1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 2.7 - 3.0 TDI - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pfaizzzer, 24 Mar 2011.

  1. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Ma pregatesc cu 1500-2000 roni pentru fericirea asta de distributie.cred ca o sa fie nevoie sa schimb roti ,lanturi intinzator central . trebuie sa verific cu atentie (are 245.000 km ).
    In legatura cu injectoarele am schimbat defapt o garnitura de injector de 2 ori in 30.000 km . Cand a fost masina pe elevator au vazut la service un fel de zmoala care parca iesea din imbinarea galeriei de evacuare cu motoru. (Au curatat tot acolo si vad ca numai scoate negreala aia).
    Uleiul il verific cam o data pe luna dar nu prea se misca nivelul (nu a crescut nivelul la ulei nici o data , parca sta la acelasi nivel pe parcursul celor 10.000 km dupa care fac schimbul) . Verific azi si mirosul uleiului.
     
  2. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    Mitzone,deci 1400 numai piesele,fara mana de lucru?
     
  3. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Toate piesele pentru distribuție sunt următoarele :
    3 intinzatoare x 400-500 RON = 1400 RON
    3 lanturi x 250 RON = 750 RON
    4 roti dintate = 550 RON
    Total aproximativ 2700 RON
    Manopera este undeva pe la 400 - 500 RON ( trebuie demontate evacuarea, cardanul pentru cei care au quattro, cutia de viteze, ambreiaj, volantă , capacele din spatele motorului).
    E destul de complexa ca operatiune plus ca trebuie sa aveți grija sa va tragă la punct distributia sau sa verifice sa fie la punct.
     
  4. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    Mda,in jur de 800 de euro,diferenta destul de mare fata de 2000 de euro cat mi-au cerur aici (Italia).Daca nu ar fi riscurile asa mari,gen distributie pusa bine la punct + alte surprize neplacute ce pot aparea dupa remontare,as da curs lucrarii,dar,frica de necunoscut e mare!Pana gasesc un mecanic care sa-mi inspire incredere maxima,nu carpaci,prefer sa mai indur acel zgomot.
     
  5. radu4iasi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 Quattro
    Okay - aici e filmul

    https://www.youtube.com/watch?v=kYN4U62jQ_c&feature=youtu.be&t=19s

    De asemenea, la o frana brusca sau daca o turez putin mai tare se aude un zornait vreo 1 min - 2 care ma sperie
     
    Ultima editare: 10 Dec 2014
  6. Geo ilisoi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2014
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6,3.0tdi,2005
    Buna,problema cu intinzatorul la lanț am si eu!La mine daca pornesc motorul la jumătate de ora de la oprire imi întrerupe parca ar bloca ceva,după care porneste,2-3 secunde se aude zgomotul intinzatorului!mentionez ca mașina are 303000 km reali,din cate am înțeles de la un mecanic lanturile se schimba cam la 300 mii!intrebarea este daca e normal sa întrerupă așa ?merci!
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Geo la tine este problema la injectoare. Face așa zisul șoc hidraulic. Bine în faza lui incipientă. Datorita excesului de motorina din capul pistonului sau pistoanelor.
     
  8. Geo ilisoi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2014
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6,3.0tdi,2005
    Buna cata,am verificat injectoarele pe tester si toate imi dau valori de maxim 0,50 si minim de -0,60,băiatul cu testerul mi-a zis ca e ok.ms
     
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Pe ce canale ai verificat injectoarele ? Trebuie verificate pe canalele 72 - 77 , si valorile de acolo sunt in ms. Citeste topicul despre injectoare la 3.0 tdi ca acolo scrie exact.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa mai inviem topicul ... Cum am zis in postul de aici, la 260.000 km am schimbat si eu cele 2 intinzatoare, zgomotul revenind, acum am 320.000 si ma gandesc ce sa mai schimb sa dispara.

    Rasfoind ETKA am gasit urmatoarele :

    1. 059 109 217 C - intinzator lant stanga
    2. 059 109 218 K - intinzator lant dreapta
    3. 079 109 507 G - intinzator
    4. 079 109 467 AE - intinzator central

    5. 059 109 469 F - bara ghidaj
    6. 059 109 469 E - bara ghidaj
    7. 079 109 510 M - bara ghidaj mijloc sus

    8. 059 109 229 K - lant distributie dreapta
    9. 059 109 229 L - lant distributie stanga
    10. 059 109 229 J - lant distributie mijloc sus
    11. 059 109 229 M - lant distributie mijloc jos

    12. 057 109 116 J - roata de lant / 3 bucati
    13. 059 109 077 E - roata de lant / 2 bucati
    14. 079 109 570 AP - roata de lant / 1 bucata (angreneaza pompa de ulei)

    Deci eu am schimbat doar punctele 1 si 2, dupa spusele colegului Mitzone, a schimbat 3 lanturi, 4 rotite dintate, 3 intinzatoare (stanga/dreapta/central). Dar sunt 4 lanturi, 5 rotite dintate, 4 intinzatoare si 4 ghidaje. Deci sunt in ceata, sa ma apuc sa schimb tot, nici nu vreau sa imi imaginez devizul.

    Din cate vad, cutia, volanta, ambreiajul se da jos la inlocuire, cum am de gand sa inlocuiesc kit-ul de ambreiaj in viitorul apropiat, stiti pe cineva care e capabil sa imi faca o constatare corecta ?
     
  11. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Am schimbat piesele ce nu erau ok pentru o buna functionare a motorului.
    Ansamblul de lant,intinzator si roata dintata pe care eu nu le-am schimbat sunt cele de la vibrochen care in cazul meu nu prezentau uzura (joc al lantului pe roata dintata, lipsa presiune in intinzator etc.) Operatiunea este mai delicata deoarece sunt destul de multe piese de demontat si pe langa asta trebuie avut grija ca distributia sa ramana la punct prin blocarea vibrochenului cat si a axelor. (daca cumva m-am exprimat gresit va rog sa ma corectati :)) iar daca tot ai de gand sa schimbi kitul de ambreiaj e mai bine sa cuplezi interventiile. Se demonteaza tot ce ai spus tu mai sus + cardan + evacuare :)
     
  12. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Dragi colegi anul trecut prin octombrie am schimbat cele 2 intinzatoare de sus de la distributie, la cata in bucuresti. Timp de vreo 2 luni totul a mers uns. Acum dupa jumatate de an aproape si maxim 5000 de km facuti, zgomotul a revenit, motorul se balbaie uneori la pornire, numai probleme. De ceva timp curge si ulei din zona intinzatoarelor (nu e nimic grav, doar e umeda zona permanent). Catalin un baiat de zahar a muncit 14 ore aproape degeaba. Am cheltuit aproape inutil 1340 ron intinzatoarele, 400 ron manopera plus 500 drumul, eu sunt din iasi. Concluzia: schimbati toata distributia daca tot umblati acolo!
     
  13. dragos_bleu

    dragos_bleu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a6 2006
    salut ai mai avut probleme cu intinzatorul dupa ce lai schimbat? si cat a costat toata operatiunea multumesc...
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai citit tot topicul ? Scrie aici cat costa, cat te tine depinde ce schimbi, daca schimbi toate intinzatoarele si lanturile, probabil ca nu va aparea in scurt timp zgmototul, daca schimbi doar cele 2 intinzatoare superioare, in 50-60 mii ai zgomotul la loc.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima editare de un moderator: 6 Oct 2015
  16. Calin93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 06/2011 2.0 TDI (CAHA) 170CP
    Buna dimineata, am o intrebare, probleme cu zgomotul cauzat de intinzatoarele de lant si/sau lanturile a mai aparut la C6 facelift 3.0 TDI 240CP CDYA? Ma intereseaza un model 2010, multumesc.
     
    Ultima editare: 7 Feb 2016
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a rezolvat nimic. Zgomotul este acolo si la modelele dupa 2010.
     
  18. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Completez: si la modelele noi exista aceeasi problema, in speta CDUC...
     
  19. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Este posibil ca lantul de distributie sa faca zgomot in mers, cand accelerezi pana la 2500 rotatii si cand o lasi in frana de motor sa faca zgomot mult mai tare ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai un vajait la decelerare ?
    Daca da, acelasi lucru se intampla si la mine, cu toate ca am schimbat intinzatoarele superioare, n-a avut niciun efect.
    Un mecanic mi-a zis ca e slabit unul din lanturi si atinge, alt mecanic mi-a zis ca nu e de la distributie, ci de la un rulment din cutie. Am vajaitul acesta de vreo 4 ani si am facut aproape 200.000 fara sa se rupa nimic, deocamdata. :)
     

Distribuie pagina asta