1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nucugheri, 11 Apr 2014.

  1. valentinsen 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 2.0 TDI 170 Multitronic 2010
    Facut schimbul de ulei la Porsche Timisoara.
    La desfacerea busonului s au scurs intre 2 si 3 litri. Nu stiu cat timp masina a functionat cu cantitatea asta si ce tip de ulei a avut anterior .
    Dupa schimb comportamentul cutiei s a imbunatatit considerabil. S a simtit dupa primii 10 metri parcursi. In mare parte am scapat de problema smuciturii,dar nu in totalitate.Daca accelerez usor si constant nu smuceste absolut deloc,in schimb,daca plec tare de la semafor se mai simte uneori cate o smucitura usoara. Daca o trec pe manual lucreaza impecabil, nu smuceste deloc,nici la plecarile in forta.

    Am parcurs pana acum 1700 de km,1200 facandu i intr o singura tura pe ruta Timisoara - Germania,mers constant 130, cu varfuri de 160 km/h.
    Mi se pare ca urca mult mai bine si raspunde mai bine si la kickdown.

    Totusi imi stau pe creier si acele mici smucituri. Saptamana viitoare urmeaza un nou drum de Romania si voi incerca o readaptare a cutiei. Daca nici asa nu se va rezolva,cred ca problema este una mecanica...uzura cauzata de schimbul de ulei la intervale foarte mari si folosind alt tip de ulei ori ulei in cantitate redusa.

    Si cam asa arata factura
     
  2. valentinsen 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 2.0 TDI 170 Multitronic 2010
    Update: la o luna distanta si alti 3000 de km parcursi, cutia si-a revenit in totalitate. Nu mai smuceste absolut deloc. Ori sunt eu norocos ori uleiul nou face minuni.
     
  3. Lorand M 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2020
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A6 C5
    @not_my_fault, bravo ca ai revenit si ti-ai postat rezolvarea. M-a ajutat si pe mine sa scap de pornirea grea din loc. Ai o bere si la Reghin, MS ;) mersi
     
  4. valentinsen 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 2.0 TDI 170 Multitronic 2010
    Din iulie si pana acum am facut 15.000 de km si totul a mers perfect pana saptamana trecuta cand am avut de facut un drum de 700 de kilometri.
    Dupa 200 de km parcursi,brusc au inceput niste smucituri intre 2000-3000 de ture. Cateva smucituri destul de tari( ca si atunci cand pisti frana),apoi isi revenea,mergea perfect si iar o lua de la capat si tot asa. De cand a inceput sa faca asa,schema se tot repeta o data la 15 de minute.Am mai parcurs vreo 100 de km in ritmul asta,dupa care am lasat o pe dreapta timp de o ora jumatate,cat am avut eu treaba.

    Dupa ce mi am rezolvat treburile,mai aveam de facut aproximativ 400 de kilometri. I am facut pe toti dintr o bucata si cutia s a comportat perfect. Absolut nicio smucitura si a vazut kickdown uri la greu.

    De saptamana trecuta si pana acum nu a mai facut probleme,dar clar ceva nu este in regula.
    Uleiul este nou,pica din discutie. Ramane o problema mecanica. Pe bord nu am absolut nicio eroare. Daca o trec pe manual functioneaza impecabil.
    Are cineva o sugestie ?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Posibil discuri ambreiaje.
     

Distribuie pagina asta