1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord la Audi A6 C5 - inlocuire si adaptare ceasuri bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de BullDog, 18 Sep 2010.

  1. Razzvann 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 AVANT 2004, 2.5 TDI, cod motor BDG, 163 cp
    Multumesc
     
  2. Valentin77 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, C5 1.9 TDI
    Salutare colegi!
    Am si eu o pe la ceasurile din bord și nu am văzut nicăieri pe forumuri o pr asemanatoare. La turații, acul indică mai puțin cu 7, 8 sute de ce ar trebui. A mai întâlnit îneca aceasta problema? Daca da, remedii, sfaturi aveți? Mulțumesc anticipat!
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    A fost desfacut si pus inapoi prost. Poti sa dai jos ceasurile, le desfaci, scoti acul care indica eronat afara, faci un output test pe ceasuri cu VCDS ca sa vina acele tuturor ceasurilor pe mijloc si infingi acul scos in acea pozitie de mijloc.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  4. Valentin77 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, C5 1.9 TDI
    Multumesc mult pt raspuns!
     
  5. Aciobanitii Alexandru

    Aciobanitii Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6
    Buna,
    Am un audi A6 C5 din 2002, 1.9 Diesel, 130cp, motor AWX si am urmatoarea problema cu ceasurile:
    - Temperatura Apa nu indica corect, ramane pa la 70
    - Nivel combustibil indica mai mult (se da peste cap la un plin). In poza atasata nivelul real e la jumatate.
    - Ceasul de la acumulator masoara peste 16V, in realisate masoara in jur de 12V
    - Ceasul de Ulei este tot timpul la nivelul scazut, nu creste niciodata.
    Pe langa astea, o perioada, Turometrul si Vitezometrul picau sau ramaneau blocate. Cate o data isi reveneau, cate o data ramaneau asa.

    Am atasat si poze cum indica momentan ceasurile, si cum atasat pe interior.
    Cod Piesa: 4B0920900T

    Aveti sfaturi pentru mine? As inlocui tot IC...
    Pot sa montez si alte modele? chiar si cele cu ecran complet, 3 mufe... etc?


    Orice sfat este apreciat.[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, se pot monta alte ceasuri. Acestea care le ai sunt "niste mizerii".
    Poti pune altele marca VDO, cu display mare la care poti monta computer de bord si pilot automat (daca nu ai deja).
    Insa trebuie facute niste codari/adaptari cu vcds si nu numai, da-mi un PM sa iti explic mai multe.
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  7. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Schimba-le, se invata imobilizatorul si se codeaza ca totul sa functioneze ok dupa.
    Spor!
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ii trebuie cipuri noi, actualele invatate cu un immo 3 nu se mai pot imperechea cu un alt immo 3. Cel putin nu cu VCDS si procedura standard.
    Dar daca tu stii 100% ca se poate cu vreo scula dedicata...:hi:
     
  9. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    La motorizarea pe care o ai, nu sunt probleme de imperecheat cheile cu ceasurile VDO !
    Probleme deosebite apar la motorizarea 2,5 TDI !
    Daca nu ai rezolvat inca problema, te pot ajuta cu orice sfat si nu numai, intrucat am experienta in acest sens !
    Te astept in privat sa iti dau fiecare pas ce trebuie sa-l faci .
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nea Ghita, nu conteaza motorizarea, conteaza ceasurile si immo 3. Si eu tot la AVF/AWX am experimentat asta.
    Stiu ca la A4 AJM si altele cu immo 2 merge, dar la astea immo 3 nu merge cu procedura standard.
     
  11. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    @nucugheri aici nu vorbesc de A4 B5, care pe diesel facelift 1999-2001, are numai IMMO 2 iar la benzinar la începutul perioadei are IMMO 2 după care găsim IMMO 3. Nu știu la ce te referi când spui "procedură standard", vorbim de procedură IMOO 2 sau procedură IMMO 3.
    Eu fac în mod curent adaptări de ceasuri și chei la A6 C5 (1999-2003) cu VCDS și nu am avut probleme la motoarele de 1.9 tdi.
    Bineînțeles că adaptările se fac cu procedura IMMO 3, pentru cele după 2000.
    De asemenea la aceste tipuri de motoare de 1.9, calculatorul lor suportă IMMO Off, făcut din k+can, fără nicio problemă.
    La motoarele de 2.5 nu se întâmplă asta, decât până în an 2000 (IMMO 2).
    Tot ce am scris aici este verificat de mine și sunt lucruri pe care le fac în mod curent (câteva zeci de de cazuri).
    Menționez că la adaptarea pentru cele dotate cu motor de 2.5, nu am încercat să pun cipuri noi în chei, așa cum am mai auzit pe ici pe colo, deși posed asemenea cipuri. O să experimentez și asta în curând și o să comunic aici.
     
  12. KaTzZu197 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2020
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 , 2.5 TDI V6 Quattro , 2001
    Salut,
    Am schimbat ceasurile de bord la masina din profil un Audi A6 C5, functioneaza totul perfect in afara frecventei radio care nu apare pe display-ul maxidot.
    Ma puteti ajuta ?
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Urmareste ca pinii din mufa neagra cu 20 pini ai player-ului adica Enable, Clock, Data sa aibe continuitate in mufa gri a ceasurilor, in pinii 11,12 si 13 exact in aceasta ordine.
     
    rosu_ghe și KaTzZu197 apreciază asta.
  14. Iasmin96 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2022
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi a6 c5
    Salutare,
    Acuma 2 zile am făcut IMMO Off pentru ca nu mai pornea mașina din profil un Audi A6 C5 și de atunci imi arata ca nu îmi încarcă bateria dar defapt o încarcă si ora nu rămâne salvata. In plus nu mai am lumina pe butoanele de la aparatul pentru clima, butonul de unde aprind luminile și butoanele de la geamuri, în rest totul merge perfect. Am uitat sa menționez ca unde îmi arata câți km fac scrie 51ch se vede și în poza.Va mulțumesc anticipat.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine a facut adaptarile ceasurilor le-a facut prost. Nu se face IMMO Off pentru ca pornesti masina ulterior cu surubelnita bagata in contact.
    Nu mai alege cea mai ieftine solutie pentru ca este cea mai proasta intotdeauna. Adaptarea ceasurilor se face cu Abrites ORIGINAL NU cu clone mizerii chinezesti. Pentru a rezolva iti recomand sa ajungi in Bucuresti la unul din colegii din aria de prestari servicii si unul din ei este cel care ti-a raspuns mai jos.
     
    Iasmin96 și turbocip apreciază asta.
  16. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Iasmin96 fa IMMO On inapoi si vezi care e problema adica de ce nu porneste masina.
     
    Iasmin96 apreciază asta.
  17. Iasmin96 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2022
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi a6 c5
    Va mulțumesc pentru răspuns
     
  18. 13YTe

    13YTe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6, V6 2.5 TDI (BFC), 2003, WAUZZZ4B13N042906
    Am nevoie de cateva informatii.
    Dilema mea e urmatoarea, se da una bucata Audi A6 4B2 C5 din 2003 V6 2.5TDI cod motor BFC cuplat la o cutie CVT 01J.
    Masina este a mea de niste ani buni, perioada in care ceasurile de bord, niste mizerii de Magneti Marelli au inceput sa dezvolte probleme legate de vitezometru care o ia razna, se da peste cap, ramane blocat la valori aleatorii (stai pe loc si el iti arata ca ai avea 100, 230, etc. km/h) sau uneori cade acul sub zero, iluminatul in ele merge partial, ecranul LCD 1/2 e si el aproape ars si suplimentar imi arunca erori de comunicare cu mai toate calculatoarele din masina motor, transmisie, frane, clima.
    Drept urmare am hotarat sa le schimb cu unele cu BC de la VDO 4BO 920 933 G, am cumparat ceasurile, impreuna cu mufa centrala GRI, plus maneta de la stergatoare 4BO 953 503 H cu butoanele reset, left, right - pentru controlul BC-ului.
    Cablajul electric il pot face si eu, nu e o problema, sa trag cele 3 fire necesare controlului, masa 2-4 in mufa de la stergatoare si sa leg pinii in mufa GRI de la IC plus legatul la masa pentru anularea erorilor legate de lichid parbriz, becuri arse, etc.
    Durerea mea este ca nu stiu cine a schimbat ceasurile originale ale masinii, cele Magneti Marelli de pe ea am inteles ca au fost montate in locul celor originale, suspectez ca s-a facut IMMO OFF pe ENGINE, desi nu reusesc sa citesc starea imobilizatorului cu OBDEleven cu licenta PRO (deci pot face codarile necesare) pe canalul 50 sau 91 nu raporteaza starea sa.
    Cert este ca in cheia pe care o folosesc lipseste total cipul ID48 insa motorul porneste fara probleme, m-am uitat sa nu fie facuta vreo tiganie, lipit cu scotch pe undeva pe langa contact sau in ceasurile vechi dar nu am observat nimic, in a 2 a cheie exista cipul.
    Este o problema daca as incerca inainte sa fac cablajul electric, sa montez ceasurile VDO noi doar cu cele 2 mufe verde / albastra si sa pornesc masina? Daca are facut IMMO OFF pe motor ar trebui sa porneasca, daca nu, ar trebui sa se opreasca in primele 3 secunde si sa se aprinda martorul cu masina si cheia pe ceasuri - corect?
    Daca se apare acel martor, dupa ce obtin SKC/PIN-ul si codez ceasurile noi impreuna cu invatarea cheilor se stinge martorul de imobilizator?
    In cazul in care se activeaza imobilizatorul, daca recuplez ceasurile vechi Magneti Marelli - masina o sa porneasca normal?
    Daca este facut IMMO OFF pe motor, iar eu vreau sa reactivez imobilizatorul, tinand cont ca ceasurile Magneti Marelli nu sunt cele originale ale masinii pot obtine SKC/PIN-ul din calculatorul motor (este acelasi) sau raman blocat in varianta IMMO OFF?
    E nevoie de cipuri ID48 noi pentru versiunea 3 de imobilizator? Asa am inteles citind forumul pe ambele zone de interes, ceasuri si retrofit.
    Multumesc frumos pentru timpul acordat problemelor mele, nu as vrea sa ma arunc cu capul inainte fara sa imi clarific inainte aceste nelamuriri.
     
    Ultima editare: 21 Apr 2022
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai facut un roman :)
    Scurt: poti pune ceasurile "noi"daca ai immo off, degeaba obtii skc-ul deoarece cheile immo 3 imperecheate cu un cluster nu le mai poti imperechea cu un alt cluster cu immo 3.
    Deci lasi off, daca apare martorul desfaci ceasurile si rezolvi .Bafta.
     
    13YTe apreciază asta.
  20. 13YTe

    13YTe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6, V6 2.5 TDI (BFC), 2003, WAUZZZ4B13N042906
    Am incercat sa explic exact ce si cum. Nu ma incanta ideea sa le montez daca acel martor pentru imobilizator nu poate fi anulat decat prin o banda izolir peste el sau dezlipirea ledului.
    De asta intreb, daca se activeaza, ulterior cand rezolv problema imobilizatorului, bag chipuri noi ID48 in chei si le invata, se stinge acel martor sau ramane singura varianta banda/eliminarea ledului ?
     

Distribuie pagina asta