1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Valva solenoid (supapa de la canistra de carbon)- motor 1.8 ADR - 1.8T AEB - 1.6 ADP

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de equililbrum, 6 Apr 2009.

  1. Pauloo

    Pauloo 6th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B5/1,6(101hp)/ADP/1997 și A6C6/2.0TDI(170hp)/CAHA/2010
    Salut.
    Pentru cine e curios ce se afla in interiorul acestei electro-valve postez si eu cateva poze pentru a va face o idee si pentru ca nimeni sa nu incerce sa faca asta :)
    Am desfacut aceasta supapa deoarece a mea nu mai inchidea circuitul de aer dinspre canistra de carbon si astfel aveam probleme cu relantiul, motorul sesizand aer fals. Astfel ca am inlocuit-o cu una din dezmembrari (50 lei) deoarece una noua avea pretul undeva intre 250-350 lei.
    In ultima poza se vede defectiunea.
     
  2. Darius-TM

    Darius-TM 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.6 110cp 95
    Salutare,am si eu o rugaminte,poate sa posteze cineva poza cu valva solenoid si canistra de carbon?Am aceeasi problema,Se videaza rezervorul,am un fasait la buson cu motorul pornit si nu pot sa-i dau de cap.Vreau sa stiu ce si ubde sa verific.Orice sugestie e bine venita.Multumesc
     
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Poza cu valva o ai mai sus.Pe masina este amplasata in partea stanga langa filtrul de aer,imposibil sa nu o vezi
     
  4. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Salutare am si eu o problema noua la masina mea este cea din semnatura am observat ieri ca se aude un fasait de la busonul rezervorului iar cand am pus mana se simptea presiune pe langa buson iar cadn am dat jos busonul s-a eliberat presiunea dar tot se mai simptea .
    Ce s-a infundat sau ce valva posibil sa fi ramas blocata sa ami creeze presiune ca era destul de mare .
    Presupun ca face parte din sistemul acela de ventilatie al rezervorului astept mai multe informatii de la voi .
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Aceasi problema ca si la ceilalti colegi,electrovalva de la canistra de carbon activ,posibil sa fie infundata ea sau furtunasele.Vezi daca se aude tacanind dupa ce s-a incalzit motorul.
     
  6. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Se aude tacanit cand se incalzeste motorul o sa te contactez pe yahoo si discutam acolo mai mult ok ?
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    ok....
     
  8. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Salutare colegi am rezolvat cu valva am luat una sh de la colegul Veby de la dezmembrari si merge acum si aeriseste rezervorul mai are n mic vacum adica acul la rezervor cade putin dar nu mult mers inainte cand era defecta scadea acul pana se aprindea becul de benzina si evident nu ma iam acel fasait de rezervor multumesc colegilor pentru sfaturi .
    Acum am mai ramas doar cu o pornire greoaie la rece si sin ce am observat eu nu ami mai intra socul deci ori murdarie serioasa pe senzor ori urmeaza clapeta la schimabt sa vedem .
     
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Posibil ceva probleme legat de clapeta acceleratie.Incearca o curatare serioasa.
     
  10. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    O sa incerc gabi weekendul acesta o dau jos si o sa curat tot , am tot amanat operatinuea asta de ceva timp si in lipsa de timp dar se pare ca trebuie .
     
  11. LDC

    LDC 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2012
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A4 B5 1.8 1995
    Eu astazi am schimbat electro-valva ( EVAP) am dat 20 lei manopera + 120 ron piesa si a revenit la normal masina si indicatorul la benzina ! A spus mecanicul ca teoretic ar trebui sa imi consume mai putin , sa vedem practic de acum. <3
     
    Stefanescu sandu apreciază asta.
  12. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Valva asta solenoid exista și pe motorizare 1.6 AHL?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Mai 2015
  13. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Trebuie sa existe, e sistemul care se ocupa de vaporii din rezervor, sa nu faca vacuum
     
  14. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Exista si pe AHL
     
  15. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Bun, acum vreau sa va intreb ceva de valva pcv : unde naiba o gasesc ? :)) Noua, sa zicem, ca-s curios cat costa. Ca second stiu unde sa intreb, e un parc mare de dezmembrari la mine in zona. Am impresia ca uneori functioneaza, uneori nu. Dar nu gasesc nicaieri pe net ceva concludent, zici ca am vreo masina rara, nu una banala pe strazile noastre... Am verificat-o, nu e blocata sau ceva, dar uneori o aud ca isi intensifica zgomotul respectiv, uneori nu merge deloc, iar in acelasi timp, evident, am un "fasait" la rezervor... Ma gandesc ca merge cand vrea, cand nu, nu.... Ca altfel nu imi explic... Daca se blocheaza sa zicem, nu mai trimite gazele in admisie si influenteaza relantiul ?
     
  16. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Valva pe care o cauti tu nu e PCV.
    Daca te intereseaza cat costa una noua, o demontezi de pe masina si scoti mansonul de cauciuc de pe ea. Sub acel manson vei gasi codul, dupa care o poti cauta la orice magazin de piese auto sau la magazinele online (cautare dupa cod).
     
  17. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Da, valva solenoid se numeste mai corect, nu ? Am luat-o jos, dar nu m-am uitat la cod, o sa ma uit acum. Dar vreau sa te intreb, se poate sa mearga uneori, si alteori nu ? Pare ca uneori functioneaza... Mi se pare foarte ciudata manifestarea... Uneori isi intensifica zgomotul, uneori parca nu functioneaza, desi ar trebui...
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alin topicul asta l-ai citit integral unde ti-am mutat mesajele si unde trebuia sa scrii asta daca mai aveai nelamuriri dupa ce-l citeai.

    Nu de alta dar ne repetam inutil cu mesajele pe forum odata ce a mai fost scris si exista rezolvari despre problemele care le ai. Invata sa citesti ariile forumului integral pentru ca nu exista ceva ce nu s-a mai discutat. Multumesc.
     
  19. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Da, se poate. Cand tacane merge corect, cand tacanitul se transforma in bazait nu e in regula.
     
  20. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Exact, asta se intampla. Tacane mult mai des, practic se transforma in "bazait", de aia ma gandeam ca nu e normal. O sa incerc sa o schimb. Valva are un reglaj ce se poate manevra cu surubelnita dreapta, ce rol are acela ?
     

Distribuie pagina asta