1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aditiv combustibil si/sau pentru curatat injectoare sau motor - Pro sau contra ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de X, 16 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Rumors 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2018
    Locație:
    707313
    Masina:
    Audi a6 2.0 2006
    Domnule Chimist, era adresata celui care a compus Adizolul Romanesc. Nu am aratat cu degetul la o anumita persoana. Cu ajutorul mirosului s-a descris acest produs, la postul #426. Dar presupun ca trebuie un nas instruit. La postul #426 este scris Alcool Izopropilic ca si pe pagina producatorul, dar pentru ca eu ma bat cu chimia trebuie sa fiu aratat cu degetu si vorbele sunt in asa fel invirtite incit sa fiu pus intr-o postura negativa. Domnilor eu doar demonstrez nu comentez, cu ocazia asta se poate ajunge la finete. Iar legat de ,,reteta de aditivare,,. Aici se agasete produsul original, verificati si numele este acelasi ca si pe brevet. atentie la nume -tata sau fiu-. Nu am recomandat la nimeni sa nu foloseasca acest produs.
     
    Ultima editare: 31 Mai 2018
  2. Guest 86691 Guest

    Domnule Rumors, eu am fost un mare fan al acestui produs pe care l-am utilizat pe parcursul a circa 50000 kilometri cu rezultate foarte bune. Spun ,,am fost" pentru că între timp am descoperit ceva mai bun care m-a făcut să renunț. Nu spun ce, pentru că în răutatea lui, Gabi 74 abia așteaptă să lanseze noi acuzații. În fine, toate materialele, certificările pe care distribuitorii din România mi le-au arătat duc spre firma din Ucraina menționată pe site. Vrei să spui că este o fraudă? Nu că ar mai conta, dar dacă a fost o fraudă, a fost una cu un produs foarte bun care a produs efecte benefice atât în mașina mea cât și în mașinile prietenilor. Am fi vorbit mai multe despre subiectul aditivi dar este imposibil să porți în acest loc o discuție civilizată.
    În fine, as fi curios cum este Adizol în țara natală.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Vorbește liniștit părinte,nu port pică nimănui,doar am reacționat la câteva ipocrizii.Chiar suntem curioși ce ai mai descoperit.
     
  4. Rumors 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2018
    Locație:
    707313
    Masina:
    Audi a6 2.0 2006
    Nu este o frauda sa arati certificate, care sunt deja postate de catre inventator. In nordul tari vin in pietele de la noi Ucrainieni, se poate lua legatura si comanda. Tinind cont ca Adizolul Romanesc este de aproximativ 5/6 ori mai scump, se vor amorsa cheltuierile suplimentare. Vad ca recomandati Lubrizol 9040. Se vinde sub numele Stanadyne, SafetyDataSheet ?
     
  5. Guest 86691 Guest

    Cu mai mulți ani în urmă vindea cineva pe un forum diverși aditivi și uleiuri aduse din America. Am luat și eu împreună cu un amic o butelcă metalică de Lubrizol pentru că era scumpă. Am pus mai mult decât era trebuia și mașina de atunci cu toate că trăgea foarte bine mergea urât. Atunci am avut de-a face prima dată cu supradozarea și efectele ei. Ulterior am primit o sticluță de la cineva care lucra într-o carieră, am presupus că este Lubrizol pentru că am făcut legătura cu mirosul de cremă de ghete și faptul că este menționat în certificările de la unele motorine. Nu am avut parte de ea prea multă vreme pentru că a bubuit de la căldură în mașină. Oricum eram în perioada în care credeam că Metabond este aditivul absolut. Pe BITOG se discuta despre faptul că este regăsit în compoziția unor aditivi pentru publicul larg.
    Cât privește Adizol este aditivul care l-am analizat și testat cel mai pe îndelete. Noroc că mi-am învățat lecția despre supradozare și am mers pe cea de pe site-ul ucrainean. Mașinile mai noi merg urât dacă scapi prea mult. Este aditivul celor care chiar vor să facă o economie de carburant, cel puțin la T4 este foarte evidentă, și a celor care vor neapărat să aibă valori bune pe dpf. Nu știu despre cel din Ucraina nimic decât că se vinde deja dozat în capsule. Nu are cine să îmi aducă de acolo pentru a face comparație. Oricum, nu mai fac kilometrii pe care i-am făcut anul trecut, nu mai sufăr de obsesia consumului, ajunsesem să dau aproape un salariu pe carburant. Probabil va urma o schimbare de mașină și va trebui să urmez turma și să cumpăr un benzinar.
    La benzina experienta mea cu aditivii se rezuma la poți îmbunătăți performanta mașinii dar nu am găsit nimic care să scadă consumul. Mi se pare că benzina oferă o libertate mai mare decât dieselul pentru că niciodată nu am băgat ceva care să facă să meargă prost. Nu mai am ce să spun, am zis tot ce știu.
     
    borsy, MDU, kojak13 și încă o persoană apreciază asta.
  6. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Rumors

    1 Eu am afirmat ca produsul are " miros amoniacal as putea spune cu ceva alcool ". O prima impresie cu privire la mirosul produsului. Reteta a aparut pentru publicul larg ulterior in urma colaborarii partii din Romania cu cei care detin Adizol.
    2. Ti-am spus si ma repet, te bate chimia pentru ca nu faci diferenta intre solvent, solvit si compusi chimici care intra intr-o reactie. Alcoolul izopropilic nu este aditiv ci compus care intra in reactie pentru a forma prudusul de reactie.
    Vezi ca exista studii legat de acest amestec + benzina si rezultatele obtinute. Doar trebuie sa cauti pe google, gasesti sutdiile ( evident in engelza ).

    H2O + ( CH3)2CHOH + C2H4O2 + (NH2)2CO
    Asta este reteta Adizol T4.

    3. Din pacate nimic nou sub soare legat de siteul producatorului.
    Daca este mai ieftin la ei si mai scump la noi, nu este problema mea. Nu eu il aduc in Romania, eu doar platesc pretul a ceea ce vreau sa cumpar. Nu imi convine, foarte frumos imi aduc de la ei direct varianta originala. Poate asa ar trebui sa faca si cel care a gasit scame sau alte nebunii in bidonul din Romania si totusi vrea sa isi delecteze nasul cu ceva " acetona " sau ce naiba s-a mai zis.

    4. Eu nu recoamand nici un Lubrizol. Am oferit doar pachetele de aditivare din carburantii Rompetrol. Evident ca tu nu te-ai gandit le binele acestui forum si nu ai venit din timp cu ceva mana de ajutor. Te-ai trezit peste noapte sa " ataci " adizol spunand ca este acetona si ca nu are ce cauta in benzina.
    Eu recomand pentru motoarele aliemntate cu benzina Metabond Meganele Plus si Adizol t4. Un combo excelent cu rezultate excelente.

    In cazul motorului diesel eu foloses Metabond Megasel Plus + Ulei 2T in cantitate mica. Mai precis Liqui Moly 1052.
    Metabond are in compozitie o parte din ceea ce prezinta unii producatori mari din industrie + ceva extra. Alaturi de o doza mica de 2T, dieselul merge excelent.
    Adizol T6 in diesel am folosit doar ca nu in orice motor isi are efectul vizibil fiind vorba de foarte multa electronica. Deci nu peste tot l-am si pus extra. In cazul unui 1.7 DTI - Y17DT da, efectele T6 se vad.

    Ai dovedit ceva ? Nimic.
    Ai arat un link catre postarea mea in care am prezentat fara o fisa de securitate o prima impresie cu Adizol si ceea ce stie sa faca. In rest, acum, cand exista materiale la liber ( pe care nu le ai evident ) te-ai trezit sa interpretezi ca este acetona. Succes, ai dovedit doar ca esti pe langa subiect :)

    Consumul mediu de la 1.4 TFSI stage 1 este de 7.4% mixt.
    Asta in conditia in care masina ruleaza sportiv in marea majoritate a timpului de aproximativ 3500 km de cand monitorizez consumul de benzina de la ultimul schimb de ulei.
    Scot fara probleme la drum intins consum de 5.6%-5.8% in conditia in care discutam despre o masina cu roti pe 17, anvelope 225 45 17 si stage 1. Daca ar fi sa merg incet, calm, fara accelerari bruste si fara viteza mare, consumul masinii este sub cel declarat de producator in conditia in care conform mediilor la nivel european, producatorul ofera undeva la 70% din adevaratul consum.
    Motorul merge excelent, trage bine, consuma aproape cat un diesel cu aceeasi putere. Fata de momentul in care am luat masina, comportamentul motorului este net superior acum, cu tot ceea ce am facut la ea (ulei bun, benzina LUKOIL nu ceva de fite, Ecto Sport 98 si aditivi extra)

    Tind sa cred domule membru nou instris pe forum ca nici macar de tinut flaconul in mana nu ai reusit.
    Dar mereu se gaseste cate un personaj, care cu timpul liber are o placere sa se contrazica pe o tema total straina.
     
    borsy și Gabi 78 apreciază asta.
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Adrian Mihai Valeanu, ai același nărav păcătos ca și pe celelalte forumuri pe care le frecventezi și anume: in momentul când cineva îți dă peste nas sau pur și simplu nu este de acord cu ceea ce proferezi tu, imediat treci la jigniri și începi sa-ti etalezi așa zisa ta "știință".
    Fiecare are dreptul să-și exprime părerea indiferent daca va convine ție sau coechipierului tau fidel Trifon Liviu.
    Impacati-va fraților cu ideea asta că aici nu este Softpedia sau alte forumuri unde administratorii va tolereaza că să faceți voi ce vreți.
     
    kojak13 apreciază asta.
  8. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Fiecare are dreptul sa ma contrazica in momentul cand are ceva palpabil. Pana atunci, ii recomand sa isi tina gura. Nu sunt eu cel mai cel, dar nici unul dintre cei cu care " mananci o samanta " la coltul blocului. In momentul in care ma iei peste picior cu " domnule Chimist ", stai tati ca nu ne tragem de siereturi si nici nu discutam de la acelasi nivel ca sa ne permitem arogante.
    As vrea sincer sa discut cu cineva pe tema adizol, mai in detaliu, sa compar niste aspecte foarte foarte bune. Dar daca discutam chimie si nu facem diferenta intre solvent, solvit si compusi care intra intr-o reactie iar la final produsul/produsii de reactie..... nu am ce sa fac .....

    Cat despre tine, nu stiu de unde pana unde ai tupeul sau sa zicem, glasul asta atat de ridicat la mine, in contextul in care daca ma uit prin mesajele mele private ai apelat la mine pentru 3-4 masini.

    Foarte bine, mi-ai spus numele complet ( presupun ca ai facebook-ul meu ). Niciodata nu m-am ascuns si nu ma ascund pentru ca nu exista nimic pe acel profil de care sa imi fie rusine :)
    Dar din pacate tu nu intelegi nici ceea ce spune el, nici ceea ce spun eu ( lucru evident pentru ca ai apelat la mine pentru recomandari de uleiuri, chestii mult mult mai simple ). Dar ai o frustrare, gasita pe alte forumuri cum ca eu as vinde aditivi sau alte produse. Cei ca tine exista si o sa existe mereu, nu imi bat capul.

    Daca Domnul Trofin pe care l-ai contactat pe mesaj privat nu iti ofera aditivul pe care el il foloseste vad ca ai ajuns la circul asta. Stai linistit, stiu ce foloseste si nu o sa afli. Poti sa faci aici cat circ vrei, ca nu o sa afli denumirea complexului de aditivi si nici reteta.

    Hai sa iti spun un secret, am stat la aceeasi masa cu persoane care vand produse in Romania si invart multi bani, mi s-a propus sa imi fac o afacere si sa castig. Citez " esti bun, hai sa transformam si in bani ceea ce spui ". Raspunsul meu ? Am alt drum in viata dpdv al carieri, nu o sa imi investesc timpul in a vinde produsele x,y,z. Ceea ce fac este o pasiune ce tine de timpul meu liber si de placerea mea de a ajuta pe cei care imi cer sfatul. Nu castig nimic din asta dpdv financiar dar exista o multumire sufleteasca, interiaroara, pentru ca am facut un bine cuiva.
    Eu nu vand, doar recomand ceea ce eu consider ca este bun si eventual ceea ce folosesc. Daca adizol t4 nu ar fi fost bun, nu ar fi existat in fiecare alimentare a mea de mai bine de 10.000 km de cand masina are si soft.

    Daca vindeam ceva produse sau eram de cumparat, vedeai ca recomand Motul si doar Motul. ;)
    Daca ai ceva de discutat pe tema aditivilor, tu si cu prietenul tau nou inscris, va rog sa scrieti. Legat de subiect cu date extra pe langa cele oferite de mine. Pana atunci, aspecte legate de miros, pret, cine si cum vinde sau alte problemele personale, va rog sa le lasati pentru softpedia. Acest forum nu este pentru tiganii ci pentru discutiile constructive. In acest moment ceea ce voi doi oferiti este poluare.
     
    Ultima editare: 3 Iun 2018
    Alin Alina, borsy și paulkf apreciază asta.
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Mai băiatule,ești în ceata rău de tot,eu nu l-am contactat niciodata pe acest Trifon Liviu,ba din contra el mă contactat pe celălalt forum,câteva zile la rand să-mi explice că a găsit zeamă minune,bineînțeles că am intrat în jocul lui sa vad unde vrea sa ajunga.In momentul când am văzut că nu încetează cu mesajele i-am explicat că dacă mai aud de el îi dau block,sau ignore.Eu zic ar trebui sa va luati de mânuță amandoi și să părăsiți acest forum unde ați fost ironici,ipocriți,ați împroșcat cu noroi pe toți cei care nu au fost deacord cu "știință"voastră.Nu înțeleg de ce va dam atâta importanta,vedeti-va fraților de parohia voastră.
     
    kojak13 apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    kspic tu nu intelegi ceva: modul in care promovezi aceste "prostii" legate de acesti aditivi minune depasesc limita de suportabilitate. Intelegi asta ? daca nu intelegi nu este nici o problema, o sa intelegi mai tarziu. Atat timp cat scrii mesaje vei primi replici utile sau nu. Ajunge si fara alte comentarii despre acest subiect. Ai avut destule de spus si incetam aici cu polemica asta prosteasca. Topicul se inchide si ma mai gandesc daca se va redeschide vreodata. Nu ne este de nici un folos.
     
    Mihain, kojak13, gabi_74 și alți 3 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta