruia.

    La fel cum un om termina o facultate si primeste o diploma nu este egal cu toti colegii sai asa nu orice ulei aprobat este egal cu un alt fratior de aprobare.
    Daca prezint intesiv Ravenol, o fac pentru ca eu aduc aici, ultimele rezultate in materie de analize de ulei uzat si masini audi. Daca nemtii prefera Ravenol, asta va prezint. Daca nemtii o sa prefere Polytron va prezint si Polytron ( sa ne fereasca sfantul de o asa zi )

    Cu toate ca ma repet, eu nu prezint uleiurile care fac motoarele sa sune cel mai bine ci prezint ceea ce dpdv teoretic si practic ofera PROTECTIA cea mai buna.
    Fonic poti observa anumite aspecte negative ce reprezinta intr-adevar un pericol. Dar nu poti compara treaba facuta in motor de mai multe uleiuri doar dupa criteriul fonic sau folosind criteriul fonic in totalitate. Suntem in 2018 nu la inceputul aparitiei uleiurilor de motoare in comert.

    Sunt si fan Ravenol ? Este meritul lor.
    Totusi sunt si o sa raman fan Valvoline si Mobil1. :) Sa nu uitam ca XL-III a fost un ulei care m-a uns la suflet practic, nu doar teoretic.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2018
    bodyny2001, Bogdan20cj, Chriss_Deejay și alți 4 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ca in continuare puneti tot aceleasi intrebari prostesti aiurea si inutile: ce ulei sa pun in motor ? si pentru ca va este lene sa cititi integral acest topic ca sa invatati, o sa va dau motiv pentru aprofundare si acest topic va fi inchis o perioada mai mare de timp.
     
    ***H2SO4***, bx3m, coco_catalin și alți 2 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta