1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Automata la A8 D2 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de dany1979, 18 Ian 2009.

  1. dany1979 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a8 , 3,7
    am mare nevoie de voi , am un audi a8 si sa stricat cutia de viteza , acum intrebarea mea este unde naiba are seria de la cutie ca am gasit in germania da ma pus sa iau seria de pe ea sa le-o dau si habar nam unde o pot gasi. Va sunt recunoscator daca ma puteti ajuta .


    Date despre model. Audi A8 ,motor 3,7 l,an fb 1997,cutie viteza tiptronic.
     
  2. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    In cartea service ar trebui sa-ti scrie codul de la cutia de viteze ! Cum s-a stricat cutia ?
     
  3. dany1979 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a8 , 3,7
    ajutor

    in timp ce mergeam incepuse sa miroase urat ceva dupa care am observat ca se tureaza si nu mai trage . Acum daca o pun in d trebe sa acelerez pana la 3000-4000 rotati sa se miste asa incet. Am gasit cutie de viteza in germania sa aia mi-a cerut seria de pe ea si habar nam unde este . Au zis ca seria incepe cu XC .
     
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    astea sunt semne de ambreiaj dus.
    la automata se schimba cutia cu totul?
    nu se gaseste doar ambreiaj?
    intreb si eu, chiar nu stiu, poatemai aflu si eu ceva nou
     
  5. dany1979 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a8 , 3,7
    tot nu am gasit cutie viteza de audi a8.3,7 l:(
     
  6. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    ai sunat si la Samir de la Timisoara care repara cutii automate ?
    cauta topicul despre reparatie cutii automate si vezi unde este numarul de telefon si suna-l
    repara cam orice cutie automata si are si piese de schimb
    Bafta ;)
     
  7. dany1979 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a8 , 3,7
    mersi mult de sfat
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2013
  8. vyocool1974 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2009
    Locație:
    mures
    cauta in portbagaj pe langa roata de rezerva si gasesti o placuta din hartie cu datele masinii acolo gasesti modelul de cutie cu care este echipata masina
     
  9. dany1979 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a8 , 3,7
    mersi mult , raman dator
     
  10. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Daca e fara Quattro codul cutiei este CJZ
    Daca e Quattro codul cutiei este CJT iar a diferentialului este DNV


    [​IMG]
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2013
  11. sendruc Junior Member

    Înscris:
    28 Aug 2013
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi A8, 2,5 quattro.
    Salutare,
    Am probleme la cutia de viteze tiptronic de la un Audi A8 D2 2,5 quatrro: are momente cand la rece merge si schimba foarte bine dar cand se incalzeste nu mai vrea sa functioneze corect. Daca o opresc pe loc nu mai pleaca nici in D nici in R nu mai vrea, intra in safe mode.
    Am cateva erori le sterg si isi revine dar trebuie sa fac asta de fiecare data cand se incalzeste. Numai cu laptopul pus pot sa merg cu ea, ii sterg erorile iese din safe mode si isi revine. Ma puteti ajuta ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Aug 2013
  12. ausec 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, AKE, 2001
    Salut, ce erori ai? Tu le tot stergi, dar daca reapar inseamna ca sunt permanente. Poti pune aici un scan log, macar de la cutie.

    Adrian
     
  13. alteregos

    alteregos 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A8 4D2 2,5 Quattro AKE 180cp, ex-Audi A4 B5 1,8 benzina
    Triptronic.... la auto din semnatura. Simptome: intre 2600 si 3000 de turatii schimba din viteza a 4-a in viteza a 5-a, se aude un usor scartait (zgomotul e metalic, ca la placutele de frana consumate), apoi brusc schimba din nou in a 4-a ca si cum nu ar avea destula putere, apoi revine in treapta a 5-a de viteza. Am observat ca se intampla acest fenomen doar cand e motorul cald si am parcurs deja multi kilometri de drum intins. Am pus Vcds-ul pe ea si imi da urmatoarea eroare:
    Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
    Part No: 4D0 927 156 DP
    Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3536
    Coding: 00001
    Shop #: WSC 02324
    VCID: 7AF1EC3166C4789

    1 Fault Found:
    17125 - Torque Converter Clutch
    P0741 - 35-00 - Stuck OFF / No Power being transferred
    Am cumparat deja uleiul de la reprezentanta(95 de ron bidonul de 1 litru) plus filtrul(221 ron). Ma gandeam avand in vedere varsta masinii sa ii adaug la acest schimb si un conditionator de metale sau aditiv cum i se mai spune impropriu, dar sunt nehotarat intre DuraTrans Shock Remover care promite multe si are o descriere apetisanta(dar de care nu a prea auzit nimeni, cel putin fratele Google nu imi da nimic in afara de Romania cu acest nume) sau DuraLube cu SR3-tratament avansat ptr transmisii(produsele DuraLube le cunosc si le folosesc cu incredere de multi ani, dar ptr transmisii automate nu am folosit) Sunt in dubiu, astept sfaturile sau parerile voastre. Multumesc anticipat!
     
  14. ausec 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, AKE, 2001
    Salut alteregos, teoretic, convertizorul e in galeata. Dar daca astepti pana maine, iti pot spune exact ce inseamna eroarea si ce poti face. Oricum, nu te apuca sa-i schimbi inca uleiuil, nu de alta dar daca comvertizorul e dus iar tu schimbi uleiul si filtrul e ca si cum le-ai fi aruncat la gunoi.
     
  15. alteregos

    alteregos 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A8 4D2 2,5 Quattro AKE 180cp, ex-Audi A4 B5 1,8 benzina
    Multumesc ausec! Sper sa nu fie asa, ma gandeam ca pot sterge cu Vag-ul eroarea, sa-i schimb uleiul si filtrul si sa-i adaug conditionator de metale poate scap doar cu atat...altfel plang cu vorbe.
     
  16. ausec 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, AKE, 2001
    Salut alteregos. Da-mi un PM cu adresa ta de mail. In PDF-ul atasat ai explicatia erorii cu toate cauzele posibile si modul de remediere. Daca ai nevoie de procedurile din descriere, anunta-ma si se rezolva.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Sep 2013
  17. alteregos

    alteregos 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A8 4D2 2,5 Quattro AKE 180cp, ex-Audi A4 B5 1,8 benzina
    Stii cumva la ce temperatura se schimba uleiul din cutie? Am gasit un tutorial care spune ca temperatura uleiului trebuie sa fie undeva intre 35-45 de grade, in alta parte am citit ceva de 60 de grade.
     
  18. alteregos

    alteregos 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A8 4D2 2,5 Quattro AKE 180cp, ex-Audi A4 B5 1,8 benzina
    Am schimbat uleiul

    Am schimbat uleiul si filtru la cutie....a fost o intreaga epopee.
    In primul rand uleiul era extrem de murdar(aviz amatorilor de chilipiruri sh, nu va incredeti niciodata in ce va spune vanzatorul, chiar daca are facturi cu stampila dealerului Audi!), cu multa pilitura adunata pe magneti. Dupa operatiunea fireasca de golire ulei uzat + curatare(atasez poze),montat filtrul nou si capacul, incalzit uleiul la 40 de grade si introdus cu un dispozitiv format dintr-un tub de cauciuc cu o "gogoasa" (cu 2 supape de sens la capete) si o teava de cupru in forma de carlig la capatul opus. S-au introdus circa 3 litri de ulei pana a inceput sa dea pe afara, s-a strans surubul usor cat sa nu curga, apoi am pus contactul pentru circa 30 de secunde miscand schimbatorul de viteze "la rece" pe rand de la N,D,4,3,2 si inapoi, apoi start motor(frana calcata evident) si repetand aceeasi operatie ramanand insa de fiecare data cate 10 secunde aproximativ in fiecare treapta de viteza. Am completat din nou uleiul pana a dat pe afara si tot asa, in total au intrat aproximativ 6 litri. Restul pana la 9 litri cat este in Elsa cica ar fi in convertizor. Proba pe elevator a masinii cu motorul pornit si fara frana, trecut in R, D, apoi in modalitate manual 1,2,3,4,5. Sters erorile cu VCDS-ul, testat usor pe strada apoi fara acceleratii bruste. Deocamdata e ok, sper sa fie de folos.
     
    chelu ionel apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Unde ai schimbat uleiul la cutia de viteze ? Mentioneaza asta si pentru alti colegi interesati. Multumesc
     
  20. alteregos

    alteregos 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A8 4D2 2,5 Quattro AKE 180cp, ex-Audi A4 B5 1,8 benzina
    In Galati, la Nebros. Am stat langa baietii din service pe toata durata operatiunii si le-am dat o mana de ajutor. Asa cum am mai scris in alt thread, in cazuri delicate si specifice, adica rar intalnite de ei ca si cazuistica de service, eu vin cu tutorialul descarcat..... ei cu elevatorul, sculele, experienta si o mare parte din munca.
     

Distribuie pagina asta