1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Valva solenoid (supapa de la canistra de carbon)- motor 1.8 ADR - 1.8T AEB - 1.6 ADP

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de equililbrum, 6 Apr 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti-am spus sa citesti acest topic. Schimba valva aia ca nu ai o masina de ieri ai una de 20 ani. Crezi ca nu tebuie schimbata ? Bafta.
     
  2. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Aha, bine, m-am lamurit, "mersi".
     
  3. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Mda, deci dupa cum era de asteptat, am pus valva noua, si evident, problema nu a disparut.Nici nu ma asteptam sa dispara, masinile astea au numai probleme, cu cat rezolvi din ele, cu atat apar altele... Alta solutie ? Ca pana nu trece gerul asta nu putem controla nimic... Sa se fi infundat ceva ?
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    La tipul tau de motor de obicei aprinderea face probleme reglajul este cu cantec este difeita de 1.8 si 1.8T
    Cauta un coleg cu 1.6i mai vechi sa iti spuna ce sa veifici.
     
  5. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Hai sa o luam usor. Ce face supapa asta? Ia da drumul gazelor din dezervor in galeria de admisie pt a le arde in cilindru. Daca supapa e buna inseamna ca problema e in alta parte daca nu ma insel la motorul tau distributia scantei se face mecanic adica ai delcou iar daca nu este pus la semn iti poate face figuru relantiul sau poti avea minus de putere sau plus de putere ( accelereaza ma brusc ) iar la decelerare iti da ca un sut un scaun (da in nas) . Masinile astea sunt pretentioase daca nu stii unde sa o cauti si nu ai interfata de diagnoza pt ca orice senzor care a dat eroare si sa stocat in ecu e tinuta minte pana ce se inlocuieste ce este defect si stearsa eroarea. Eu am un 1,6 adp faimos pt oscilatii la relanti si alte bube dar oscileaza dor cnd am benzina putina in rezervor ( pe rosu) .
     
  6. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Ce legatura are aprinderea cu alimentarea, ca eu la valva solenoid ma refeream ? Nu ziceam de fluctuatii, nu de asta-i vorba acum.

    Uite cum sta treaba : cateodata tacane normal, ritmic. Deodata, incepe sa tacane mai tare si mai rapid, si in acelasi timp se aude langa busonul de la rezervor cum...trage?! aer. Mi se face ca sa face vid. Ma gandesc la canistra, sa fie asa de infundata oare...? sau supapa aia de aerisire in atmosfera, de sub aripa, am inteles din scheme ca are asa ceva, probabil de acolo e problema.....o sa ne uitam...
     
  7. cristian_constantin

    cristian_constantin 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1,6 benzina 1997
    Buna ziua, am si eu o nelamurire: la masina mea Audi a4 1.6 ADR nu am gasit canistra de carbon sub aripa dar am observat ca furtunul care pleaca de la valva solenoid merge pe sub aripa undeva in spate( nu pot sa spun cu certitudine unde merge caci este mascata). Este posibil sa fie pozitionata in alta parte(canistra carbon) sau sa nu o am deloc?
     
  8. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    ADR este motorul de 1.8 :p iar de 1.6, este motorul ADP :p Asa ca "lumineaza-ne" :p
     
  9. cristian_constantin

    cristian_constantin 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1,6 benzina 1997
    scuze ADP am vrut sa scriu
     
  10. costy_1971

    costy_1971 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    pascani
    Masina:
    Audi a3 1,6 an 2005
    Cand umbli la acel reglaj adica atunci cand il strangi intra mai putina presiune din rezervor iar cand il desfaci este invers. Scoate furtunul care intra si da cu niste degripant in ea apoi regleaz-o cu o surubelnita.
     
  11. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Salutare! Are cineva ..o schema a traseului: valva - canistra de carbon - rezervor ?
     
  12. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Revin cu o problema..cum va explicati benzina in canistra de carbon ? In conditiile in care nu am alimentat..furtunele au fost suflate, curatate, canistra de carbon schimbata in rezervor vreo 15-20 l de benzina ?
    Poate ma ajuta cineva! Multumesc!
     

Distribuie pagina asta