1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    De ceva timp observ ca motorul are anumite momente cand nu trage la fel iar consumul diferă!
    Sunt momente în care pe acelasi drum cu aceeași vitează merg cu consum de 7 si momente cand consuma 12 iar in momentul in care consuma 12 parca nu trage la fel.
    Pe vcds am doar eroare pe egr deoarece l-am anulat!
    Capetele au fost curățate, sonda am schimbat o, debitmetru nou pe original!
    Precizez ca masina are soft la completchip si ma gandesc sa fie ceva eroare de soft.
    Prea mare diferenta de consum.


    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te sa iti refaca soft-ul pentru EGR Off.
     
  3. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Sa fie din cauza de le egr?

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. Consum marit si pierderi de putere.
    Degeaba il anulezi fizic daca nu o faci si din soft.
     
  5. Ciubotatu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2018
    Locație:
    Luxembourg
    Masina:
    A6 3.0 2008
    Salut,
    Am schimbat clapetele cu tot cu tije si capetele de jos kitul complet asta ca sa nu aibe joc. Am curățat admisiile până la clapeta de accelerație inclusiv clapeta.
    Problema ca ea merge bine dar cand accelereze în turatii de 2500 3000 imi apara sarmulita aia sau coarnele alea de berbec (cum se mai zice) si masina începe să nu mai trage. Actuatorul de pe turbo o trece direct in protecție. I-am scos toate erorile dar acum stau si ma gandesc daca nu trebuia sa ii testeze toate setarile din fabrică ca ea sa citească parametri normali.
    Aveti idee dacă este așa ? deoarece asa mi sa spus de cineva. Cand imi apare eroarea aia eu opresc motorul si il repornesc totul revenind la normal si eroarea dispare.Asta se intampla numai cand fac plecări mai puternice, dar nu tot timpul
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Marian problema care o ai tu nu are nici o legatura cu acest topic. Citeste toate topicurile despre LIMP Mode si despre turbina si mergi la un mecanic competent si la un bun diagnostician auto care nu este acelasi lucru cu mecanicul.
    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  7. Ciubotatu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2018
    Locație:
    Luxembourg
    Masina:
    A6 3.0 2008
    Mâine am raspunsul sigur.mersi pt informații.
     
  8. GeorgeFanea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 3.0 tdi
    Salutare!
    Recent am achiziționat un Audi A6 C6 4F 2005 3.0 tdi quattro 165 kw bmk
    Am cumparat masina cu martorul check engine aprins .
    După ce i-am facut un test,am descoperit ca am probleme cu clapeta de admisie din partea dreapta .
    A venit timpul sa ma ocup de ea asa ca am nevoie de parerile voastre pentru puțin ajutor. Am zis ca daca tot ma bag in seama, sa le iau toate noi , am gasit pe ebay actuatoarele si calapetele la doar 260 de lire toate . Produsele sunt din germania și sunt noi , acum eu apelez la voi si as dori niste sfaturi ca sa nu fac ceva gafa , voi ce spuneti, sa le iau toate noi , ambele clapete si ambele actuatoare sau sa cumpăr doar kit-ul de reparație al clapetelor care costa 85 de lire si sa cumpăr doar actuatoarele noi ?
    Sunt puțin confuz .
    Va las aici link de la cele două clapete +actuatoare ca sa vedeti despre ce e vorba si ca sa imi spuneti daca merita si daca sunt compatibile cu masina mea
    Link clapete:https://m.ebay.co.uk/itm/COMPLETE-I...5-Q7-TOUAREG/191769194653?itemId=191769194653

    Si aici va las link de la kitul de reparație : https://m.ebay.co.uk/itm/AUDI-VW-2-...5-Q7-TOUAREG/121494837235?itemId=121494837235

    Voi pe ce varianta ziceți sa merg ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu zic sa mergi pe varianta : citeste tot topicul.

    Scrie mare si clar ca sunt reconditionate si pe langa cei 260£ mai vor inca 200£ garantie (care o primesti inapoi odata ce ajung la ei clapetele tale).

    Invatati sa analizati bine ce cumparati si cititi cuvant cu cuvant tot anuntul.

    Cumpara kit-ul de reparatie si gata. Ce treaba ai cu actuatoarele ? Lasa-le in treaba lor acolo.
     
    Aurel G apreciază asta.
  10. go_play

    go_play 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 Quattro (ASB) 2007
    Buna colegii,

    Va spun pe scurt situatia, am cumparat kit-ul 059198212 si la montare mi s-a dezintegrat aceea clema de metal si efectiv au sarit amandoua "semicercuri"....

    Are cineva la indemana o clema sa imi masoare diametrul la cele 2 "semicercuri"?
    Alta optiune in afara de a cumpara alt kit ar mai fi?

    Va atasez o poza.

    Va multumesc anticipat!
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu poti sa-ti construiesti singur acea clema, iti trebuie neaparat alta. Ori cauti clema la cineva (eventual din dezmembrari) sau cumperi alt kit.

    Poti incerca sa o cositoresti provizoriu pana remediezi alta.
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @go_play, daca mai ai nevoie de masuratori:
     
    Adrian-Mihai Zamfir și go_play apreciază asta.
  13. go_play

    go_play 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 Quattro (ASB) 2007
    Da mai am nevoie. Iti multumesc mult pentru ajutor fiindca ai consumat timpul tau pt mine. Este nevoie de oameni ca tine.

    :hi:
     
  14. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Daca ai avea una si te-ai apuca sa o faci in imadine desfaurata si cu putina rabdare reusesti sa bricolezi una insa cred ca mai usor gasesti una la dezmembrari
     
  15. Catalinmrc 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2018
    Locație:
    Buc
    Masina:
    Audi A6 S6 3.0 2006
    Salutare! Am si eu o dilema , am problema des întâlnită observ, clapeta admisie a 6 c6 quattro 2006
    Pe tester mi a dat mai exact atât motorasul cat si clapeta dar am decis înlocuirea motorasului dupa spusele mecanicului !

    Întrebare..aceasta piesa trebuie adaptată prin soft dupa înlocuire ?

    A incercat mecanicul si cat a accelerat el si ce a mai facut din soft ... mi a plesnit si clapeta accelerație acum !

    Daca aveti idei de aceste erori ..as fi recunoscător ! Va multumesc
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza se face cu VCDS in engleza. Schimba mecanicul. Cauta profesionisti in aria de prestari servicii. Te-ai inscris ieri pe forum si in loc sa citesti ai inceput cu intrebarile.
     
  17. dorin4x4

    dorin4x4 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    ex A8 W12, Q7 4.2FSI
  18. Daniel Condescu

    Daniel Condescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Nürnberg
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0tdi, 2010
    Salut colegii! Cei care ați umbrat la clapetele de admisie, cand ați montat totul la loc suruburile le-ați strans la cuplu? Cu cât? Sau așa la simțul mâinii?
     
  19. Daniel Condescu

    Daniel Condescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Nürnberg
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0tdi, 2010
    Salut! Ma poate ajuta cineva cu eroarea P0638? La ce se refera? Precizez ca ieri am schimbat garnituri, tije, flapsuri la clapetele de admisie, iar clapeta de acceleratie este noua, am schimbat-o saptamana asta(Pierburg) . Mulțumesc
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul clapetei de acceleratie este 4E0 145 950 H, pentru acest cod exista echivalenta Pierburg si VDO (ca si piesa OE).

    Problema este ca acest cod a fost eliminat in 2011 si inlocuit cu 4E0 145 950 J, pentru acest cod ai doar echivalenta VDO si anume VDO A2C59512933.

    Nu stiu cine te-a pus sa cumperi clapeta Pierburg, dar a fost o greseala. Sa numai zic ca Pierburg este mai scump decat VDO.
     

Distribuie pagina asta