1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Volanta Masa Simpla - Lightweight Pulleys (fulii usurate) si/sau Ambreiaj modificat - Merita ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Gorobete, 26 Aug 2008.

  1. Hexer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2012
    Locație:
    Bp-Cj
    Masina:
    A4 tdi
    Se inlocuieste cu un kit single mass cu placa si disc care tine la un cuplu mai mare + timp mai mult. Practic cum era in trecut, schimbi doar discul in fiecare 100-200.000 km depinde de condus.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Feb 2012
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    In poza e noul meu ambreiaj facut de Hexer. Maine pleaca sper mine si daca am timp, sambata urca pe masina. O sa mai fac poze cand ma apuc de montaj.
     
  3. strumfyspm Guest

    Felicitari...
    Astept si eu sa postezi cateva poze la montaj si normal cateva pareri de cum merge masina cu noul KIT.

    PS. Ai avut SMF sau DMF?
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu am mai avut acelasi kit pus, e cel de S2 cod motor 3B de 240mm pentru volanta cu masa simpla, dar am rupt ceva la placa de presiune dintr-o prostie. S-a reparat placa, s-a intarit, disc refacut plus kevlar, volanta de 1.9tdi 1Z gaurita pentru montarea placii mai mari, luat fata dreapta(dupa cum se vede) si echilibrat volanta cu placa pe ea. Nu am avut vibratii nici inainte si am mers 10mii km cu el si dadusem gaurile acasa, fara prea multe calcule, fara echilibrare. Discul de ambreiaj e acelasi si la S2 si la un model de 2.5TDi 5cilindri cu masa simpla deci stie sa amortizeze bine vibratiile si la diesel. Arcurile sunt duble in el.
    PS:Stoc am avut DMF dar cu kit de 228mm.
     
  5. strumfyspm Guest

    Dar merge sa pui de 240mm in loc de 228mm? Eu asta nu inteleg.....sunt cativa mm acolo care cred ca conteaza......adica incape fizic acolo??? sau trebuie modificat altceva.....?????
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    O sa vezi maine/poimaine poze. Volanta cu masa simpla are toata suprafata dreapta, dupa cum se observa in poza. S-au dat alte gauri de prindere mai spre exterior pentru prinderea placii de 240. Defapt asta e toata partea grea. Trebuie echilibrat ansamblul volanta+placa dupa gaurirea volantei plus strunjirea volantei ca sa aiba fata dreapta, pt ca se foloseste un disc mai mare.
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Da,merge,pe fosta mea masina a4 b5 s-a pus cutie in 6 trepte de pe a4 b7 cu volanta si ambreiaj de 240mm.
    Oricum,tu ai volanta de 240mm stock.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    In carcasa de 5 trepte cum am eu, nu ar incapea un ambreiaj de AVF sau altceva care are 240mm, decat daca se polizeaza din ea. Are diametrul putin mai mare volanta. Eu am o volanta cu aceeasi dimensiune cu cea stock. Oricum, la cei cu ambreiaj de 240mm, e mai bine o volanta stock DMF cu ambreiaj SRE, daca se mareste prea mult puterea. Belele asa mari cu volantele aveti voi cu CR-urile de 140cai. In general nu picau asa repede. Adica duceau si 200mii km.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Am atasat poze cu ambreiajul. Am facut si o comparatie cu cel pentru masa dubla. Il aveam prin garaj. Inca nu m-am apucat de treaba din cauza unor oameni neseriosi care ma incurca.
     
  10. strumfyspm Guest

    Da, arata bine. Volanta noua se potriveste perfect nu?

    Tu ce diferenta simti intre DMF si SMF???
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu am tot volanta din aia acum, doar ca cu kit-ul original pentru ea. Eu am mai avut anul trecut pus ambreiajul de mai sus si nu am simtit nici o diferenta, dar nici n-am fost prea atent. Eram f multumit. Eu am apucat sa merg cu DMF-ul vreo cateva luni, dar era deja uzata ca facea zgomot la oprirea motorului. Inca nu am pus ambreiajul nou din cauza unui mecanic ce m-a dus cu vorba sambata. Vineri e programat acum. Cu siguranta voi reveni cu impresii dupa ce il montez ca acum stiu ce sa urmaresc.
    Pentru motoarele de 1.9 non-PD si Pd cu 5 trepte volantele au aceeasi dimensiune si numar de dinti, indiferent daca sunt SMF sau DMF, asa ca merge facuta conversia.
     
  12. strumfyspm Guest

    Eu am inima un pic indoita. Sper sa merga si la mine. Am vb cu HEXER si el spune ca nu sunt probleme.
    Eu am 2.0TDi 143CP cu 320Nm, cutie in 6 trepte.....
    Si daca trec la cea cu masa simpla si cuplu de 500Nm, am sa ii fac si chip-ul sa ma duc la 178 cu 390Nm.

    Ideea e ca treb sa trag masina pe drepata o luna...uof....

    App. cum ai facut cu trasportul? Cum ai platit?:D
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu trebuie sa tragi masina pe dreapta. Fa rost de piese "stricate" de la colegii carora le-au picat deja. Le trimiti pe alea la Hexer si cand se intoarce ambreiajul, il pui. Din cate am inteles, nu foloseste piesele tale, iti da altele. Pe ale tale le foloseste doar pentru masuratori. Oricum, o sa iti spun cum merge. Acum de ex am niste vibratii usoare pe la 3000 rot pentru ca actuala volanta a fost gaurita, neechilbrata ca am folosit placa de S2 pe ea.
     
  14. strumfyspm Guest

    Sa vad daca gasesc...
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu prea am inteles,tu vrei sa schimbi volanta doar pt un simplu chip?
    Pt ca,doar dintr-o remapare nu vei ajunge in veci la un cuplu de 500nm,asa ca nu vad rostul...

    Fosta masina avea SMF din fabrica,actuala are DMF;diferente sunt si destul de mari.
    Pe fosta s-a facut conversia la DMF+cutia de viteze si nu-mi vine sa cred cat e de silentioasa acum,e exact cum e a mea.
     
  16. strumfyspm Guest

    Pai asta e ideea:
    1.Durata de viata mai lunga la kitul de ambreiaj cu SMF, fara sa imi fac probelme ca are sa bata. (ex passat 2.0tdi la o luna dupa ce a schimbat volanta tot cu masa dubla sachs, a inceput sa bata.....)
    2. Ar fi mult mai usor sa schimb doar discul decat volanta (timp si bani).
    3. As sta si mai relaxat sa nu apara problemele iar chiar daca am sa solicit mai mult ambreiajul.... (Sincer a inceput si mie sa bata la rece)
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
  17. Hexer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2012
    Locație:
    Bp-Cj
    Masina:
    A4 tdi
    Ambreaj audi S2

    Before:

    [​IMG]

    [​IMG]

    After (usurat & echilibrat volanta, disc racing si placa intarita):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Arata interesant si in varianta asta, dar pe drum probabil ca nu e senzatia potrivita cu discul ala, desi arcurile s-ar putea sa faca o treaba f buna. Cred ca tine un cuplu f mare.
    Ce motor are masina care il va primi?
     
  19. strumfyspm Guest

    arazvan2002, vad ca tu stii mai bine. Pana la urma se simte vreo diferenta intre DMF si SMF (ma refer la cele care faci update-ul de la DMF la SMF)?
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Tocmai m-am intors de 30 min de la service. Am muncit 6 ore si am schimbat in sfarsit ambreiajul cu cel de 240mm facut de Hexer. M-a ajutat si baiatul al carui service era. Rezultatul este mai mult decat multumitor. Ambreiajul prinde foarte jos, nu vibreaza nimic, zgomot nu face, pedala este moale. Deci totul e cum ar trebui sa fie desi nu am mers decat 3km si destul de incet. Maine o sa merg vreo 25km, apoi duminica 100km. Daca se schimba ceva, revin cu impresii, dar nu are ce sa se schimbe.

    Sunt putin "suparat" ca cel pe care l-am dat jos si are mai putin de 10000km nu ar mai fi avut viata lunga. Am impresia ca Sachs mai lucreaza si prin Turcia ori nu mai face treaba buna. Deja placa a inceput sa se inmoaie.

    Ii multumesc lui Hexer pentru ajutorul acordat cu ambreiajul. A iesit lucrare f buna, mai ales ca placa mea de S2 fusese stricata.
     

Distribuie pagina asta