1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 2.7 - 3.0 TDI - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pfaizzzer, 24 Mar 2011.

  1. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    Dupa cum cred ca majoritatea posesorilor de A6 cu motor BMK au observat acest tzacanit la pornire datorat dezamorsarii intinzatorului de lant al distributiei, ma gandeam sa gasim o solutie in scopul remedierii.
    Cea mai simpla idee e sa schimbi intinzatorul, dar in 50.000 km maxim apare iarasi zgomotul.
    La reprezentanta Audi mi s-a spus ca la motoarele mai noi de 3.0 l s-a rezolvat problema, asa ca am luat ETKA si am analizat situatia.

    Concluzie:
    BMK-ul si motorul de 240cp au acelasi bloc, aceleasi chiulase respectiv aceleasi axe cu came, pinioane de distributie, lanturi.

    Diferenta consta in intinzatorul hidraulic si patina aferenta lui.

    Problema acum este: exista posibilitatea montarii acestor piese reconfigurate pe BMK (daca chiulasele au acelasi cod n-ar trebui sa aiba forme diferite, deci prinderea pt intinzator si cea pt patina ar trebui sa fie aceeasi)???

    Daca cinva este mai luminat ca mine sau in cunostinta de cauza, il rog sa dezvolte ideea.


    Multumesc:hi:
     
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Daca chiuloasele au acelasi cod(identic), si ele sunt suta la suta la fel, identice. Si la mine tacane de vreo 50.000 km. Sa mai ameliorat dupa ce am bagat Castrol SLX 5w-40.
     
  3. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    M-am uitat mai bine in ETKA si difera cele doua litere de loa sfarsitul codului.
    Nu stiu ce rol au literele respective.

    chiulasa cil 1-3
    059 103 063 DN model 2009
    059 103 063 CK model 2005
    chiulasa cil 4-6
    059 103 063 DC model 2009
    059 103 063 CQ model 2005
     
  4. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    inseamna ca si chiuloasele difera. Ii destul sa difere si o litera din cod, ca atunci piesele nu mai pot fi identice.
     
  5. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    si la 2.7 , am acelasi rantait la pornire.
     
  6. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    daca am inteles eu bine, mecanicul care mi-a cumparat si schimbat intinzatorul mi-a zis ca piesa nou montata este putin diferita de cea initiala (mi-a si aratat...), designul fiind modificat dupa 2008, tocmai ca sa nu se mai dezamorseze...sa vedem ce s-o intampla peste 50.000 km ;)

    (cod motor: BMK)
     
  7. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tamasi
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Intrebare : cat costa piesa respectiva + manopera ?
    Am inteles ca mai trebuie si o garnitura + ceva suruburi suplimentare.
    Cat v-a ajuns pe voi schimbare piesei respective ?
     
  8. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    eu am dat 1.000 ron (500 piesa, 500 manopera).
    Garnitura si suruburile au fost din partea casei :)
     
  9. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    sa-nteleg ca au remediat problema si pt BMK prin schimbarea piesei?

    nu inteleg de ce nu au facut rechemare in service, deoarece daca cineva apasa acceleratia la pornire (intinzatorul nu e amorsat) poate sari lantul iar distrugerile ar fi masive
     
  10. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea , Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Salut am si eu aceeasi problema. Sa inteleg ca dupa 2008 au schimbat intinzatoarele si se potriveste pe orice motor 3.0 tdi, daca da imi poti da si mie un cod de piesa? Sunt cumva doua intinzatoare (stanga - dreapta)?
     
  11. bebe_nick_17 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 4f 3.0 tdi, 2005
    Salut! Vreau si eu sa schimb intinzatorul ala care face zgomot la pornirea la rece de pe un 3.0 TDI si din cate am vazut tu esti singurul care zice ca l-a schimbat aici pe forum. Vreau sa stiu unde l-ai schimbat si care din intinzatoare ai schimbat ca sunt 2,cel din stanga cum stai in masina sau cel din dreapta de pe partea pasagerului? Multumesc!
     
  12. ciuvete 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 1998
    si eu am schimbat intinzatorul intr-un service si s-a remediat problema . de atunci am facut 10.000 km
     
  13. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Care intinzator l-ai schimbat ? Ai dat motorul jos ?
     
  14. harpagid

    harpagid 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi allroad 3.0 TDI 2007
    Am schimbat eu ambele intinzatoare.Nu are rost sa schimbi numai unul pentru ca se da jos motorul ceea ce constituie o manopera scumpa.Costul lucrarii - 2900 lei.
     
  15. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
  16. Radu_D 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6, 3000 ,2005
    Si eu sunt programat pentru aceeasi lucrare, se schimba ambele, pentru ficare banc de cilindrii..costul e 2300. Nu are sens sa schimbi doar unul...
     
  17. Utzu_utzu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a6 3000 2005
    Acelasi sunet il am si eu la pornire. Azi a auzit mecanicul meu. Zice ca este intinzatorul de lant. Ma costa 1500 lei cu manopera si este ultra-urgent. Zice ca imi face varza motorul deoarece la fiecare pornire forteaza sa-l intinda. Ce sa fac ? Masina este Audi A6 3000 din 2005.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Noi 2011
  18. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    eu am acest zgomot de circa 3 ani:p
     
  19. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea , Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    La 2.7 tdi cat si la 3.0 tdi nu sunt pericole sa-ti sara lantul, adica daca nu te deranjaza zgomotul nu e nici o problema. Ideea e ca atunci cand motorul functioneaza prin acele intinzatoare trece uleiul sub presiune, iar daca lasi motorul oprit pentru mai mult de 2-3 ore la pornire vei avea acel zgomot. Pe cand daca pornesti masina imediat dupa ce ai oprit-o acele intinzatoare nu lasa in intregime uleiul sa se scurga din ele si de aceea zgomotul nu se mai aude pentru ca lantul de distributie este intins. Sper sa fi inteles.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Noi 2011
    Alecso apreciază asta.
  20. Utzu_utzu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a6 3000 2005
    Da stiu ca este vorba despre ulei pana urca alea alea, doar ca m-a speriat mecanicul. A zis ca este ultra-urgent, neaparat si dealea. Deci o las asa. De deranjat nu ma deranjeaza deloc cateva secunde la pornire. Multumesc mult.

    In acest topic se discuta strict despre zgomotul la pornire si atat. Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Mesajul a fost editat.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Noi 2011

Distribuie pagina asta