1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Volanta Masa Simpla - Lightweight Pulleys (fulii usurate) si/sau Ambreiaj modificat - Merita ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Gorobete, 26 Aug 2008.

  1. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    De aceasi chestie ma plangeam si eu. Am un Sachs schimbat acum 2 ani care dupa 6 luni s-a intarit si acum dupa 2 ani si 15.000 km aluneca iar. Apropo: eu am facut tot posibilul sa minimizez uzura, de aceea caut acum iar sa gasesc alta varianta, dar exclus Sachs.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mar 2012
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    bushman@ un kit Sachs original cum se facea odata sare de 200 de mii de km pe 1.8i ADR;eu am 238 de mii de km si merge inca doresc sa il schimb in vara.

    Ar mai 3 variante Luk,Valeo si Quinton Hazel.
    Cei din urma suna interesant ei reproducand fidel piesele ce se faceau odata nu stiu in privinta kiturilor de ambreiaj.
     
  3. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca cineva vrea sa faca o conversie la SMF, poate alege oricand kit-urile Valeo cu volanta cu tot. Sunt tot undeva la 2000lei. Eu personal am auzit pareri bune despre ele. Fiecare face cum crede, parerile sunt impartite despre F1. Daca si south bend s-a prajit si a ajuns la Hexer, care oricum costa mult peste 2000lei, ce impresie sa-ti faci despre F1 racing. Oricum pentru motoarele deja clasice, gen 1.8i sau turbo sunt nenumarate variante pentru ca au fost foarte raspandite. Tinand cont ca nu cedeaza usor volantele la aceste modele, se poate alege un kit sachs SRE. Orice ar fi, nu luati volante usurate.
     
  5. Hexer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2012
    Locație:
    Bp-Cj
    Masina:
    A4 tdi
    Ambreaj TFSI de la south bend clutch, nu e prima care a ajuns la mine si arata asa... Modelul facut de mine nu mai bate la relnatin si frana de motor...si nu mai pica in bucati...

    Before & After

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Hexer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2012
    Locație:
    Bp-Cj
    Masina:
    A4 tdi
    Asta e ambreajul pentru TDI 6 viteze transversal, tine 1000Nm, si nu scoate zgomot oribil la relantin.
    Include volanta din otel, placa de presiune cu insert otel si disc ambreaj.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Revin si eu cu o completare, la mine merge f bine ambreiajul, am mers deja vreo 1500km cu el. Varianta cu kevlar e foarte OK pentru daily use.
     
    Ultima editare: 8 Apr 2012
  8. strumfyspm Guest

    Presupune ca avem o masina cu kit standard de ambreiaj (SMF).

    In ce conditii se distruge volanta si placa de presiune?

    Stiu ca discul este uzabil....
     
    MariusZepciuc apreciază asta.
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ti-am mai zis, volanta nu ai cum sa o strici, in orice situatie se strica celelalte mai inainte. Placa poate sa se strice daca fortezi masina tractand ceva si il tii sa patineze f mult fara sa se raceasca. Asa am facut eu si masina era stock si ambreiajul supradimensionat de 240mm, si tot s-a stricat. Dar vina a fost a mea, nu a lui, ca era nou. La mers normal, chiar sportiv nu ai cum sa strici nimic. La ambreiaj e important sa nu-ti odihnesti piciorul pe pedala ca inmoi soarele. Deasemenea nu as recomanda sa pleci cu scartait de la toate semafoarele calcand acceleratia la 4000 si sa dai drumul ambreiajului. Aici n-ar fi vina lui daca s-ar strica, ci a ta.
     
  10. IS55PRO

    IS55PRO 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 175CP
    recomandarea ambreaj

    Salut,
    am un A6 2.0TDI din 2005, 165 mii km. Masina e resoftata la 175CP.
    Ambreiajul a inceput sa patineze si daca tot il schimb vreau sa va intreb daca merg pe unul stock sau as putea pune un model sport sau mai preformat :uhm:
    Poate imi da cineva si un producator/model.

    Ms.
     
    Ultima editare: 13 Iun 2012
  11. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    Cum se manifestă această patinare? și în ce viteze?
     
  12. IS55PRO

    IS55PRO 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 175CP
    In oras nu se simte deloc.
    In treapta 4 si 5, cand sunt intr-o depasire de exemplu schimb din 4 in 5 si calc pana la fund aceleratia, atunci turometru sare la 4500 - 5000 ture si apoi revine la 2500 - 3000.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iun 2012
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    IS55PRO data viitoare te rog foloseste functia Cauta a forumului si scrie mesajele in topicurile potrivite. Citeste acest topic de la inceput unde am mutat mesajul tau initial. Bafta.
     
    LeThaL2019 apreciază asta.
  14. IS55PRO

    IS55PRO 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 175CP
    vad ca pe a6 facelift este un motor nou, 2.0 16v TDI Inline 4 DOHC 170 PS (125 kW; 168 hp) care are aceiasi cai si cuplu cat am eu dupa resoftare. Are cineva idee daca modelul acesta are alt model de ambreiaj si volanta ? si daca da, se va potrivi pe modelul meu 2.0 TDI cod BLB din 2005 ?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    NU, nu se potriveste volanta de la motorul asta nou la tine. Este altfel de motor cu alta tehnologie constructiva. Bafta
     
  16. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    topicul este dedicat tuning-ului in speta volanta sau fulii usurate..nu despre chestii OEM.
     
  17. BV19MAX Guest

  18. akim200 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 cod motor CAGA
    Salut baieti a montat cineva kit facut de Dl Hexer pe audi a4 b8 fabricatie >2008 motor 2,0 TDI 143 cai. va multumesc !
     
  19. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    Schimbare de la ambreiaj cu volanta cu masa dubla la volanta cu masa simpla

    Astazi am luat masina de la service si pe drumul spre casa am auzit un zgomot ciudat, m-am intors la service iar baietii au zis ca este ambreiajul.
    Referitor la zgomotul care il face atasez un video deoarece este mai usor de inteles problema.
    Zgomotul apare doar in momentul in care ridic piciorul de pe pedala de ambreiaj foarte foarte incet, la schimb normal de viteze nu se aude nimic, ambreiajul nu patineaza la demaraje in forta si nici altceva la nelocul lui nu mi se pare.
    Voi ce parere aveti in legatura cu zgomotul ?
    Acum problema care ma framanta si mai rau este faptul ca baietii de la service mi-au zis ca se poate face trecerea de la volanta cu masa dubla la volanta cu masa simpla, diferenta dintre preturi este destul de considerabila, undeva la 1000 Ron.
    As vrea sa stiu daca aceasta schimbare de volante afecteaza cu ceva mersul masinii, sau daca ii dauneaza cu ceva, daca merge sau nu merge ?

    http://www.youtube.com/watch?v=Gtxxw4_MUKA
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2012
  20. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    De obicei rulmentul de presiune face puţin zgomot la capăt de cursă, atunci când are anumită uzură. Poate şi prinderea lui pe furca glisantă are un joc mai accentuat decât normal.
    Nu este îngrijorător, ci doar enervant.

    Se poate trece la volantă normală fără probleme, există kit-uri de conversie aproape la toate mărcile. Te poţi aştepta la vibraţii uşor crescute pe anumite paliere de turaţie, totul depinde foarte mult de producătorul kit-ului (cât de atent s-a făcut echilibrarea volantei cu masă simplă). Două astfel de volante am montat, la una nu se simte nicio deosebire, la cealaltă "zbârnâie" ceva pe la 1600 de ture. Consider că de meritat, merită, acolo nu mai umblii niciodată, volanta cu masă simplă nu se defectează.
     

Distribuie pagina asta