1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 2.7 - 3.0 TDI - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pfaizzzer, 24 Mar 2011.

  1. Utzu_utzu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a6 3000 2005
    Eu le-am schimbat pana la urma acum cateva zile, nu se mai aude deloc, pe amandoua si fara sa imi dea jos motorul la pretul de 1500 lei doar ca ma cunoscuse si le aveau pe stoc dar normal ele costa 850 bucata + manopera.
    Sper sa nu imi reapara sunetul si din nou mi-a zis ca bine am facut ca erau varza si nu mai duceau mult.
    Acuma eu nu am vrut sa risc. Fiecare cu parerile lor, nu stiu ce sa recomand decat ca ce este sigur, e sigur. Multumesc pentru sfaturi.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Dec 2011
  2. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Salutare tuturor,
    Astazi am auzit si eu zgomotul acela de lant sau ce o fi deoarece la mine se aude dupa circa 2 minute dupa pornire. Ciudat e ca nu se aude la inceput ci dupa ceva timp si mai ales parca suna a ceva neamorsat.
    Ce parere aveti de unde este zgomotul acela ?. este drept ca eu am avut si ceva probleme cu compresorul de AC dar nu cred sa fie de el.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Ian 2012
  3. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Utzu_utzu Si cum mai exact au schimbat intinzatoarele farà sa dea jos motorul ?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Ian 2012
  4. Utzu_utzu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a6 3000 2005
    Crede-ma ca nu știu dar știu ca de aia a costat doar atât altfel era altul prețul. Probabil a dat fata jos la masina. Am lăsat-o dimineața la ora 9 si la ora 2...3 a fost gata. A mai lăsat-o vreo o ora pornită sa vadă dacă are scurgeri. Atât știu si acuma nu se mai aude deloc.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Ian 2012
  5. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Nu stiu daca are vreo legatura cu fata masinii, in fata ai doar cureaua de la auxiliare si de la pompa de apa.
    Lantul e in spatele motorului , de asta te intreb. Nu stiu daca ai fizic spatiu sa poti lucra fara sa ridici motorul.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Ian 2012
  6. calintes

    calintes Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI quattro
    Chiulasele sunt prevazute la partea din spate cu cate un capac pentru acces la acele intinzatoare de lant.Pe acolo se schimba,fara nici o legatura cu fata masinii.
     
  7. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Si cand le schimbi ...umbli la pozitia motorului sau cum ?
    Dai jos cutia de viteze si incerci pe sub masina ? stiam ca peretele din spatele motorului se poate demonta si ma gandeam poate ai avea access pe sub masina.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Ian 2012
    Marius Alin Scumpu apreciază asta.
  8. Vvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6,3.0,2006
    Salut,
    Am si eu o problema si as fi recunoscator daca m-ar ajuta cineva.
    Acum de cand a dat frigul asta, la pornire se aude un huruit (oarecum spre fluierat mai tarziu) pana cand motorul se incalzeste (dureaza cam 10 - maxim 15 minute).
    Are cineva idee ce ar putea fi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2012
  9. costy66

    costy66 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    Bologna Italia
    Masina:
    audi A6 4f,3.0 tdi quattro, 2006
    Salutari tuturor,
    Am avut si am aceiasi problema, am cumparat masina, un A6 C6 3.0 tdi din 2006, si dupa circa 2-3000 km mi-a aparut acest zgomot la pornire. Masina avea 160.000 km. M-am dus la reprezentanta audi din Italia-Bologna, pentru ca eu sunt aici de circa 12 ani.
    Masina era inca in garantie, dar mi-au spus dupa ce mi-au facut lucrarea ca nu-mi acoperea garantia pentru ca sunt piese care se uzeaza. M-a costat 1500 €, nu a meritat pentru ca dupa circa 5000 km aceiasi problema.
    Mi-au dat piesele acasa dar nu m-au incalzit cu nimic. Acum am 265.000 km, masina are acelasi zgomot, deci nu se merita.
    Daca cineva are ceva concret rog sa scrie.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2012
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E foarte simplu, este o problema intalnita atat la 3.0 cat si la 2.7 nu o poti remedia ptr. mai mult de 10.000 km. Eu de exemplu de cand a aparut zgomotul pana acum am facut 60.000 km si nu a disparut dar nici nu s-a accentuat, este la fel ca in prima zi cand a inceput. Totul dureaza cca. 2-3 secunde la pornirea motorului. Am decis sa o las asa pentru a nu cheltui 1500-2000 ron si la 2-3-4 luni sa imi apara iar zgomotul, din cate am inteles de la colegii de forum si de la mecanici nu dauneaza cu nimic motorului si nu este riscul de a se rupe/sari ceva si de a ramane blocat cu masina, este ceva normal la motoarele care le avem trebuie sa ne obisnuim cu ideea.
     
    Marius Alin Scumpu apreciază asta.
  11. harpagid

    harpagid 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi allroad 3.0 TDI 2007
    Aiurea,cum adica sa reapara dupa 10000 km.Cate masini noi,cu 10000 km la bord stii tu sa aiba zgomotul asta ? Aaa, daca spuneai ca dupa 90 -100000 km e posibil sa reapara asta era altceva .Apropo , eu am facut reparatia asta pentru ca e ridicol sa ai zgomotul asta de oala sparta la o masina premium si am facut de atunci vre 20000-25000 km si nici urma de zgomot. Poate doar sunt eu norocos dar cred ca trebuie sa fim realisti si rezonabili in ceea ce afirmam.Cele bune !
     
  12. stefyst

    stefyst 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2006
    Salut,
    Am acelas tip de masina 3.0 tdi BMK am luat-o acum un an are 165.000Km REALI. Cateodata mai ales iarna aveam si eu acelasi zgomot cateva secunde la pornire. Ieri am fost sa-i fac revizia (ulei ,filtre ....etc.), dupa ce au terminat m-au pus sa urc in masina, sa pun de mai multe ori contactul sa se amorseze pompa de motorina si sa-i dau o cheie .....dar nimic. Nu pornea masina, a mai umblat el pe acolo am dat eu mai multe chei, degeaba
    Eu ca un baiat "DESTEPT" ce sunt m-am gandit eu, fara sa spun mecanicului, sa dau mai multe sprituri si inainte si in timpul cand dadeam la automat. In cele din urma a pornit motorul dar facea de ziceai ca ai pornit cel ma jegos tractor de pe camp.
    Concluzie: s-a dezamorsat un intinzator hidraulic si a sarit de la punct. Acum trebuie sa ma duc maine ca am lasat-o acolo sa o traga la punct si eventual sa schimbe intinzatorul si sa vada daca sunt daune ceea ce sper si ma rog din tot sufletul sa nu fie. Nu vreau sa ma gandesc la ce ar insemna sa fi afectat ceva, cat timp a mers asa pana si-au dat ei seama ca a sarit de la punct.
    Din punctul meu de vedere va sfatuiesc sa schimbati intinzatoarele ca sa nu patiti ca mine, DOAMNE FERESTE !!!
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mai 2012
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici in acest topic se discuta strict despre reparatia/remedierea zgomotului produs de catre intinzatoarele de lant la motoare de 2.7 si 3.0 TDI. Mesajele Off Topic au fost sterse.
     
  14. Teianu alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2006, 2,7 tdi
    Salut

    Intampin si eu aceeasi problema dar se aude mai tare acel rontait cand o pornesc dmineata si pe urma se aude o secunda, dmineta ar fi vreo doua, trei secunde. Deci in concluzie ete in regula acest lucru ca vad ca parerile sunt impartite iar mecanicul mi-a zis ceva de genu ca nu ajunge ulei la injectore imediat si d-aia face asa, si a zis ca nu e nici o problema atata timp cat nu accelerezi in momentul ala. Va multumesc
     
  15. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Fiind mai fixist in legatura cu zgomotele suspecte , avand in vedere faptul ca dupa schimbarea celor 2 intinzatoare , zgomotul de rontait la pornire a reaparut , am mers din mecanic in mecanic pana am ajuns ( sper eu ) la cineva care se pricepe .
    Daca zgomotul nu este doar la pornire ( 2-3 ) secunde si se aude si dupa aceea , accelerand masina usor la relanti , s-ar parea ca este un arbore de echilibrare care face tot parte din ansmablu de intindere distributie .
    Zgomotul nu e deranjant , insa respectivul mecanic m-a pus pe ganduri - v-ati mai confruntat care cu problema asta ? El afirma ca intradevar cele 2 intinzatoare de sus care sunt amorsabile cu ulei nu trebuiesc neaparat schimbate , insa acest arbore trebuie inlocuit deoarece daca se descentreaza poata sa sara lantul si/sau sa roada din bloc.
    Rog un coleg care are ETKA sa puna o poza cu detalierea ansamblului de distributie , poate ma luminez .
    Cert este ca pretul reparatiei comunicat este destul de mare : 500 euro manopera , 500 euro piesele .
     
  16. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    "Zuzg7" ai mai jos o poza din ETKA cu tot ansamblu de distributie plus un link unde am pus 9 fisiere in PDF din ElsaWin cu tot ce tine de distributie pe motorul BMK.

    Distributia la BMK in PDF 9 fisiere.
     
    Robertaudia6 apreciază asta.
  17. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    A schimbat cineva pana acum lanturile de distributie ?
    Mecanicul insista sa le schimbam si pe acestea iar mare parte din suma de 500 euro piese o reprezinta lanturile - cca 1500 Ron .
    Exista un numar de km in care se schimba lanturile sau e doar precautie din partea respectivului ?
     
  18. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    care intinzatoare sunt de schimbat in cazul zgomotului doar la pornire? cele de la lanturile ce antreneaza axele cu came sau cel de pe lantul de distributie de la centrul motorului? in primul caz se reuseste operatia fara demontarea motorului,deci o cheltuiala mai mica in comparatie cu intinzatorul de la celalalt lant cand trebuie decuplat motorul de cutie.
     
  19. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    a intalnit cineva problema cu intinzatorul de lant sa tacane si in mers pana la 2000 de rotati?
     
  20. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Eu mai am putin si fac 300.000 km pe bord(reali cred ca sunt mai mult) si din ce stiu eu nu s a schimbat nimic la distributie si nici nu o sa se schimbe. Cum am mai scris, am un tzacanit mai tare 2 sec dupa ce o pornesc, atunci cand sta mai mult zile nepornita si uleiul are peste 10.000km. Poti sta linistit ca pana la 300.000 nu cade:D
    Cu ulei pana in 10.000km nu se aude nici bâz
     

Distribuie pagina asta