1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic / AC la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de georgeaudi, 9 Iun 2007.

  1. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Eu am rezlvat cu clima, acum este totul ok, compresorul era de vina, nu baga destul.
    Radu, mai mult ca sigur este compresorul, poti sa pui si un tester ca sa fi sigur.
     
  2. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Am si eu urmatoarele erori la clima
    Adresa 08: Clima automata Eticheta: ROJ\4B0-820-043-MY1.clb
    Numar VAG: 4B0 820 043 L
    Componenta comandata: A6-Klimavollautomat D64
    Codare: 00060
    Atelier: WSC 02324
    VCID: 234F8479B13055001CE

    2 coduri de defecte:
    01809 - Servomotor clapeta temperatura: stânga -V158-
    41-10 - Blocat sau fãrã tensiune - intermitent
    00604 - Potentiometru servomotor clapeta pentru flux aer-G113-
    30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus - intermitent
    Ce trebuie sa schimb pentru a rezolva problema?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact ce spune in eroare adica servo motorasele = flapsurile. Cele 2. S-a mai discutat despre asta pe forum. Nu mai face diagnoza in romana pentru ca nu este in regula asta. Diagnoza se face in engleza si atat.
     
  4. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Cristi te rog sa-mi explici ca unuia care nu se pricepe. Ce trebuie sa schimb ca in diagnoza spune de un servomotor si un potentiometru.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intai fa o aliniere a clapetelor, in acel moment VCDS-ul iti va actiona pe rand toate motorasele.
    Daca erorile persista, iti voi da locatia celor 2 si te apuci de demontat.
     
  6. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Daca imi explici cum sa fac asta ar fi ok.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intri pe Auto HVAC si dai Basic Settings.
     
  8. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Buna! Imi poate spune si mie cineva de ce imi indica calculatorul temperatuta de -43,5 grade celsius? E clar ca ceva nu merge dar ce ar putea fi??
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand repari display-ul si in al doilea rand faci diagnoza sa vezi care senzor nu functioneaza pentru ca sunt mai multi. Verifici senzorul de temperatura din bara fata. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca s-a mai discutat problema ta.
     
    paul.alexandru apreciază asta.
  10. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    audi66 am facut alinierea clapetelor dupa care am facut o auto scan si a aparut decat a doua eroare(00604)
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E bine ca ai scapat macar de una.
    G113 este servomotorasul ce se afla pe carcasa aerotermei, reperul #3 din PDF-ul atasat. Nu stiu cum este la C5, dar am schimbat unul la B6 si a fost nevoie doar sa dau jos torpedoul ca sa am acces la el. Daca nu ai acces pe la torpedo, incerci prin compartimentul motor pe sub stergatoare.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si il cumperi marca Valeo, nu alta marca, indiferent cat costa.
     
  13. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    OK. Merci pentru ajutor, maine ma apuc sa demontez masina si nu ma opresc pana nu gasesc servomotorul.:)
    :friends:
     
  14. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Azi am demontat servomotorasul si stupoare functioneaza isi face cursele cand pornesc si opresc clima , in schimb cand desurubam suruburile sa dau jos servomotorasul a cazut o chestie care se afla pe langa servomotoras avand forma unei bujii de diesel din plastic, oare ce o fi? Se poate ca eroarea sa fie de la ea? Dupa mine cred ca ar fi un senzor care cu timpul a cazut din locasul lui, dar nu bag mana in foc.
     
  15. tata11 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 c6 4F 2l 2006 BRE
    maharu3 o poză ?
     
  16. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Aceasta este
     
  17. tata11 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 c6 4F 2l 2006 BRE
    Cred ca e un senzor de temperatura. Da un search pe google la codul de pe el sau in siteurile de piese auto si afli exact ce este,
     
  18. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Azi am aflat si pretul si mi-au cazut toate plombele, intre 2500-2600 lei:banghead::jump::keule::wtf:
     
  19. tata11 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 c6 4F 2l 2006 BRE
    Ce știe să facă de banii ăia??

    Trimis de pe al meu SM-G928F folosind Tapatalk
     
  20. poenaru 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6,C5motor AJM,1,9 TDI,2001
    Buna ziua,am probleme de ceva timp cu clima,mai exact pe partea stanga vine caldura (nu la capacitate maxima,cu toate ca e setata pe HI) iar pe dreapta rece! Uneori mai porneste si cald insa pe perioade scurte. Am tot citit si vreau sa va-ntreb: A6 C5 1.9 TDI din 2001, motor AJM (cea din semnatura) are blocul acela de valve despre care am tot citit ? Apa sta la 90 de grade cand se incalzeste motorul,pe tester nu da eroare. Vad ca am si ceva pierderi de antigel,n-am descoperit pe unde inca.Multumesc!
     

Distribuie pagina asta