1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 3.0 TDI - A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de AndreiADN, 22 Mar 2017.

  1. vn27cmn 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2019
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A6, 3.0 BiTdi, 2014
    Salut colegi de pe forum. As dori sa schimb distributia la masina din semnatura A6 3.0 BiTdi 2014, 185.000km. Fiind din Focsani am cerut oferta de pret la reprezentanta Scorpion. Mi s-a transmis ca doar demontat si montat motorul pe masina pretul pe manopera ar fin in jur de 6.500 lei. Va dati seama daca mai adaug si pretul pieselor plus manopera pentru inlocuirea acestora presupun ca sare de 15.000 lei. Va multumesc
     
  2. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Astea sunt preturile. Distribuția costa 1000-1200 euro pe original ( alți producatori se poate și 500-600) și manoperă separat. Nu-i chiar asa usor sa scoată motorul și dupaceea sa mai si raspunda pentru ce au facut. Ca este un pret mare pentru românia, sunt de acord. Dar și masina este scumpa si atunci prețul este corect.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Piesele in reprezentanta costa aproximativ 2000€ (cu toate garniturile, suruburile, silicon, spray de curatate si alte materiale mici ce se folosesc) si manopera este in jur de 1500€.
     
    C.i.A ionutz apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ajungand la aceasta concluzie iti spun eu ca ai gresit marca de masina la achizitie. Cand ai Audi nu comentezi cat costa reparatia pentru ca ti-ai asumat obligatoriu niste costuri. Daca la momentul achizitiei nu ai facut asta (sa gandesti cat costa intretinerea si alte reparatii) suporti consecintele si/sau vinzi masina.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lucrurile astea nu se fac in reprezentanta unde este un minim 50 €uro + TVA ora de manopera.

    Iti cumperi piesele (OE sau aftermarket) si avem service-uri in Romania care lucreaza “ceas” pe langa reprezentanta si la preturi mult mai accesibile decat aceasta.

    P.S:

    In reprezentantele din Romania piesele sunt mai scumpe raportat la reprezentantele din restul Europei (unde, daca stii cum sa te comporti si cum sa vorbesti, ai un mic discount garantat).
     
  6. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Ca urmare a sfaturilor unor colegi de pe forum, am schimbat aceste intinzatoare si astfel am reusit sa scap de acea zornaiala enervantă de la pornire. Nu mai știu exact cat au costat piesele, dar suma finala a fost 3200 lei, aici incluzand cele 2 intinzatoare+ antigel si freon+ manopera. Au trecut deja 3 luni de la operatiune, insa masina porneste perfect, fara nici un fel de sunet.
     
    Cristian Dinache apreciază asta.
  7. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    La motorul 3.0 tfsi le-ai schimbat.
     
  8. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Da, dar zornăiala cred că e aceeași și din aceleași motive.
     
  9. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Mi se pare mie sau la 3.0 tfsi se pot schimba prin spate fără a da jos motorul ? Si fara a decupla cutia.
     
  10. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Intr-adevăr, nu s-a dat motorul jos, dar a fost destula munca și la demontat, dar si apoi la remontarea pieselor.
     
  11. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Si la 3.0 tdi poti da capacele de la pinioanele axelor cu came jos în spate,dar nu poti ajunge la intinzatoare pentru ca sunt in partea de jos.
     
  12. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Destul de jos cred ca au fost si aici, a desfacut catalizatoarele, si-a facut mult loc pana a ajuns la intinzatoare, motorul a fost calat cu niste cale specifice pentru 3.0tfsi; initial au venit cale pentru 3.0tdi care nu s-au potrivit. Vedeti in poze calele si motorul calat.
     
  13. vn27cmn 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2019
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A6, 3.0 BiTdi, 2014
    Salut Cristi. Am cerut doar niste pareri de la colegi care au mai efectuat aceasta lucrare. M-am ingrijorat de costuri fiindca cei de la reprezentanta au cam inceput sa dea din cap cand le-am spus ca vreau sa schimb tot ce tine de distributie. Ma refer ca mi-au lasat un feeling ceva de felul: mai bine mergi in alta parte. Cand am intrebat de costuri, mi-au comunicat preturile de mai sus verbal. Ceva de felul "ii dau pret mare pentru ca sa n-o faca la noi". Din acest motiv am cerut parerile voastre, nicidecum ca nu-mi permit sa intretin masina.
     
  14. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Care ar fi motivul pentru care doresti schimbarea distributiei, ai probleme? Ai acel zornait in mers sau doar la pornire ? Din cate stiu la BiTdi nu sunt probleme ca la cel de 272 cp.
     
    C.i.A ionutz apreciază asta.
  15. vn27cmn 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2019
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A6, 3.0 BiTdi, 2014
    Salut. Masina are un tacanit cand motorul este rece (dimineata). Incepe sa se auda cam la 3 secunde dupa ce pornesc masina. Cam dupa 10-15 minute dispare stand cu masina la ralanti. In mers dispare cam dupa 5 minute. Cei de la reprezentanta nu au putut sa-mi spune de unde provine. Cei pe la care am mai fost, la fel isi dadeau cu parerea... Ba ca e distributie, ba ca e o axa cu came, ba ca e vreun tachet blocat sau un intinzator de lant. Din acest motiv as vrea sa demontez motorul, sa-i schimb distributia si sa se verifice sursa zgomotului. Tacanitul a aparut de cand s-a racit vremea.
     
  16. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Probleme cu intinzatorul de lanț au și cele Bitdi. Doar că cel de 272 cp si cel de 218 au si problema la axele cu came pe langa cea cu intinzatorul de lanț.

    Problema cu acel zornait la rece câteva secunde de la pornire vine de la lanț. Nu lanțul in sine e problema ci Intinzatorul.
    E problema generală la motoarele de 3.0.Si e o operație destul de costisitoare pentru că trebuie dat motorul jos pentru înlocuirea acelui intinzator.
     
    C.i.A ionutz și vn27cmn apreciază asta.
  17. R.Andrei18

    R.Andrei18 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    Targu-Jiu
    Masina:
    S5 3.0 TFSI 333CP 2013
    La ce service ai reusit sa le schimbi ? Ti-au dat si garantie la manopera ? Stiu ca Audi spune ca zgomotul nu afecteaza functionarea motorului, insa exista intinzatoare "upgradate" care, teoretic, ar trebui sa faca "rattle noiseul" ala de 1, 2 secunde sa dispara. Am gasit pe forumurile din SUA ca la cateva mii de mile de la operatiunea de inlocuire a intinzatoarelor a reaparut zgomotul. Te gandesti si la inlocuirea intregului kit de distributie ?
     
  18. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    La un service din Suceava, iar din moment ce am schimbat doar intinzatoarele, nu mi-au dat garanție. Am cerut sa imi schimbe doar intinzatoarele ca urmare a consultării colegilor de pe forum si astfel am scapat de problema. Momentan am 165.000km si nu o sa mai umblu la distributie pana nu o sa reapara sunete la pornire mai pronuntate, acum pornind fara absolut nici un sunet dubios.
     
  19. gabitzapis 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6/C7/3.0/2016
    Salut,
    Ai reusit sa vezi de unde este problemea si care a fost solutia ? La fel am si eu acelasi zgomot la masina in momentul de fata iar cei de la service mi-au spus ca este vorba de intinzator. Mai pot merge cu ea sau ar trebui sa o las asa pana la intrarea in service ?
     
    C.i.A ionutz apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa cum iti e norocul.
     

Distribuie pagina asta