1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Salutare,
    Ma poate ajuta vreun coleg cu security code la grupul Engine pentru VCDS ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-l genereaza VCDS-ul.
     
    VLAD407A6 apreciază asta.
  3. Parvan Ionut

    Parvan Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2020
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 , 2.0 , 2009
    Salutare. Cum ai rezolvat problema cu tremuratul ? Asa face si a mea. Am schimbat volanta, sonda lambda, curata egr,clapeta si admisie, si tot face. Doar la relanti. In mers nu. Porneste ok, nu da cu fum, trage, nu am nici o problemă. Am valoare cam mare la injectorul 4. Sa fie oare de la el ? Sa fac un schimb de oringuri la acel injector, ca am inteles ca nu se reconditioneaza. Motorul este 2.0 Caha 170 cp
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Astepti raspuns degeaba. Userul caruia i-ai adresat intrebarea nu a mai accesat forumul de peste 2 ani. Asa fac majoritatea, din pacate: intreaba, afla ce sa faca si cum sa rezolve dar nu mai mentioneaza si cum au rezolvat. Tipic romanesc.
     
    Enache Vasile Mihai apreciază asta.
  5. Parvan Ionut

    Parvan Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2020
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 , 2.0 , 2009
    Asa e. Ma bate gândul sa demontez eu injectorul ala, sa-i schimb oringurile. Mi-am comandat cheie din aia de scos injectoarele. Problema este cu reglajul, ca am inteles ca se face nu stiu ce reglaj. Dacă mă poți ajuta cu un raspuns, bineinteles daca stii, sau te-ai lovit de astea. Am tot citit pe forum si nu am gasit. Stima
     
  6. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Parvan Ionut, la motoarele CR, demontarea/montarea injectoarelor nu implica niciun reglaj. Doar daca le inlocuiesti se rescriu codurile de pe ele in ECU.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se regleaza doar daca desface injectorul in bucati.

    [​IMG]
     
    Radu83B apreciază asta.
  8. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Salut,
    Proaspat proprietar al masinii cu motorul din profil si aceiasi problema larg dezbatuta pe acest thread: smucituri usoare a motorului la relanti. Verificat cu VCDS si am avans -3,9 - aici va trebui reglat (urmeaza sa fac distributia si voi face atunci plus echilibrarea cu cale a axelor) (din experienta veche cu AFN injectia se retardeaza singura cand se lungeste cureaua de distributie)
    MAF, MAP ok, boost 2600 fata de 2300 specificat dar nu intra in limp - iau in calcul si o curatare EGR care este schimbat acum 6 luni - functioneaza in parametrii.
    Corectii injectoare + /- 0.5
    Suruburile si oringurile vreau sa le schimb acum, eventual si bujiile incandescente daca tot sunt aici. Acum cate suruburi am nevoie 4 sau 8 la injectoare ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8 suruburi.
     
    Radu83B apreciază asta.
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru partea cu presiunea mare probabil va trebui sa cureti si geometria. Nu intra momentan in limp mode, dar urmeaza si asta.
     
    Radu83B apreciază asta.
  11. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    La prima vedere și din ce am discutat cu un coleg de pe forum pare mecanic retardat și subalimentată turbina. Revin cu mai multe poze și cu info după reglaje. Mulțumesc Răzvan, va urma și curățarea turbinei.
     
  12. Whiskey280

    Whiskey280 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0tdi CGLC 2013
    Revin cu update la problema mea. Am schimbat turbina si debitmetru . Totul degeaba masina cand e rece tot da fum alb la accelerare cateva secunde . Dupa ce se incalzeste da fum negru in sarcina. In continuare da codul de eroare P0101 maf . Am fost la multe service uri multi baieti au pus vcds dar fara niciun rezultat. Ma poate ajuta cineva va rog .?
     
  13. MarianC6 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2020
    Locație:
    Telciu
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0-140hp, 2006
    În cazul meu masina se accelera foarte greu se auzea un trăncănit si scotea foarte mult fum alb la început si după, negru. La un moment dat a ajuns sa nu se mai accelereze deloc si mai apoi nici nu a mai pornit. Problema: EGR-ul blocat pe deschis. Rezolvare: am schimbat EGR-ul
     
  14. Whiskey280

    Whiskey280 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0tdi CGLC 2013
    Doar cand era motorul rece iti facea asa ? Nici la mine nu se accelereaza cateva momente pana se incalzeste. Dar dupa, se accelereaza, merge bine doar ca da fum negru
     
  15. MarianC6 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2020
    Locație:
    Telciu
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0-140hp, 2006
    Atunci nu mergea indiferent daca era cald sau rece. Masina nu avea putere deloc.
    Sfatul meu este sa verifici toată instalația de aer, pentru ca din experienta proprie am observat ca mereu cand este o problemă la ea apare eroare la debitmetru deoarece acesta "nu functioneaza in parametri"
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ar fi bine daca ne-ai prezenta o poza cu eroarea fix cum arata pe VCDS. Doar sa pui vcds nu e de ajuns, fa si diverse loguri in mers.
    Pt eroarea aia uite mai jos diverse cauze si e cam generala pana nu vedem precis si codul pe vcds.
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16485/P0101/000257

    Din ce am vazut pe net, s-a intamplat sa fie o pierdere de aer undeva pe traseu, pe unde mai sunt cuple, adesea cea de la iesirea din turbina.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Razvan el nu stie sa faca nimic din ce i-am spus noi. Ce i-ai spus tu mai sus acum 1 minut i-a mentionat si Nucu in mesajul #1140 din pagina anterioara. La fel i-a mentionat si Marian anterior, acelasi lucru ca si tine, adica sa verifice pierderile de aer si vacuum.
     
  18. Kosti 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4F, motor BRE, an 2007
    Si mie mi s-a intamplat sa am aceasta eroare. Era cauzata de ruperea garniturii ce etanseaza furtunul de supraalimentare ce intra in clapeta de acceleratie. Deci, o pierdere de presiune.
    In privinta tremuratului,am scapat curatand EGR si clapeta de acceleratie, precum si MAF -ul cu unul Pierburg.
    Culmea e ca MAF vechi Bosch si unul nou nout Hitachi tremura - nu pot sa cred decat ca sunt mai sensibile.
    Cu MAF Pierburg si cele 2 elemente curatate, masina merge minunat si am scapat de tremurat.
     
    Vio Bravo apreciază asta.
  19. BogdyFanAudi

    BogdyFanAudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2010
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.0 Tdi Caha
    Salut,
    Am un Audi a6 c6 2010 2.0 tdi cod motor CAHA la care am un zgomot exact ca masina din video-ul de mai jos. masina mea are acum 270.000 km.
    Face doar la rece, dupa 1 minut de mers isi revine si nu mai are probleme.
    Am schimbat recent imbusul la pompa de ulei, am schimbat uleiul si imbus acum 2.400 km (Motul X-Clean +).
    E normal sa faca asa din cauza temperaturii scazute ? Am DPF Off.

     
  20. Whiskey280

    Whiskey280 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0tdi CGLC 2013
    Am verificat tot ce ati scris. In continuare masina faca tot asa. Poate debitmetrul care l-am montat nu este bun, daca scot mufa se aprinde martorul acela de la bujie cel ca un arc, dar merge tot la fel nu mai prost, nu mai bine. Ma gandesc sa nu fie ramas EGr pe deschis dar pe tester nu da eroare. O sa incerc sa atasez un video cum porneste la rece

    https://streamable.com/i5i274
    https://streamable.com/iy7iii
     

Distribuie pagina asta