1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu incap cele cu ET37? Probabil din cauza spitelor. Am sa revin cu niste poze close-up sa prezint distanta dintre etrierii de 3.0 TDI / 2.0 TFSI si spita jantei in cauza, ET28, A5.


    Bun, revin la ce am vrut sa spun, jantele raman pe alta data pentru discutie.


    Reglaj geometrie punte spate:

    - pe scurt: am luat bratele drepte (Febi), bratele curbate (bumerang - Delphi, ca altceva nu am gasit), 4x bucse pentru bratele curbate (LMF), suruburi excentrice si saibe excentrice

    - la momentul X s-au verificat bucsele din bratele mari (alea in forma de H) - in stare buna, bifat, lasat asa (asta dupa ce m-am interesat si nu ar fi problematice bucsele respective), bratele dreptele s-au verificat (culmea, ca la ele ai acces usor dar nu au probleme) iar la bratele curbate am vrut eu sa le inlocuiesc.

    - a trebuit coborata putin puntea pentru a ajunge la surubul de sus ce tine bratul curbat, s-au scos bucsele din ele si s-a reusit montarea de bucse Lemforder in bratele 'vechi'.
    De ce? Nu am vrut sa pun Delphi sus decat ca ultima solutie. Nu eram 100% sigur ca pot monta bucsele in brate si nu am vrut sa risc sa 'stric' bratele Delphi si sa fie nevoie de altele iar masina sa ramana pe elevator.

    - s-au montat bratele curbate, s-au montat suruburi excentrice si saibe noi

    - s-a facut reglajul si a iesit bine. Exact prin procesul acesta s-a lucrat nu demult la un B7. La mine e o mica problema pe stanga spate, posibil din fuzeta, posibil din locasul din punte unde vine fixata. Nu-mi bat capul deoarece nu e grav.

    Per total: daca veti proceda in acest mod, veti face geometria si pe spate.

    Info despre coduri gasiti aici in postul 736 si 737: http://www.clubaudi.ro/threads/tren...-cauze-si-rezolvari.15474/page-37#post-831796


    Bucsele din bratele mari in forma de H nu ar fi necesare, numai in cazul in care masina a circulat pe drum foarte prost sau pe camp.

    Aveti repere in comentariile respective, totul e la indemana.


    Apropo, atasez cateva poze cu un surub excentric vechi. Comparati 'dintele' saibei din poza 3 (pe o parte) si pe cealalta. S-a tocit. A tocit putin si filetul surubului.
     
    lowlife apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Sample
     
    alanb1 apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am fost indecis asupra rotilor, de mai bine de un an ma gandeam sa iau celebrele "concave" de A5, insa ceva ma retinea, ET-ul.. pareri diferite din cateva parti, ba atinge, ba nu.

    Recent am vazut doua seturi de jante de Q5 (8R...) ET37 pe 17". Unul era in apropiere, altul undeva prin BV. Din poze aratau ok. Merg si le vad, cu totul altceva, vreo doua julituri pe buza, doua pe spita. Pe interior negre, de la praful de placute si pilitura. Material aspru. Ma gandeam ca am de lucru sa le curat de-mi sar capacele. Ma gandeam (in timp ce ma tot uitam la ele) ca ar fi mai ok daca le duc la sablat si vopsit (in alta nuanta), insa reprezinta timp pierdut, bani in plus.

    Sa nu mai adaug si faptul ca au 7J latime (235 e cam imposibil, ma tot gandeam sa nu afecteze cauciucurile, din moment ce maxim admis ar fi 215, respectiv 225). Sa nu mai adaug si faptul ca desi au ET37, nu par atat de concave. Nu mi-am facut de lucru in plus, sa demontez o roata si sa vad daca cea de Q5 merge pusa pe butuc din cauza etrierilor de 3ooo.

    Nu-mi era la cap sa iau roti acum, aveam un buget oarecum fix si limitat. Ma pun pe cautat, poate vad ceva sa-mi si placa, fac ce fac si ajung tot la cele de A5. Gasesc anunt al unui vanzator din zona, il sun, il intreb daca arata precum le lauda, ca sunt foarte ok, fara julituri. Mi-a afirmat si mi-a zis ca pot veni sa le vad.

    Zis si facut. Merg inspre el, ajung, le vad, imi plac, le-am platit, le-am pus in masina.

    Initial am montat doar pe spate rotile, eram curios daca ajung pe undeva, la denivelari, deoarece cu ET23 (45-22 distantier) si anvelope 225/50, dadea bine.. (ma rog, nu intru in detalii).

    Dau doua trei ture cu masina pe drumul arhicunoscut si nu aud nimic. Le montez si pe fata. Iata ca sunt pe masina. Deja au rulat aprox 250 km si sunt foarte ok.

    In sfarsit am reusit si m-am convins ca e alegere buna, eram neincrezator asupra fitmentului pe spate dar m-am inselat si ma bucur ca m-am inselat.

    Welcome to A5 ET 28 7.5J 8T0 071 497 !


    Pe langa asta am mai investit si in 20x suruburi noi stock si 20x capace suruburi noi OE.

    Las pozele sa vorbeasca de la sine. Am impresia ca nu arata atat de bine in poze precum in realitate. Si in realitate am mai vazut masini cu astfel de roti: A5, A6 C6 FL,..
     
    F33lings, alanb1, Chriss_Deejay și alți 5 apreciază asta.
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Nu te avantajează caucicurile 235 dar asta este, legalitatea este legalitate
     
    AlexPTB și Chriss_Deejay apreciază asta.
  5. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Asa arata cu 235/45 R17 pe 7J, ET34 :
    IMAG1695.jpg IMAG1690.jpg
     
    F33lings și AlexPTB apreciază asta.
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @DonDoneL in poze sunt montate anvelope 225/50.

    @Chriss_Deejay am vazut, arata bine si asa. Nu imi dau seama daca 235 e prea lat pentru 7J sau nu.

    Momentan acest set de jante ramane. Pentru cat timp, nici eu nu stiu. Daca voi avea alti pitici... :banghead:
     
    Chriss_Deejay și F33lings apreciază asta.
  7. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    235 pentru 7j ... este putin cam lat, cel putin asta este impresia mea, insa nu sunt probleme de handling.

    Bafta ! :-)
     
    AlexPTB apreciază asta.
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nimic interesant, o mica baita. Solutia Sonax e foarte ok, curata murdaria de pe jante. Chiar si de pe etrieri (i-am clatit cu jetul, nu am folosit carpe).
     
    mirceacml, K3nT, Cosmin ZKG și alți 2 apreciază asta.
  9. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    aceeasi solutia am folosit si eu pt. a curata un set de jante foarte murdare, rezultattul a fost unul foarte bun, mi se pare o solutie foarte buna, pacat ca se consuma foarte repede :)
    chiar ieri am mai comandat 1 flacon .
     
    AlexPTB apreciază asta.
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E foarte buna soluția, suntem multi pe forum care o folosim dar luam la bidon de 5L, eventual la group buy și împărțim. E mai convenabil așa. Eu de la pro-detailing.ro am luat dar cred că se găsește și la distribuitorii de piese, cred că autonet o aduce la ei.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Gasiti si la cantitate mai mare, bidon de 5L: so230500 sau so230505 (Sonax Xtreme).

    so230400 la 750 ml insa costa aproape de 2x mai mult fata de so230200 la 500ml. Dai aprox 50 lei si ai 1L (2x 500) sau dai 56 lei si ai 750 :)
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  12. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    AlexPTB și DonDoneL apreciază asta.
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cateva noutati..

    - s-a demontat mansonul franei de mana (in partea inferioara, dinspre consola are o clema.. trebuie trasa putin in exterior iar in acelasi timp trebuie sa trageti de manson in sus)

    Trimis la imbracat in piele perforata. A iesit multumitor. Am ales aceasta varianta deoarece nu este un obiect pe care pun mana in permanenta (la fel ca pe volan sau schimbator).

    Daca nu va tine in timp, OE RS4 va fi comandat.


    - butonul franei de mana.. am luat si eu codul 8E0 711 333 A 3Q7 pana la urma.. nou, OE

    Cel vechi avea interiorul diferit.. s-a scos prin distrugere partiala. Am bricolat putin locasul in care vine fixat butonul nou (acel plastic din maneta) si a iesit treaba buna. Nu am facut poze.. trebuie taiate cateva parti din plasticul manetei pentru a fixa butonul nou. Cel putin asa am vazut solutia.


    - schimbator Audi S-Line 6 trepte (A4 B8, Q5, A5,...) 8K0 863 278G XBA (8K0863278GXBA / 8K0 863 278 G XBA) - cusatura alba pe manson, nuca imbracata in piele perforata.. totul nou, OE

    Se demonteaza mansonul vechi si nuca de pe tija.

    Schimbatorul nou vine cu rama.. de B8/A5/Q5... difera ca forma, nu poate fi pus in ornamentul de B6/7.

    Am scos capsele de pe ambele mansoane, am montat mansonul nou pe rama mea, l-am adunat.. fixat (oarecum) in cele patru gaurele predefinite.

    Mansonul sta cam adunat pe rama, in partea inferioara.. nu am avut la indemana un capsator puternic.. gaurile precedente nu au strapus rama complet. (cele "de fabrica"

    L-am fixat asa, am scos de cateva ori mansonul cu rama din ornament si l-am aranajat pana a iesit bine. Momentan este la locul lui.

    Ca solutie pe viitor, m-am gandit sa dau cateva gauri de jur imprejur prin manson si prin rama. Sa-l "cos". In acest mod sigur va fi fixat permanent si nu va iesi din locas.

    Cel mai important: tija a ramas intreaga.
     
    mirceacml, Scorpyon, AlexMaroga și alți 6 apreciază asta.
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Apa in interior - postarile #131 si #132: http://www.clubaudi.ro/threads/apa-in-masina-la-a4-b6-cauze-si-rezolvari.29479/page-7#post-836616

    Am remediat problema precum am descris acolo. Am udat bine de tot masina de cateva ori iar apa nu s-a mai infiltrat in interior.

    Stiam ca nu am cum sa usuc mocheta pe masina.. am luat alta si am inlocuit-o. Asta e..

    Multa multa apa s-a infiltrat. Vedeti poza 2, am inceruit locul pe unde prelingea apa pe sub mocheta. In stanga se observa si conducta de scurgere AC insa era perfect uscata si dupa cum am spus, am suflat-o si pe aceea, atat acel cot de plastic cat si prelungirea ei.

    Tot ajungand la acest capitol am verificat si refacut cablajul pentru airbag pe partea soferului deoarece cineva, candva a apelat un "mester" iar acela a taiat mufele si a pus cablajul pe direct. Ok, nu era asta problema, dar vechea mufa am gasit-o rupta, undeva pe traseul cablajului si pentru reglajul electric, iar cablurile erau prelungite cu altele de alte culori.
    Totusi culorile cablajului de pe stanga sunt altele fate de cele de pe dreapta. Nu stiu de ce. Am luat la puricat cablajul din dreapta, am verificat fiecare fir din podea cum intra in mufa, le-am notat si exact asa le-am conectat pe cele pe partea stanga impreuna cu cele din mufa "noua". La fel am procedat si la scaun, am verificat, am conectat. (pe scurt: m-am axat pe ordinea cablurilor, nu pe culori) Treaba a iesit cum trebuia, am sters eroarea si n-a mai aparut (era aprinsa in permanenta).
     
    Ultima editare: 8 Dec 2019
    george_gopo, F33lings și alanb1 apreciază asta.
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Maniac? Probabil ca da..

    - grila acoperire baterie + capac baterie OE noi

    - cusca 2 DIN OE noua


    Tot ajuns la inlocuirea mochetei, am luat in calcul si montarea unui tunel 2DIN..

    - tunel 2DIN sh (n-a avut gaura pentru cotiera, am facut sablon dupa tunelul vechi si am gaurit - s-a potrivit la fix)

    - climatronic 2DIN B7 (am mutat fata)

    - cusca 2DIN


    Mai ar fi nevoie de o scrumiera 2DIN si mai de un "element" care ar acoperi locasul gol din cusca..
     
    asusx51r, nucugheri, gutza25 și alți 3 apreciază asta.
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ia si un alt furtun dupa EGR, da-o dreq de banda rosie, tot acolo esti ;)
     
    paul14, AlexPTB, TalosCosmin și alți 2 apreciază asta.
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Pregătisem screenshot @nucugheri cu furtunul ala, apoi am văzut comentariul tau :). Alex fi maniac si cu ce e important.
     
    AlexPTB și TalosCosmin apreciază asta.
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Am crezut ca sunt singurul rautacios.:)
     
    AlexPTB apreciază asta.
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu am fost rautacios nici macar in gand cand am scris asta. A fost doar o recomandare la ceea ce am vazut acolo si nu mi-a placut . Nu putem “creste” doar cu elogii si like-uri. Lucrurile bune se pastreaza, lucrurile mai putin bune...se schimba :)
     
    lowlife, AlexPTB și mirceacml apreciază asta.
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Vorba vine "rautacios" , sunt sigur ca o sa schimbe si furtunul doar ca a gresit ordinea prioritatilor.:)
     
    AlexPTB apreciază asta.

Distribuie pagina asta