1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 2.7 - 3.0 TDI - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pfaizzzer, 24 Mar 2011.

  1. Radu_D 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6, 3000 ,2005
    Indicat e sa rezolvi problema, candva se va acutiza in timp, doar ca in conditiile in care tot apelezi la mecanic pentru asta ar fi bine sa schimbi ambele intinzatoare. Nivelul de uzura nu are cum sa difere foarte mut, chiar daca zgomot acum face doar unul. Probleme nu sunt doar cu uleiul, ci cu pornirea in sine 2.7 si 3.0 oricum au o pornire intarziata fata de 2.0, fortele mecanice, stresul pe distributie e altul daca intinzatoarele nu mai sunt eficiente.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Noi 2011
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Si eu am peste 70.000 km de cand se aude rontaiala la pornire.
     
    Marius Alin Scumpu apreciază asta.
  3. Utzu_utzu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a6 3000 2005
    Ai dreptate. Acum mi-a spus un prieten mecanic sa il fac cat mai repede, fix azi lucra pe unul la fel. Ia cazut motorul, 4.900 euro il costa reparatia. Deci va recomand sa o reparati, eu maine ma programez. Nu avem ce face.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Noi 2011
  4. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    Cat de tare se aude acest rontait, si pentru cat timp, la mine se aude o secunda sau doua un pic diferit, sunetul motorului care cred ca se aude pana uraca uleiul.
     
  5. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    La 4900 euro nu mai repar nimic, ma duc sa iau unul complet de banii astia de la dezmembrari si il pun pe masina.
     
  6. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    4900 de euro? mie mi se pare cam mult din moment ce daca iti sare lantul la dristibutie trebuie sa schimbi doar chiuloasa afectata dreapta sau stanga care cred ca e undeva pe la 500 de euro + manopera = maxim 1000 de euro. Un motor de 3.0 tdi e 3000 de euro pe e-bay cu garantie cu tot.
     
  7. Utzu_utzu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a6 3000 2005
    Da atata costa toate piesele noi si mie mi se aude tot asa cateva secunde la pornire cand este rece. Doar ce la auzit un mecanic si a spus ca este foarte urgent. Acuma asta e, mai bine dau acum 1500 lei decat atunci cand este mult mai mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Noi 2011
  8. Guzuman 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI, 2005
    Concluzionam ? Si eu am acelasi zgomot, care nu ma deranjeaza. Stiu un mecanic bun de Audi care mi-a zis sa-l las asa. N-are rost sa ma chinui pentru ca e problema modelului si dureaza 1 sec pana se unge lantul . Suntem in asa mare pericol ?
     
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    citeste postul meu de mai sus...nr 22
     
  10. Utzu_utzu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a6 3000 2005
    Deci problema din cate am inteles eu este in felul urmator: la fiecare scartaiala lantul se forteaza intr-un anumit punct.
    Daca il prinde lantul in aceea pozitie de mai multe ori si la urmatoarea oprire s-a oprit in acel punct uzat tare tare la urmatoarea pornire esti ca la loterie, daca tine tine daca nu, s-a rupt si cu cat este mai frig si masina este mai mult nepornita cu atat zgomotul dureaza mai mult.
    Normal ca poate duce mult si bine dar daca iti cade ce faci ? dai cateva mii de euro. Deci cum am spus, loterie curata. Eu nu prea am noroc asa ca vreau sa fiu mai preventiv si sa il fac.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Noi 2011
  11. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Daca e utila experienta mea.
    La mine zgomotul se aude maxim 3 sec. dar nu asta e problema. Am un prieten care la un 2.7 ii urla lantul in draci si ca si Tucudean merge asa cu el de 80 mii. Eu la un Mondeo am problema asta de 5 ani, aproximati 50-60 mii km. de cand bate lantul pana i-a ulei si nici gand nu am sa umblu la motor.
    Cred ca fiecare face cum vrea sau cum se pricepe. Am invatat de mult sa nu pun botul la toti frizerii care se intituleaza mecanici cand vrea muschii lor, doar asa ca sunt eu guster si lui ii trebuie banii mei.
    In mod normal lantul ala sta acolo cel putin 400 mii si daca stii sigur km. masinii zic ca nu-i problema. Daca iti deranzeaza auzul si te "gadila pe bolta palatina" n-ai decat sa-l schimbi.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Noi 2011
    Marius Alin Scumpu apreciază asta.
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    De cand a inceput sa se auda zgomotul si pana in prezent, adica dupa 80.000 km, sunetul este la fel. Nu se aude nici mai tare nici mai incet.
     
  13. Utzu_utzu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a6 3000 2005
    Da inteleg, dar imi este cam frica sa nu trebuiasca sa bag mult mai mult in ea. Inteleg ca s-ar putea sa mearga dar nu vreau sa risc. O sa vin cu mai multe informatii daca o sa pot. O sa ii fac poza cand le schimba.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Noi 2011
  14. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    Utzu Utzu, in postul nr. 30 tu explici fenomenul.
    Daca mecanicul tau ti-a detaliat acest fenomen in modul asta, poti sa-ti cauti alt meserias, fara probleme.
    Daca lantul ar fi fortat ar insemna ca el ar fi intins in momentul pornirii, si printr-o simpla inductie matematica ar insemna ca intinzatorul intinde (nu ar mai exista zgomotul), deci NU se dezamorseaza.
    Un intinzator care se dezamorseaza nu intinde pana la amorsare, deci lantul respectiv e "moale", nu este fortat in diverse puncte "ca la loterie".

    Sfatul meu este ca autovehiculele astea "complicate" necesita, in vederea reparatiei, o indrumare a unui om competent, nu a unui mecanic care schimba doar bucse si bujii.

    Cu stima!
     
    0218cristian apreciază asta.
  15. calintes

    calintes Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI quattro
    Intinzatoarele repective se inlocuiesc fara demontarea motorului, deci cei care ati platit manopera pentru demontat/montat motor ati cam aruncat o parte din bani degeaba.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Noi 2011
    Ionut1981 apreciază asta.
  16. Guzuman 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI, 2005
    Eu il las asa. Va multumesc baieti !
     
    Ultima editare: 14 Noi 2011
  17. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Eu am schimbat un intinzator acum cca 10.000 km ( dupa ce am luat masina ) .
    De cateva zile a reaparut zgomotul - e posibil sa fie al 2-lea intinzator ( la momentul schimbarii primului mecanicul - lucreaza si la PBN - a constatat ca nu trebuiau schimbate amandoua ) .
    Am un amic ca care le-a schimbat pe ambele si dupa 35.000 km a reaparut zgomotul - in conditiile astea ma gandesc serios daca sa mai investesc bani doar pentru confortul meu sonor pret de cateva secunde la pornire.
     
  18. Guzuman 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI, 2005
    Deci n-are rost
     
  19. Utzu_utzu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a6 3000 2005
    Il las si eu asa, sper sa nu se intample nimic mai grav. Nu ma deranjeaza deloc zgomotul, nu stau prost cu sonorizarea din masina, asa ca sper sa fie ok.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Noi 2011
  20. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Spre deosebire de motorul 4.0 TDI de la Audi la 3.0 nu mai exista problema iesirii lantului de la distributie din cauza dezamorsarii intinzatoarelor, asa ca stati linistiti , singurul sfat ar fi sa nu atinge-ti acceleratia in momentul pornirii , pana se amorseaza intinzatoarele.
     
    Liviu Nicolae Rus apreciază asta.

Distribuie pagina asta