1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. dorin4x4

    dorin4x4 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    ex A8 W12, Q7 4.2FSI
    StereCornel
    La achizitia de pe ebay am platit si o garantie, parca vreo 100 EURO, garantie pe care am primt-o inapoi dupa returnarea galeriilor vechi, deci poti acizitiona si fara returnare, dar pierzi garantia.
     
    StereCornel apreciază asta.
  2. George0073 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi, 2.7, 2009
    Am și eu un Audi A6, 4F, 2009, diesel. Codul 059 198 212 e ok deci și pentru galeriile mele? Vreau să comand de pe ebay kitul pentru ele. Pe test îmi dă erorile P2020 pentru Bloc 2 și P2015 pentru Bloc 1.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  4. George0073 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi, 2.7, 2009
  5. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    se poate lua doar kitul de reparatie
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stim.
     
    Aurel G apreciază asta.
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Am schimbat tot, si am fost placut surprins sa vad ca traseul de aspiratie era curat, ceva depuneri , dar foarte foarte putin, fata de 5 ani in urma cand le--am curatit. Cred ca datorita uleiului bun si a motorinei care folosesc.
     
    hercheacatalin apreciază asta.
  8. vik71 Silver Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi A4 B8 2.0tdi CBAB /140cp
  9. crazy_be84

    crazy_be84 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4F 2004 3.0 L 165 Kw
    Salut,
    Incercati pe olx pentru ca se gasesc kiturile acestea si la noi mai nou. Eu am cautat am schimbat pentru ambele galeri de admisie dar tot imi apare eroare pe Bank 2 (adica pe partea soferului) eroare P1018 limita inferioara neatinsa si nu mi dau seama ce sa-i fac.
    Am sa verific tijele sa vad cum se comporta. Ma bate gandul sa cumpar acele limitatoare care se monteaza pe motorase dar observ ca alea sunt bune pentru alte erorii cum ar fi P2006 sau ceva asemanator. Va salut.
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    crazy_be84, schimba tijele intre ele si vezi unde mai apare defectul
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca a schimbat tijele cu modelul revizionat si eroarea tot mai persista, mai are doar 2 variante :
    - motoras pe duca
    - problema in interiorul clapetelor
     
  12. Schott Rafael 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2016
    Locație:
    Lipova
    Masina:
    Audi A6 2.7 2009
    Buna am si eu o problema cu un audi a6 4f 2009 2.7 tdi . Imi stă aprins check engine , am facut test cu vcds si am urmatoare eroare .
    Mileage: 225480km-140106mi Repair Order:
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

    Control Module Part Number: 4F7 910 401 K HW: 4F0 907 401 E

    Component and/or Version: 2.7TDI EDC17G004SG 0090

    Software Coding: 010D002C18070928

    Work Shop Code: WSC 21219 136 81783

    VCID: 2B529F838A169766D8-807E

    1 Fault Found:


    001592 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338)

    P0638 - 000 - Implausible Signal - MIL ON

    Freeze Frame:

    Fault Status: 11100000

    Fault Priority: 2

    Fault Frequency: 4

    Reset counter: 255

    Mileage: 225450 km

    Time Indication: 0

    Date: 2018.07.08

    Time: 21:09:40


    Freeze Frame:

    RPM: 756 /min

    Speed: 0.0 km/h

    Lambda: 99.2 %

    Temperature: 36.0°C

    Temperature: 50.4°C

    Lambda: 4.7 %

    Voltage: 11.93 V



    Readiness: 1 1 0 0 0
    Aștept răspuns Va multumesc!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  14. Schott Rafael 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2016
    Locație:
    Lipova
    Masina:
    Audi A6 2.7 2009
    Salut,
    Am cautat in acel topic dar nu am gasit nimic in legătură cu eroarea pe care o am eu. Multumesc
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai eroare pe clapeta de acceleratie/shut-off.

    Nu stiu de ce iti apare Bank 1, deoarece ai doar una.
    Bank 1/2 trebuia sa iti apara in cazul erorii pe admisie, dar probabil e din cauza VCDS-ului clona.
     
  16. Schott Rafael 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2016
    Locație:
    Lipova
    Masina:
    Audi A6 2.7 2009
    Poate sa fie vorba de acele tije?Le-am verificat pe ambele cu motorul pornit si au joc . si tija din partea soferului si cealalta din partea pasagerului
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Desfa clapeta de acceleratie si vezi daca s-au tocit rotitele dintate sau daca ai ulei pe partea electrica.
     
  18. Schott Rafael 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2016
    Locație:
    Lipova
    Masina:
    Audi A6 2.7 2009
    Voi incerca. Iti mulțumesc frumos, o zi faină iti doresc .
     
  19. Ciubotatu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2018
    Locație:
    Luxembourg
    Masina:
    A6 3.0 2008
    Trebuie schimbate amândouă odată cel mai bine.si recomandat sa deconectezi bateria. Să nu aibe curent pe circuit.doar ce le-am schimbat si merge brici.dupa ce le Ai montat pune bateria dai numai contact.opresti.apoi ii dai contact si pornești ca ele isi cauta poziția pe centrală.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Prostii.
    Nu este recomandat sa deconectezi nici o baterie, nu se intampla absolut nimic.
    Oricum dupa inlocuire pui VCDS sa stergi erorile stocate.
    Punctul 2, iar prostie, nu isi cauta nici o pozitie. Are pozitie fixa dar diferita atat cu motorul oprit cat si cu el la ralanti.
    Pozitia fluctueaza doar in timpul mersului.
     

Distribuie pagina asta