1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 2.7 - 3.0 TDI - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pfaizzzer, 24 Mar 2011.

  1. nexthmj

    nexthmj 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 ( 4f ) 3.0TDI ( BMK )
    Vreun coleg care a schimbat intinzatoarele de lant la motorul de 3.0 tdi, imi poate spune un pret per total manopera plus piese? e complicata operatiunea? Multumesc anticipat.
     
  2. db69fbk 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2013
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a6 4f 2005


    Ce mecanici, nici macar nu se amorseaza filtrul deoarece are pompa de inalta masina, nu de injectie, asa ca poate sa puna contactul de 100 de ori, trebuie doar sa umple filtrul cu motorina inainte
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Noi 2013
  3. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Cam 2000 cu totul. Dar nu la reprezentanta. ..
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru cei interesati ... Codurile intinzatoarelor :

    059 109 217 C - stanga
    059 109 218 K - dreapta
    079 109 467 AE - central

    Codurile sunt pentru 2.7, 3.0 BMK, BNG, BPP, BSG, ASB.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Ian 2014
    Ley și Marius Alin Scumpu apreciază asta.
  5. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Salutare,a schimbat cineva intinzatoarele de lant singur?As vrea si eu sa le schimb si as vrea sa stiu si eu daca e foarte complicat,daca se pot schimba fara sa dai motorul jos,ceva explicatii poze eventual ar fi bine venite.Va multumesc
     
  6. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    Avand in vedere ca eu am initiat aceasta discutie acum ceva ani, sunt mandru sa confirm faptul ca am remediat problema.
    Intr-adevar, zgomotul provenea de la cele doua intinzatoare aflate in spatele chiulaselor.
    Operatiunea este relati simpla pentru cine are cunostinte mecanice:

    -pentru partea stanga se da la o parte vasul de expansiune plus alte racorduri care impiedica accesul la capacul de pe spatele chiulasei;
    -pentru partea din dreapta se da jos filtrul de aer precum racordul de admisie a aerului in turbina;
    -se desfac capacele;
    -se demonteaza intinzatoarele;
    -se monteaza cele noi;
    -se verifica daca distributia este la punct;
    -se monteaza la loc, etc.

    Manopera dureaza in jur de 3 ore iar un pret corect pentru ea ar fi undeva in jur la 400 lei.

    In ceea ce priveste intinzatoarele, am facut o descoperire care mi-a redus costurile pieselor cu 40%. Descoperirea consta in faptul ca cele doua piese ORIGINALE sunt fabricate de catre producatorul SWAG, iar atunci cand sunt cumparate ca piese de reparatie, au emblema Audi polizata.
    Practic SWAG face piesele originale, iar cand le vinde aftermarket le polizeaza emblema Audi.

    Astfel costul intinzatorului dreapta este de 411,29 lei +TVA, iar a celui din stanga 416,93 lei +TVA.

    Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie cu cea mai mare placere. Voi reveni si cu niste poze dupa ce le voi scoate din telefonul vechi cu care le-am facut.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Ian 2014
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am schimbat si eu intinzatoarele (multumesc cata181, tucudean87) si pot spune ca s-a remediat zgomotul atat la pornire cat si in mers. Inainte parca pornea fortat cu zgomotul acela, acum porneste lin si cu un sunet placut. Sa vad cat o tine ... :)
    Am ales sa pun intinzatoare OE si nu aftermarket, va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru daca nu vreti sa va treziti ca peste 1 an a revenit zgomotul din cauza unei economii de 250-300 ron pe care ati crezut ca o faceti initial.
    Pretul a fost unul pe masura : 1200 ron cele 2 intinzatoare (stanga+dreapta) si 450 ron manopera (bani justificati mai mult decat corect, in scris operatiunea destul de simpla, in realitate va asigur ca nu este. Totusi, se umbla la distributie, nu la un filtru de aer, bujie, etc.).
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Ian 2014
  8. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    audi66-ai schimbat doar intinzatoarele sau si lanturile?defapt,ca sa schimbi lanturile trebuie dat motorul sau/si cutia jos,deci la manopera de 450 de lei nu avea cum sa-ti faca lucrarea asta.Sunt curios cum erau lanturile?aveau uzura?cati km are masina?cat a durat toata operatia?
    merci
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am schimbat doar intinzatoarele, lanturile am inteles ca nu se schimba. Cel putin asa stiu eu. Unii zic ca sunt garantate 500.000, altii ca la 250-300.000 trebuie schimbate si lanturile. Eu am 260.000 si pana acum nu pare sa am nici o problema cu ele. Uzura la lanturi nu prea ai cum sa o vezi decat poate sa le dai jos si sa le iei za cu za. :)) Oricum sunt multumit de lucrare, acum porneste ca o masina in mintile ei, inainte zici ca tineam la automat 2-3 secunde si dupa aia pornea, asa urat se auzea.
     
    Mitiy apreciază asta.
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Poze de la fata locului.
    Este surprinsa doar partea stanga. Diferentele intre stanga si dreapta sunt nesemnificative.
    Din pacate nu am facut poze dupa ce am curatat suprafata de contact cu capacul. Dar sa fiti convinsi ca operatiunea a fost efectuata :)
     
    Ultima editare: 16 Ian 2014
    dorinravi și Robertaudia6 apreciază asta.
  11. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Am mai scris undeva pe parcursul topicului - eu am schimbat tot ce tine de distributie ( sa nu mai apara dureri cap ulterioare ) - asta dupa ce am schimbat pe randul cele doua intinzatoare superioare , zgomotul reaparand dupa cca 10.000 km .
    Poate am fost eu ghinionist , poate a fost un defect de fabricatie la motorul de pe masina mea , poate masina are peste 500.000 km ( cu toate ca am verificat-o cand am cumparat-o ) insa la demontare toate intinzatoarele prezentau uzura , inclusiv lanturile .
    Ceea ce m-a invatat masina asta - nu fa lucrari partiale - mai tarziu te va costa mai mult ,
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stai ca nu am inteles ... prima data ai schimbat cele 2 intinzatoare (stanga+dreapta) ? S-au le-ai schimbat pe rand ? Dupa ce ti-a reaparut zgomotul ai schimbat din nou cele 2 intinzatoarea + intinzatorul central + lanturile sau doar lanturile ? Multumesc.
     
  13. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Nope.
    Am schimbat prima data intinzatorul din stanga - in scurt timp a reaparut zgomotul - l-am schimbat apoi si pe cel din dreapta - iar a reaparut zgomotul - acum nu facea doar la pornire ci si in sarcina cand acceleram pana in 2200 ture .
    Apoi am decis sa verificam toata distributia si a fost descoperit joc la arborele de echilibrare + uzura la celelalte intinzatoare ( patine ) ( exceptand cele 2 schimbate ). Ca sa nu mai platesc de fiecare data manopera , am decis sa schimb tot ce este de schimbat pe distributie ( cred ca mai am pe undeva lista cu repere schimbate )- dar parca erau inca 3 intinzatoare ( in afara de cele 2 schimbate) + arbore echilibrare + cele 3 lanturi .
     
  14. George 82 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2014
    Locație:
    milano
    Masina:
    A6 3.0 tdi qu tip 2005
    intrebare

    salutare tuturor,azi am fost la un mecanic sa vad care e problema rontzaitului la pornire mi-a spus ca trebuie schimbata distributia.(pe lant,3.0 tdi,BMK,2004/11),as vrea sa stiu cat ar costa totul la noi,aici ma costa 1500€.multumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    George 82 ca sa scapi de zgomotul de la pornirea motorului trebuie schimbate intinzatoarele nu distributia. Citeste acest topic integral si o sa afli cat costa si ce ai de facut.

    Data viitoare te rog foloseste functia Cauta a forumului si scrie mesajele in topicurile potrivite si deja existente, fara sa mai deschizi topicuri noi. Mesajul a fost mutat in topicul potrivit. Bafta.
     
  16. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    În jur de 2000 de lei.
     
  17. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Salutare,stie cineva cum se pune distributia la punct?vreau sa imi schimb si eu intinzatoarele si vreau sa ma documentez bine intai sa nu am surprize.Multumesc
     
  18. mimiaudi2828 Junior Member

    Înscris:
    16 Mai 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6,3.0, 2006
    La mine face un zgomot de tractoras la relanti. Ma intreb daca o fi distributia sau convertizorul. Face zgomot doar la relanti.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mai 2014
  19. nexthmj

    nexthmj 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 ( 4f ) 3.0TDI ( BMK )
    Si la mine facea zgomot la fel mai ales dupa ce ma dadeam la ea, i-am schimbat intinzatoarele de lant st + dr si nu se mai aude nimic.
     
  20. florin_bv 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a6 2006 3.0 TDI BMK
    Imi poate recomanda si mie cineva un mecanic din Brasov care schimba intinzatoarele (fara sa dea motorul jos, deci sa stie ce face) si cam cat ar fi manopera? Multumesc mult
     

Distribuie pagina asta