1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 2010 2.0 143 cp avant
    Salutare,
    Ma poate ajuta vreun coleg cu security code la grupul Engine pentru VCDS ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ti-l genereaza VCDS-ul.
     
  3. Parvan Ionut

    Parvan Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2020
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 , 2.0 , 2009
    Salutare. Cum ai rezolvat problema cu tremuratul ? Asa face si a mea. Am schimbat volanta, sonda lambda, curata egr,clapeta si admisie, si tot face. Doar la relanti. In mers nu. Porneste ok, nu da cu fum, trage, nu am nici o problemă. Am valoare cam mare la injectorul 4. Sa fie oare de la el ? Sa fac un schimb de oringuri la acel injector, ca am inteles ca nu se reconditioneaza. Motorul este 2.0 Caha 170 cp
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Astepti raspuns degeaba. Userul caruia i-ai adresat intrebarea nu a mai accesat forumul de peste 2 ani. Asa fac majoritatea, din pacate: intreaba, afla ce sa faca si cum sa rezolve dar nu mai mentioneaza si cum au rezolvat. Tipic romanesc.
     
  5. Parvan Ionut

    Parvan Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2020
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 , 2.0 , 2009
    Asa e. Ma bate gândul sa demontez eu injectorul ala, sa-i schimb oringurile. Mi-am comandat cheie din aia de scos injectoarele. Problema este cu reglajul, ca am inteles ca se face nu stiu ce reglaj. Dacă mă poți ajuta cu un raspuns, bineinteles daca stii, sau te-ai lovit de astea. Am tot citit pe forum si nu am gasit. Stima
     
  6. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Parvan Ionut, la motoarele CR, demontarea/montarea injectoarelor nu implica niciun reglaj. Doar daca le inlocuiesti se rescriu codurile de pe ele in ECU.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Se regleaza doar daca desface injectorul in bucati.

    [​IMG]
     
    Radu83B apreciază asta.
  8. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE 140Hp 320Nm 2008 aus Neckarsulm
    Salut,
    Proaspat proprietar al masinii cu motorul din profil si aceiasi problema larg dezbatuta pe acest thread: smucituri usoare a motorului la relanti. Verificat cu VCDS si am avans -3,9 - aici va trebui reglat (urmeaza sa fac distributia si voi face atunci plus echilibrarea cu cale a axelor) (din experienta veche cu AFN injectia se retardeaza singura cand se lungeste cureaua de distributie)
    MAF, MAP ok, boost 2600 fata de 2300 specificat dar nu intra in limp - iau in calcul si o curatare EGR care este schimbat acum 6 luni - functioneaza in parametrii.
    Corectii injectoare + /- 0.5
    Suruburile si oringurile vreau sa le schimb acum, eventual si bujiile incandescente daca tot sunt aici. Acum cate suruburi am nevoie 4 sau 8 la injectoare ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    8 suruburi.
     
    Radu83B apreciază asta.
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru partea cu presiunea mare probabil va trebui sa cureti si geometria. Nu intra momentan in limp mode, dar urmeaza si asta.
     
    Radu83B apreciază asta.
  11. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE 140Hp 320Nm 2008 aus Neckarsulm
    La prima vedere și din ce am discutat cu un coleg de pe forum pare mecanic retardat și subalimentată turbina. Revin cu mai multe poze și cu info după reglaje. Mulțumesc Răzvan, va urma și curățarea turbinei.
     

Distribuie pagina asta