Sa inteleg ca nu recomanzi volanul? Te intreb deoarece si pe mine ma batea un gand sa l schimb pe cel de RS4.
lowlife pielea aia asa este la inceput cand este nefolosita si are acea textura care este normal sa fie asa. O sa vezi mai tarziu ca o sa se schimbe felul in care simti acel volan. Este doar o parere gresita cum ca are textura de carton. Te asigur eu de asta. Bafta.
Foarte faină modificarea! schimbă radical tot interiorul ! Tind să afirm și cele spuse de Cristi, de obicei cât e nouă pielea are o textură rigidă și vine fest pe volan, alți factori ajută la uniformizare. Oricum nu mai e "pielea" care era odată acum se merge pe o nappa exclusive care are o textură foarte fină, întinsă. Am făcut și eu această comparație după retapitarea sezutului și intr-adevar nu mai găsești ce era odată. Se mizează pe eco mode dar asta afectează de cele mai multe ori durabilitatea.
De aratat, arata bine eu nu sunt incantat de cum se simte pielea, aceeasi senzatie am avut-o si despre schimbatorul nou, original. Am mai montat anul trecut: - ceasuri S4 (300e) - au alt font si ace albe. Trebuie ceasuri cu acelasi indice RB (RB4 - RB4, RB8 - RB8). Trebuie setata si din grupul Instruments (parca) optiunea de FWD, ceasurile by default sunt codate cu Quattro si nu merge litrometrul, ramane blocat pe 1/4. - trimuri aluminiu neted: 135e cu transport de la polonezi - caseta directie servotronic - cadou de la @micu86 am folosit tutorialul: http://www.clubaudi.ro/threads/inlo...-normale-cu-model-servotronic-la-a4-b6.33552/, cu mentiunea ca nu a trebuit sa strang surubul acela pt "reglaj", pompa nescotand sunete dubioase. Prin oras este nemaipomenit servotronic, ma cam saturasem sa trag de volan in afara e cam ciudat, nu ramane niciodata decuplat, sa ai 1:1, ci se intareste
Odata cu caseta, am schimbat si primele element reinnoite dupa 4 ani si ~40k km. Am pus tot Lemforder, 250lei. Am mai pus in vara DV Forge 008 (cod FORGE-FMDV008), 130 lire. Nu se aude deloc! masina pare sa mearga mai liniar, schimbarile de treapta sunt mai line - pleaca mai repede in treapta superioara . Filtru aer Pipercross 120lei: e uscat, nu trebuie uns, intra in carcasa stock, nu se aude! Urca mai bine in ture pe trepte mici.
Am dat masina cu: - argila Bilthamber Medium - 2 straturi CG Blacklight - 1 strat CG Hybrid V7 - ceva sealant pt jante, nu se mai imprima praful de placute pe ele.. sau mai bine zis se poate inlatura cu jetul, nu mai trebuie frecate Din pacate, efectul pe culoarea asta nu e cine stie ce.. macar nu se vede praful pe ea
Am tot vazut masini cu 4 geamuri electrice si mi se parea cam chel manerul de la a mea plus ca MEREU cand stă cineva in spate coboara geamul si uita sa-l mai ridice. Inainte: Piese: - 1x maner: 8E1867171B7PE 19.10e - 1x comanda 4 geamuri (e de A3 8p, merge fara modificari, nu sunt probleme): 53.9e - 1x buton oglinzi: 4F0959565A5PR 31.5e - 3x buton pasager: 8Z0959855D5PR 8Z0959855D5PR 17.5e x 3 = 52.5 Mufa de sofer e plug and play, la pasageri insa, daca masina are stilul vechi de butoane, trebuie cumparata alta mufa (detalii aici: http://www.clubaudi.ro/threads/geam...robleme-si-rezolvari.4070/page-17#post-692086).
Arata excelent si ma gandesc si eu sa fac acest retrofit in viitor. In afara de piesele enumerate, fete usi pe spate cu butoane si macarale, ce ai mai modificat? La instalatia electrica ce ai modificat?
Inca nu am modificat nimic (de asta nici n-am specificat nimic ). Probabil vor trebui trase fire noi din calculatorul de confort spre motorasele de geamuri via mufele din stalpul B. O sa updatez topicul asta si cel cu butoane cand o s-o fac.
Ca de la cineva care are 4 geamuri electrice (si un copil - de retinut) va asigur ca e una din cele mai inutile optiuni - sa ai geamuri electrice pe spate.
Si eu am aceasi parere cu Ovidiu. La a6 tin mereu blocate cei din spate sa nu deschida cum au ei chef,la a4 b5 aveam manuale si dupa ce am dat manivelele jos am constatat ca este inestetic si am dat fata de usa jos am taiat pinionul cat sa fie sub nivelul feței de usa si am pus fete de usi de pe una cu geamuri electrice. Avand clima rar merg cu geamul deschis si daca mergi este cel din față ca cel putin la AVANT daca deschizi geamul la viteza iti bubuie urechile cred ca turbionate se numeste fenomenul.
Parerea asta o impartasesc si eu. Caut oricum fete de usi cu piele - daca le iau, le iau fara manivele. Daca le iau fara manivele, imi trebuie butoane pe ele.
Intre timp am cam neglijat si masina, si topicul Am montat acum cateva luni ambreiajul 240mm de RS4 B5 si volant custom ECS: https://www.ecstuning.com/b-ecs-parts/ra4-240mm-clutch-conversion-kit-stage-2/ra4s2-steel/ Volantul are greutatea la jumatate (parca 5.5kg fata de 11kg) si e echilibrat perfect, nu vibreaza nimic, ba chiar e mai bine decat inainte din punctul asta de vedere. Masina urca in ture mult mai rapid si n-am sesizat vreo pierdere de cuplu. Singura problema e la cuplarea in ture mici, daca pic la 2000rpm in treapta superioara, trebuie sa cuplez super atent, altfel se transmit socuri. Pedala e foarte, foarte tare fata de cum era inainte. M-am obisnuit insa rapid. De cuplat, cupleaza foarte bine (ca inaltime) si mecanicul a zis ca e superb, la cat cuplu tine se astepta sa fie On/Off. M-a lasat incuietoarea de capota #2, asa ca am luat alta noua (care vine cu tot cu switch), cod 8E0823509 D, 183 lei. Inca imi place la nebunie cum arata, dar parca mai e loc. Ma gandeam: - arcuri mai joase, sa dispara distanta dintre cauciuc si aripa pe fata, -45/-40 - diffuserul vopsit negru lucios - oglinzile vopsite negru lucios - sau ar fi prea mare contrastul pe culoarea mea? ar merge cu grilele negre, insa sunt negru mat - neaparat rezolvata problema cu traseul FMIC sa pot pune grilele laterale la loc si sa nu mai am bara umflata Masina a plecat fara mine 1500km... sper sa vina inapoi intreaga
In opinia mea merge negru lucios pe culoarea ta, insa facand toate piesele de mai sus + grilele negru lucios....sunt subiectiv! Sent from my iPhone using Tapatalk
Normal sa crezi asta, de la cine crezi ca m-am inspirat Astept sa gasesc un portbagaj cu spoiler S-line (pe al meu l-am vandut) si le duc pe toate la vopsit.
Nu i-am mai facut nimic, am mers cu B8 si cu alta masina cu GPL. Trebuie sa vand una ca am 3 si cred ca B6 o sa traga paiul scurt, la B8 pierd prea mult. Sa termin "proiectul" cu K04 tfsi inseamna prea multi bani pe langa mini averea de am cheltuit-o. Trebuie sa ii rezolv tigania cu grilele care nu mai incap din cauza traseului FMIC si as vrea totusi sa ii pun quattro ca tot il am si nu cred ca e un impediment la vanzare
176,650km: am schimbat uleiul. Am mers pe Mobil 1 0w40 ca si la B8. Motorul se aude bine si merge frumos
Sa inteleg ca suntem in aceeasi barca ? In orice caz, la tine va fi mult mai simplu, cel putin partea cu downpipe si cu traseul de intercooler. Iti pot confirma ca ceea ce ne dorim amandoi e suficient de costisitor, luand in considerare preturile la un downpipe, placa adaptoare si conducte turbo ..de-a gata