1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. hrinmarius 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 ( 2.0 TDI, CAGA)
    Problema rezolvata, ati avut dreptate, un fir ce intra in mufa a fost iesit. Multumesc
     
  2. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Salutari, de cateva luni masina isi face regenerari la interval de 300km indiferent de mers, numai urban sau numai inafara , la 300km parcusi aproximativ isi face regenerare. De ce se intampla asta? Are 193.000km cod motor CJCB
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ca asa vrea masina si asa este normal ? Are vreo relevanta de ce isi face regenerarile la acesti km ? Sunt multi parametrii de care ECU tine cont pentru regenerare. Asta este o intrebare irelevanta si inutila. Iti faci probleme cand ai martori aprinsi in bord. Nu mai cautati probleme acolo unde nu sunt.
     
    Legendaryftw apreciază asta.
  4. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Este o situatie general intalnita in ultima perioada. Este posibil sa fi schimbat putin retetele de aditivare, sau prezenta a unei cantitati mai mari de biodiesel. In general a doua generatie de CR de la VAG (dupa 2012) isi face regenerarile mai des decat prima generatie care ajunge si la 700-800 km intre regenerari.
     
    Legendaryftw apreciază asta.
  5. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    @Legendaryftw Am același cod motor CJCB, aproximativ același număr de km și la ~250-300 km își face regenerare (80 % din km extraurban). Înainte făcea mai rar și pe o distanta mai mare de km, procent filtru DPF înainte și acuma la fel - 0.15l
     
    Legendaryftw apreciază asta.
  6. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Multumesc pentru raspunsuri @Cristi @DeViAnS @Reviver , am vrut sa cer o parere pentru ca pana acum cateva luni isi facea tot asa cum spune si @DeViAnS la 700-800 km .
     
    Reviver apreciază asta.
  7. Stegan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 avant csuaf 2015
    Salutare,
    Eu am procedat putin diferit la aparitia acestei erori: am facut plinul la motorina si ad blue, am iesit pe autostrada, am dat pe sport si am alergat cu 160 - 180 km/h. Dupa cativa zeci de km am oprit motorul si l-am repornit eroarea disparand.
     
  8. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Buna ziua,
    Pentru cei care ati schimbat senzorul de presiune diferentiala original de pe masina, cu unul Bosh, ati mai avut probleme dupa, cu acel senzor ?

    La mine a fost original Audi 07Z 906 051 B si am pus Bosh 281 006 005.

    Multumesc.
     
  9. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Eu l-am schimbat acum vreo trei ani tot cu cel de la Bosch si de atunci nu am avut probleme.
     
  10. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Multumesc frumos @paulkf .mental ma pregatisem sa-mi iau unul original dar second hand,si sa-l am pentru drumul de intoarcere. Cand am optat pentru Bosh a fost diferenta de pret forte mare pe care originalul o are.
    Original 795 RON si venea in 2 zile iar Bosh 120 RON si a venit in 2 ore
     
    Mihaiu600 apreciază asta.
  11. Cl4u 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 1.9 2003
    Salut. Dețin un Audi a4 b8 motor caga 144hp din 2011. Mașina își face regenerări foarte dese și după 5-6 potniri îmi da eroare pe senzor presiu e diferentiala. Am încercat cu 3 senzori și cu toți face la fel. Când îmi da eroare nu își mai face regenerare deloc și îmi încarcă filtrul excesiv. În 20km ajunge la 24g. Care ar fi problema, ce sa mai verific?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai facut si adaptarea senzorului ?
     
  13. Cl4u 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 1.9 2003
    Da am făcut adaptare, și tot degeaba.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dupa ce montezi senzor nou si original obligatoriu vezi daca mai face. S-a mai scris depre asta pe forum de zeci de ori pana acum.
     
  15. mustata

    mustata 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    audi a4 b8 105kw 2000tdi 2010 WAUZZZ8KXBA065360
    Salutare,
    Poate sa ma ajute cineva cu un cod pentru senzor 4 bank 1și dacă știe unde se afla acest senzor?
    Mi s-a aprins bujia în mers și palpaia. Am pus un OBD2 și mi-a dat 2 erori. Mai jos am atasat și poza
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  17. mustata

    mustata 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    audi a4 b8 105kw 2000tdi 2010 WAUZZZ8KXBA065360
    Mulțumesc de răspuns, dar totuși as dori un cod pentru senzorul respectiv și as vrea sa știu unde se află
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima editare: 17 Iul 2020
  19. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Ca un studiu de caz, la cei cu motoarele dupa 2013, ce au senzor de presiune diferentiala cu un singur furtun conectat la filtru (cel de intrare), care este "vinovatul" care va porneste regenerarea - soot mass calculated, sau soot mass measured. La mine soot measured este cel ce ajunge primul la ~ 24g si porneste regenerarea, insa pe vwforum in topicul pentru DPF, la marea majoritate soot mass calculated este cel ce ajunge la ~ 24 g si declanseaza regenerarea. Am impresia ca senzorul de presiune diff indica eronat, intrucat, cand verific cu motorul oprit, imi indica 2-3 hPa, iar cu el pornit indica intre 5-6-7 si 13-14 hPa in functie de cati km am de la regenerare. La configuratia mea CGLC 177 hp + quattro + manuala regenerarile se fac pe la max 350-400 km, chiar daca masina nu are softul dieselgate. Am cumparat un senzor de presiune diff nou bosch si tot cam la fel se comporta, poate chiar mai prost. As cumpara cu mare drag si unul OE nou, dar imi e teama ca il cumpar degeaba.
    Pareri ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Senzorul il cumperi OE nou si original. Dupa aia vezi ce se mai intampla. Cand masina are sute de mii de km unele piese nu se cumpara degeaba si necesita inlocuire. Vezi ca nu o sa permit aici pe acest forum toate discutiile alea interminabilesi unele chiar aberante / absolut aiurea si inutile din topicul despre DPF (asa cum este pe vwforum) in care se despica firul in patru si se ajunge la sute de pagini despre cum isi face DPF-ul regenerarea si/sau de ce isi face si/sau cine comanda asta. Raspunsul este unul singur: DPF isi face regenerare cand vrea el si cum vrea el. Punct. Daca vreti sa disecati problema regenerarii o faceti personal si in particular pentru ca exista mii de pagini despre asta pe internetul asta infinit.
     

Distribuie pagina asta