1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 2.7 - 3.0 TDI - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pfaizzzer, 24 Mar 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se da motorul jos, sunt 2 capace in spatele motorului ce se dau jos ptr. a avea acces la distributie. Manopera este undeva la 250 ron.
     
  2. florin_bv 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a6 2006 3.0 TDI BMK
    nici o recomandare de mecanic in Brasov? care sa efectueze aceasta operatiune?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te la orice service autorizat care au cat de cat habar de Audi, operatiuneanin sine nu este foarte complicata.
     
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Aseară am efectuat o operațiune de înlocuire întinzătoare stânga-dreapta la un coleg de forum. Ca și impresii și sfaturi după, recomand schimbarea șuruburilor de la întinzătoare, deoarece există riscul pe care l-am întâlnit eu, adică acela de a nu se desface unul sau mai multe șuruburi... Este o operațiune destul de complicată, care necesită scule speciale și atenție sporită. Detalii în pozele de mai jos.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand mi le-ai schimbat mie, parca au venit cu tot cu suruburi intinzatoarele. :-?
     
  6. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Cred ca da, pentru ca asa am gasit surub pentru Remus... Noroc ca nu prea arunc eu nimic...
     
  7. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Eu din cate stiu .. la astfel de operatiuni si nu numai dupa desfacere se dau si suruburi de schimb.
    Oricum riscante operatiuni felicitari daca a decurs totul normal pana la final.
     
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    A decurs, numai ca a durat vreo 10 ore cu totul din care vreo 3 cred doar cautatul solutiei de desfacere a surubului cu pricina... Bine, in final solutia s-a dovedit a fi elementara, dar a durat mult pana am gasit-o.... Asta deoarece am devenit sclavii tehnologiei si am inceput sa uitam lucrurile simple, care ne-au facut celebri pe noi romanii: cu un patent si un colac de sarma reparam Dacia pe marginea drumului...
     
  9. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Odata cu schimbarea celor 2 intinzatoare mi-a disparut si trepidatia motorului la relanti. Multumesc lui catalin care are o rabdare de fier (eu deja adormisem in masina la 10 ore de asteptat).
     
  10. radu4iasi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 Quattro
  11. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nu prea este relevant. Lasa telefonul pe grila de plastic de sub ștergătoare cu capota ridicata și mai dai o data la automat. Asta bineînțeles cu motorul rece dimineața. Dacă face câteva secunde la pornire sau în permanență este foarte important. Pentru ca îți dai seama cât mai merge...
     
  12. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Am schimbat intinzatoarele ,stanga si dreapta(doar astea 2) dupa 20.000km a reaparut zgomotul de lant lovind metal.
    Schimb iar intinzatoare , ce sa fac ? Nu prea imi surade ideea de a le schimba la 20000 km.
    Am mai si platit piese + manopera 20mil(putin cam mult?)
     
  13. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Salut Florin, ai schimbat toate 3 intinzatore? 2 stânga dreapta si unul central? Lanturile aferente le-ai schimbat? Rotile dintate le-ai schimbat ? Eu am avut aceeași problema si a trebuit sa desfac din nou sa schimb si rotile dintate care sunt angrenate de lanturi.
     
  14. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Salut. Nu am schimbat roti dintate .lanturi si nici intinzatorul central , cine mi a umblat la masina atunci a zis ca e nevoie sa schimb doar intinzatoarele din stanga si dreapta. La momentul respectiv nu mi am dat interesul.
     
  15. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Cine a lucrat la masina ti-a făcut necesarul de piese fără sa desfaca capacele din spatele motorului? Din punctul meu de vedere nu poti sa faci o constatare fără sa vezi exact cum se prezintă lanturile ( dacă au joc sau nu ) plus ca mai ai si intinzatorul central care are aceeași uzura ca si celelalte doua de sus. In ceea ce priveste rotile dintate se subțiază milimetric suprafața care angreneaza lantul , el căpătând un joc care se concretizează in zgomotul pe care i-L auzi la pornire. Eu am avut aceeași problema in condițiile in care am schimbat toate cele 3 intinzatore cât si lanturile aferente iar la pornire aveam aproximativ același zgomot , iar la o noua desfacere a capacelor din spatele motorului s-a observat jocul lantului inferior pe roata dintata ce antrenează pompa de ulei ( in partea inferioară stânga a motorului cu te uiti la lanturi , iar atunci am luat decizia de a înlocui toate ce 3 roti dintate ale distributiei aproximativ 4-5 sute de roni toate 3 sau 4. Eu iti sugerez sa le schimbi si rotile dintate dacă tot desfaci acolo. Eu am 30.000 de km de cand am făcut operatiunea si nu am nici un fel de problema. Mai am si eu o întrebare Ai verificat sa nu cumva sa ai motorina in uleiul din baie?
     
  16. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Atunci cand am sachimbat in tinzatoarele am schimbat si consumabile dar nu am stat langa masina ,mi au tinut masina in service o zi amluato a doua.(chestia cu constatarea cred ca a fost prostia mea ca am luat de bun ce au zis de la service fara sa desfaca nimic au zis ca intinzatoarele sunt problema la toate),
    Acum 3000km am facut iar revizia , la un service am stat langa masina cand a scos uleiul uzat nu am vazut pete de alte culori(asa se verifica ?).
    Vorbesc la service sa verifice lanturi roti si sa mi schimbe si intinzator central o sa stau acolo sa vad cu ochii mei, acum ca stiu cat de cat cum se veridica distributia.(sper sa nu fie nevoie sa schimb si intinzatoarele laterale)
    Off:la cate probleme am avut cu masina ,asta imi mai lipsea(injector,alternator,electromotor,galerii admisie,galerie evacuare,termostat,clima,frana de mana,faruri.Am rezolvat toate problemele in cel mai scurt timp, nustiu daca se mai poate intampla ceva ca nu prea mai are ce.(Second din romania asa imi trebuie)
     
  17. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Injectoarele le-ai schimbat toate ? Dacă nu le-ai verificat pe banc pe celelalte sa vezi dacă sunt in parametri? Eu am schimbat 2 seturi de injectoare in 100.000 km așa ca nu e ceva ieșit din comun la 3.0 tdi, eu in afara de frâna de mana si clima am schimbat aceleași chestii ca tine si nu am luat masina sh de la noi din tara a fost sh din afara din reprezentanta cu km Verificați cu istoric si toate cele... așa ca nu consider un fix cu masina cumpărată de la noi, trebuie sa ai ai un pic de noroc, atâta tot. Eu iti zic sigur ca nu mai trebuie sa schimbi intinzatoarele din stânga si din dreapta, sfatul meu e sa verifici/schimbi lanturile intinzatoarele respective, in principiu lanturile superioare sunt 250 RON bucata, intinzatorul central vreo 500 RON iar Lanțul central tot vreo 250 de RON, poate le gasesti mai ieftin si mai scutesti din cheltuieli, oricum e o intervenție scumpă iar dacă nu verifici/schimbi tot ce este necesar riști sa platesti manopera de 2 ori. Succes si sper sa rezolvi problema. Dacă te pot ajuta cu alte informații lăsa un PM. P.S Poti sa verifici dacă ai motorina in ulei luând nivelul uleiului, dacă e mult peste nivelul normal, dacă uleiul miroase puternic a motorina sau dacă uleiul are o vascuozitate scăzută înseamnă ca iti baga motorina in baie.
     
    Ultima editare: 7 Dec 2014
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cele 2 intinzatoare superioare le-am schimbat si eu, s-au dat jos capacele din spatele motorului, etc. Oricum, sunetul a revenit ... Ma gandesc ca urmatoarea miscare ar fi lanturile si intinzatorul central, adica vreo 1500 ron numai piesele.
    Acum am citit mai bine, 3 roti dintate, inca 500 ron ? :|
    Ce mai distributie pe lant ....

    EDIT : Am atasat o poza, eu am schimbat punctele A si B din poza, ce vad acolo sunt cam multe intinzatoare, rotite dintate si lanturi. Un kit complet cred ca sare de 3500-4000 ron.
     
    Ultima editare: 7 Dec 2014
  19. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Ai 3 intinzatoarele mari, 3 lanturi , 4 roti dintate la distribuție si vreo 2 intinzatoare mai mici plus un lanț mai mare ( in spatele intizatorului central ( se vede in poza atasata de tine un lanț in centru mai in spatele intinzatorului central ( in forma de S)) , eu nu am schimbat Lanțul dun spate si nici intinzatoarele alea mici, pentru ca nu era cazul si pot preciza valoarea aproximativa a acestor piese dar la restul va pot spune ca au fost undeva pe la de 850 RON (intinzatorul central si Lanțul aferent ) plus cele 4 roti dintate 2 de la intinzatoarele superioare, una fix in centrul motorului si una in stânga jos. Din câte îmi aduc aminte cele 2 superioare si centrală au același cod de piesa si sunt undeva pe la 100 - 130 de RON bucata iar cea inferioară undeva pe la 175 de RON deci vreo 550 RON total, plus intinzator+ lanț 850 RON total 1400 ron toate piesele rămase.
     
    Ultima editare: 7 Dec 2014
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa postul tau, deja a inceput sa nu ma mai deranjeze zgomotul. :)
     
    Mitiy apreciază asta.

Distribuie pagina asta