1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic / AC la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de georgeaudi, 9 Iun 2007.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai pus climatronic de NFL, care da comanda in alt mod la compresor si ventilator.
    Inlocuieste modulul cu unul de FL (care are buton de recirculare automata si nu are buton de Off) si o sa-ti mearga cum trebuie.
    Schimba doar butoanele de la cel de NFL daca celelalte sunt sterse.
     
  2. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Compresorul il am schimbat cu unul cu 1 pin pe mufa, fata de celalalalt care avea 2 pini si am buton la el pentru ca nu ii mai gasesc mufa de pe instalatie. Ma uit acum daca functioneaza cu panoul de clima pe care l-am avut inainte. Am o masina donatoare, pot lua tot ce este nevoie pentru a pastra panoul de clima actual. Se poate coda in vreun fel cu VCDS-ul ?
     
  3. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Da, se pare ca asta a fost problema, o sa mut butoanele de pe celalalt. Si o sa mai leg firul de la compresor pe cel de la electroventilator astfel incat cand este stins butonul ECON sa porneasca compresorul. Un electrician mi-a spus ca este ok asa, voi ce ziceti ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce tot pui piese de pe facelift si faci improvizatii cu butoane ?
    Pune compresorul tau inapoi, cauta-i mufa (compartimentul motor nu este chiar o hala industriala, sunt sigur ca o vei gasi daca pui masina pe un elevator sau groapa) si lasa panoul tau de AC.

    Tu ai facut toate improvizatiile astea cu fire, butoane, compresor schimbat cu alt model, panou de facelift, etc. din cauza ca nu gasesti mufa compresorului original ?
     
  5. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Compresorul l-am schimbat că nu mai mergea și pentru că nu aveam banii pentru unul nou la fel că cel de pe mașina am luat unul sh, atunci nu am găsit sh cu 2 pini pe mufa.
    Practic eu acum in loc sa pornesc compresorul din butonul ECON îl pornesc din butonul pus de mine.
    Mufa nu am găsit o nici cu motorul dat jos, sunt mecanic și știu mă ocup toată ziua de masini, cu electrica mai am de invatat :)
     
  6. Toader grigorita 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 2004
    Salut,
    Aveti ideie de ce imi ramane aprins pe econ ? Am fost de mi-a verificat freonul avea full si m-a trimis la electrician iar acolo m-au trimis la service. Am fost i-au pus testerul si m-au trimis la electrician ca ei nu stiu ce are, ca o fi ceva de la partea electrică. Va multumesc
     
    pascar31 apreciază asta.
  7. pascar31 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI 2002
    Salut. Am avut si eu problema asta. Schimba senzoru de presiune aflat pe radiator. Dureaza 5 minute. Sub far in partea dreapta la intrare in radiator este un senzor ... nu stiu exact ce cheie iti trebuie. Dar poti sa faci si tu asta. Eu am pus nou si tot nu a decuplat ECON apoi am luat altul nou alta firma si apoi a pornit. Costa cam 150-200 de lei. BAFTA si anunta daca aia a fost problema
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cum poți să-l trimiți să schimbe un senzor doar pentru că ai avut o situație similară? Pot fi cauze diferite, la tine a fost senzorul de presiune, la el poate e ventilatorul.

    Prima data se face diagnoza și apoi se apucă de verificat cablaje și schimbat senzori.

    @Toader grigorita Cauți un electrician auto competent și cu chef de muncă sau un coleg din aria prestări servicii.
     
  9. pascar31 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI 2002
    Ai sa vezi ca e senzorul de presiune. 3 saptamani am umblat pentru problema asta si tot aici pe forum am gasit rezolvarea. E alegerea lui daca il schimba sau nu. Sanatate
     
  10. xchris 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A6, 1.9, 2004
    Mda... poate fi doar firul întrupt de la senzor, poate fi senzorul in sine, poate fi ventilatorul.... 1001 de mecanici...
     
  11. pascar31 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI 2002
    Vedem care are dreptate nu are rost sa discutam problema noi..eu am dat un sfat nu am obligat pe nimeni daca vrea il schimba saca nu sa mearga un crede el. Bafta
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    xchris tu confunzi un mecanic cu un electrician auto profesionist (asta ai tu nevoie). Voi intai trebuie sa stiti unde trebuie sa mergeti si ce sa cereti (sa-i explicati simptomele) la un bun meserias.

    Am mai repetat si repet:

    Cand ti-ai cumparat masina asta trebuia sa te gandesti si unde mergi sa o repari cand apar problemele mai ales ca stai in Italia.

    Citez din nou ce am scris in alta parte si se aplica si pentru tine din pacate:

     
  13. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    Buna ziua,

    Am nevoie de ajutorul vostru in diagnoza problema la AC.

    Problema: cand este cald afara sau merg mai mult timp bara la bara imi decupleaza AC-ul. Intra in ECON. Eroarea inregistrata de G65: Low Pressure

    Simptome si comportament:
    -la drum lung merge fara probleme indiferent de temperatura exterioara
    -in zile foarte calde daca il fortez si il pun pe LOW si ventialtorul pe maxim. Functioneaza, rareori intra in ECON
    -in schimb in zile foarte calde in Mod Auto temperatura setata intre 21 -23 intra in ECON dupa o anumita perioada
    -verificat cu Diagnoza si intr-adevar presiunea creste si se mentine si la un moment dat incepe sa scada rapid la 1

    Ce am schimbat:
    -senzor G65 nou
    -ventialorul schimbat, cupleaza treapta 2 in Output test
    -termocupla noua
    -Fulie AC schimbata acum 2 ani
    -Rola intinzator + curea noua
    -Incarcare cu freon, nu il pierde
    -citisem pe undeva ca ar influenta si bateria. am montat baterie noua

    Unde sa ma mai uit? Ce element in circuit da drumul la presiune?

    Multumesc pentru sfaturi.
     
    Valentin Catana apreciază asta.
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi daca te-ajuta sa descoperi, cele doua pdf-uri.
     
    Ultima editare: 15 Sep 2018
  15. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    Buna seara colegii. O intrebare am ..
    La climatronic momentan pot regla temperatura separat stanga si dreapta.Exista vreo combinatie de taste cu care sa pot activa/dezactiva astfel incat sa pot seta temperatura simultan in ambele parti?
    Multumesc ;)
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am incercat si eu la A6-le meu si nu am reusit. Merge doar la B6, nu stiu daca si la B5.
    Asa ca glontzule...da marunt la mana :)
     
  17. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    La B5 nu merge. Ca ala nu are dublu climatronic.
    Asta e.. dau la butoane:)
    Merci Nucu :beerchug:
     
  18. Audi MD

    Audi MD 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2018
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    Audi a6 sline 2.5 tdi. 1999
    Salut,
    La masina mea nu mai porneste clima nici rece nici cald. Am schimbat motorasul, rezistorul si panoul de control si nimic. Am fost la mecanic si nu gaseste problema. Mi-a zis ca nu vine curent la unitea de AC. A avut cineva asa o problema.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Normal ca nu gaseste problema pentru ca mecanicul nu este electrician auto.

    Trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Inca ceva, ai profilul cu masina incomplet adica te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    Audi MD apreciază asta.
  20. Mr.Vio74 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2009
    Masina unui prieten Audi A6 C5 2.5 quattro 2000 motor ake. Nu se mai aprinde panoul de clima, sau verificat sigurantele sunt ok. Maasina nu a mai fost pornita din martie (cand a fost pornita ultima data functiona).
     

Distribuie pagina asta