1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. vlahdacoroman

    vlahdacoroman 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Presiune mica= scurgeri furtun adblue, pompa adlue defecta sau injector cu scurgeri.
     
  2. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7
    Crezi ca la reprezentanta se face o verificare amanuntita ? Oare ei nu merg pe principiu schimbam tot ? Pe partea de furtune as putea verifica si singur ? Intreb deoarece cand am adaugat AdBlue, parca a intrat greu si s-a si vazut ca s-a scurs solutie sub masina (am cumparat AdBlue OE cu palnie, cum a intrat mai greu s-a mai si varsat afara si probabil s-a curs prin orificiul acela de langa capac).
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este sigur pompa. Daca iei pompa din dezmembrari, lasi calculatorul tau si la prima regenerare isi revine tot sistemul. Nu astepta sa iti scada numarul de km de parcurs in avarie. Daca desfaci furtunul care intra in injector si il pui intr-o sticla, cu motorul pornit vei vedea ca nu ai aproape deloc presiune.
     
    Ice89 apreciază asta.
  4. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7
    Da, asa m-am gandit si eu din ce am citit aici pe forum, dar oricum voi merge la reprezentanta si pentru o constatare, cum zicea si colegul mai sus poate am noroc si se rezolva din soft...
    Crezi ca se potriveste o alta pompa si fara sa fie codata pe masina? Am gasit mai multe oferte cu aceasi serie doar ca difera ultima litera, din ce am mai citit pe net se pare ca ultima litera ar reprezenta revizia.. stii ceva despre acest lucru?
     
  5. valentinageo20 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Daca ai J si ce ai gasit e G, ultima literă înseamnă ca este o versiune mai veche. Iti sugerez să nu ștergi erori si să nu te gândești ca oricine poate face adaptările. Citeste toate paginile de aici pentru ca să înțelegi cât de cât, asta e părerea mea.
     
  6. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7
    Nu stiu daca eu pe masina am cu J sau nu, varianta cu J este recomandata de catre reprezentanta. O sa vad cand merg la constatare, probabil marti, miercuri voi ajunge. A mai facut cineva de pe aici de pe forum adaptare ? am citit dar din cate retin toata lumea a schimbat OE sau a anulat, oricum din ce preturi vazusem la altii, acuma au mai crescut.
     
  7. valentinageo20 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Am intrebat eu la reprezentanță in 3 orașe diferite si nimeni nu schimbă tot sistemul, schimbă doar piesa defectă, dar până sa găsească piesa te va costa intre 600 lei si 1.500 lei cu tot cu adaptare, depinde de timpul de lucru pentru găsirea problemei plus piesa. Pompa este 4.000 lei si ceva, senzor noxe 3.000 lei si ceva, injector 3.000 lei si ceva. Nu cred că este alta variantă in afară de reprezentanță, vis-a-vis de adaptări, care uneori sunt cerute de testerul original, pentru a fi făcute in mers.
     
  8. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7
    Pana la urma ai reusit sa rezolvi problema? Si daca da cum ? Crezi ca a fost mai complicat ca ai ajuns cu ea pe 0 km service ?
     
  9. valentinageo20 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Nu, nu e complicat. La mine a fost complicat pentru că nu dadea nici o eroare, mai pot adauga ei 50 km să o poată porni. La mine s-a mai mers cu ea 300 km ca sa poată da o eroare si pana la urmă a ieșit defect senzor noxe. A venit din Germania in 5 zile, s-a schimbat și de abia marti de la 11 pana miercuri la 12 este dedicat timpul necesar efectuării adaptarilor deoarece până acum testerul a fost prins cu alte programări.
     
  10. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7
    Am fost astazi la reprezentanta si i-au facut update de soft, au incercat sa ii faca readaptare dar fara nici-un rezultat... au zis ca mai trebuie sa merg la inca o diagnoza sa verifice si mecanic sistemul

    Ca si o schimbare vad ca nu mai am martorul de motor aprins in bord doar eroarea de adblue si atentionarea cu semnul exclamarii
     
  11. valentinageo20 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
  12. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7
    Am incercat varianta respectiva, intradevar inaintea update-ului de soft. O sa incerc din nou diseara, poate am noroc, mai ales ca din cate vad martorul de motor a disparut din bord. Daca nu, ramane sa ma decid daca ma risc sa iau piesa de la dezmembrari sau sa cumpar pe original 5.700 lei oferta reprezentantei, dar nu garanteaza ca nu poate sa fie si altceva pe langa pompa.
     
  13. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7
    Da, am incercat dar nu functioneaza. Vad ca a incercat sa isi faca din nou si regenerarea (am vazut cand am oprit ca sta la 1000 ture) nu am oprit imediat motorul l-am mai lasat vreo 5 minute pornit. Cand am oprit am vazut ca inca se aude un zgomot puternic, am zis sa o pornesc sa mai ies cu ea la o tura si cum am pornit motorul am vazut ca s-a oprit regenerarea si mi-a reaparut si martorul de motor in bord.

    Deci, in concluzie, cea mai buna varianta ramane de schimbat pompa la reprezentanta si am scapat de problema ? Imi e putin teama sa nu inlocuiesc pompa si apoi sa urmeze si alte elemente de pe sistem. La tester nimic concludent, trebuie sa faca si verificarea mecanica, cumva si ei au zis ca nu garanteaza ca ar fi pompa.
     

Distribuie pagina asta