1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Crezi ca la reprezentanta se face o verificare amanuntita ? Oare ei nu merg pe principiu schimbam tot ? Pe partea de furtune as putea verifica si singur ? Intreb deoarece cand am adaugat AdBlue, parca a intrat greu si s-a si vazut ca s-a scurs solutie sub masina (am cumparat AdBlue OE cu palnie, cum a intrat mai greu s-a mai si varsat afara si probabil s-a curs prin orificiul acela de langa capac).
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este sigur pompa. Daca iei pompa din dezmembrari, lasi calculatorul tau si la prima regenerare isi revine tot sistemul. Nu astepta sa iti scada numarul de km de parcurs in avarie. Daca desfaci furtunul care intra in injector si il pui intr-o sticla, cu motorul pornit vei vedea ca nu ai aproape deloc presiune.
     
    Ice89 apreciază asta.
  3. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Da, asa m-am gandit si eu din ce am citit aici pe forum, dar oricum voi merge la reprezentanta si pentru o constatare, cum zicea si colegul mai sus poate am noroc si se rezolva din soft...
    Crezi ca se potriveste o alta pompa si fara sa fie codata pe masina? Am gasit mai multe oferte cu aceasi serie doar ca difera ultima litera, din ce am mai citit pe net se pare ca ultima litera ar reprezenta revizia.. stii ceva despre acest lucru?
     
  4. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Daca ai J si ce ai gasit e G, ultima literă înseamnă ca este o versiune mai veche. Iti sugerez să nu ștergi erori si să nu te gândești ca oricine poate face adaptările. Citeste toate paginile de aici pentru ca să înțelegi cât de cât, asta e părerea mea.
     
  5. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Nu stiu daca eu pe masina am cu J sau nu, varianta cu J este recomandata de catre reprezentanta. O sa vad cand merg la constatare, probabil marti, miercuri voi ajunge. A mai facut cineva de pe aici de pe forum adaptare ? am citit dar din cate retin toata lumea a schimbat OE sau a anulat, oricum din ce preturi vazusem la altii, acuma au mai crescut.
     
  6. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Am intrebat eu la reprezentanță in 3 orașe diferite si nimeni nu schimbă tot sistemul, schimbă doar piesa defectă, dar până sa găsească piesa te va costa intre 600 lei si 1.500 lei cu tot cu adaptare, depinde de timpul de lucru pentru găsirea problemei plus piesa. Pompa este 4.000 lei si ceva, senzor noxe 3.000 lei si ceva, injector 3.000 lei si ceva. Nu cred că este alta variantă in afară de reprezentanță, vis-a-vis de adaptări, care uneori sunt cerute de testerul original, pentru a fi făcute in mers.
     
  7. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Pana la urma ai reusit sa rezolvi problema? Si daca da cum ? Crezi ca a fost mai complicat ca ai ajuns cu ea pe 0 km service ?
     
  8. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Nu, nu e complicat. La mine a fost complicat pentru că nu dadea nici o eroare, mai pot adauga ei 50 km să o poată porni. La mine s-a mai mers cu ea 300 km ca sa poată da o eroare si pana la urmă a ieșit defect senzor noxe. A venit din Germania in 5 zile, s-a schimbat și de abia marti de la 11 pana miercuri la 12 este dedicat timpul necesar efectuării adaptarilor deoarece până acum testerul a fost prins cu alte programări.
     
  9. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Am fost astazi la reprezentanta si i-au facut update de soft, au incercat sa ii faca readaptare dar fara nici-un rezultat... au zis ca mai trebuie sa merg la inca o diagnoza sa verifice si mecanic sistemul

    Ca si o schimbare vad ca nu mai am martorul de motor aprins in bord doar eroarea de adblue si atentionarea cu semnul exclamarii
     
  10. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
  11. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Am incercat varianta respectiva, intradevar inaintea update-ului de soft. O sa incerc din nou diseara, poate am noroc, mai ales ca din cate vad martorul de motor a disparut din bord. Daca nu, ramane sa ma decid daca ma risc sa iau piesa de la dezmembrari sau sa cumpar pe original 5.700 lei oferta reprezentantei, dar nu garanteaza ca nu poate sa fie si altceva pe langa pompa.
     
  12. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Da, am incercat dar nu functioneaza. Vad ca a incercat sa isi faca din nou si regenerarea (am vazut cand am oprit ca sta la 1000 ture) nu am oprit imediat motorul l-am mai lasat vreo 5 minute pornit. Cand am oprit am vazut ca inca se aude un zgomot puternic, am zis sa o pornesc sa mai ies cu ea la o tura si cum am pornit motorul am vazut ca s-a oprit regenerarea si mi-a reaparut si martorul de motor in bord.

    Deci, in concluzie, cea mai buna varianta ramane de schimbat pompa la reprezentanta si am scapat de problema ? Imi e putin teama sa nu inlocuiesc pompa si apoi sa urmeze si alte elemente de pe sistem. La tester nimic concludent, trebuie sa faca si verificarea mecanica, cumva si ei au zis ca nu garanteaza ca ar fi pompa.
     
  13. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Salut,
    In sfarsit am rezolvat si eu problema. Am schimbat rezervor AdbBue si pompa. Am gasit piesele impreuna (probabil era suficient sa schimb doar pompa dar asa a mers mai repede). Am decis sa iau piesa de la dezmembrari (300 Euro pompa si rezervor AdBlue, de pe o masina cu 88.000 km verificati dupa serie). Costuri extra 500 lei montat si adaptat si 20 litril AdBlue original. La reprezentanta am platit 270 lei prima constatare (au pus testerul, dupa care trebuia sa fac verificare mecanica 400 lei si 5.700 lei pompa plus manopera, destul de mult zic eu.
     
    Cristian Dinache apreciază asta.
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Alea sunt preturile de noi. Mai bine ca ai schimbat totul complet, este o munca migaloasa sa le desfaci si sa le aduni la loc din doua rezervoare. Cu pompa SH, daca gasesti una cu putina viata, ceva sigur economisesti. Deci pana la urma si la tine a fost tot de la pompa?
     
    bartolomeu apreciază asta.
  15. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Da, a fost exact cum ai zis de la inceput eu am completat fara sa primesc notificare in bord cu 9mii de km in urma si cu adblue non oem ( dar aceasi norma), poate de aia s-a defectat...Am avut un mercedes cu adblue si completam cum ma taia capul fara probleme...la fel si la un bmw...se pare ca audi sunt mai pretentioase. Oricum daca tine cat a tinut si asta atunci este super
     
  16. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Salutare,
    La mine nu s-a rezolvat inca problema. S-a schimbat cu piese SH: pompă, injector, senzor noxe si senzor temperatura DPF, au facut regenerare, a dus-o pana la capăt dar eroarea de 800 km a ramas in bord. Nu mai stiu nici eu, nici reprezentanta ce anume sa-i facă. Au spus ca au sters eroarea si că sa mai merg cu ea. Aa ajuns acasă si am pus testerul, eroarea nu au sters-o. M-a cam disperat masina asta. Si cu bani cheltuiți si cu aceeasi eroare referitor la alimentarea cu AdBlue.

    20210517_133611.jpg
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La tine nu este pompa. Cu ce AdBlue ai alimentat? Ai completat inainte sa primesti avertizare?
     
  18. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Nu am primit niciodata avertizare de 1 an si 5 luni de cand am masina. Dupa, a aparut eroarea aproape in fiecare luna, iar dupa solutia de la pagina 14 am reusit sa mai merg cu ea pentru ca eroarea se stingea de fiecare data, pana la un moment dat cand nu a mai vrut. AdBlue a fost original si cumparat doar de la reprezentanță.
     
  19. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Cu piese second vrei sa o rezolvi?!
    Cand exista tpi de la Audi ca se inlocuieste tot sistemul adblue cu alt producator!
     
  20. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Imi pare foarte rau, am vrut sa scriu non SH si am scris SH. Toate piesele sunt noi cu garantie si schimbate la reprezentanță, nu sunt de acord nici eu cu SH, ce a mai ramas de schimbat, cred ca este modulul AdBlue situat langa pompa pe rezervor sau furtunul acela care intra in pompa. Repet, toate piesele sunt noi cu garantie. Am cutiile toate acasă si fac poze la ele, scrie mare Made in Germania. Am mers cu testerul in mașina, eu conduceam si tehnicianul imi spumea cum sa merg
    Prima data am mers cu treapta a 5-a manual turatie 1.950 rpm,
    A doua oara cu treapta a 6, aceeasi turație. La prima aveam undeva la 80/h si la a doua undeva la 120/h. Dupa 2 ore de mers,nu s-a reusit resetarea.

    Unde gasesc si eu sa citesc acest TPI pentru ca ati spus despre el de foarte multe ori, dar concret, sa citeasca orice om, puneți un link sa citesc si eu sau ceilalți interesați. Va mulțumesc
     

Distribuie pagina asta