1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injector cu fir la motor 2.5 TDI A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Ciprian-G, 14 Apr 2009.

  1. Micutzu29 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI quattro 2003
    Salutari tuturor si scuze pentru intrebare, dar are cineva idee sub ce nume gasesc acest injector cu fir deoarece as dorii sa stiu la ce amenda sa ma astept, deoarece, cu ajutorul colegului nostru Tucudean87, care a spus ca VAG-ul are raspuns la toate, am descoperit ca trebuie sa-l schimb.
     
  2. raresvintea 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 GTD CUNA 184cp
    Am fost la service si s-a adeverit inca odata ca injectorul cu fir este dus. Uitandu-ma prin etka am gasit mai multe varinte de injectoare cu codul 059130202 dar avand ca sufix cate o litera. Se potriveste un injector cu o alta litera in coada? La 2.5 tdi AYM 2002 care este litera buna?

    Imi poate oferi cineva un pret bun pt un astfel de injector? De preferat SH.
     
  3. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    059 130 202 F - ii pentru motoarele euro 3
    si
    059 130 202 G - ii pentru motoarele euro 4
     
  4. raresvintea 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 GTD CUNA 184cp
    Mersi mult! Si parca AYM e E3... Am mai gasit cu cu E in coada. daca are cineva SH injector cu F in coada sa ma contacteze!
     
  5. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Ca o părere, posibil să greşesc. Şi pe mine m-a lăsat recent injectorul cu fir şi cu VCDS găsem două erori, strart of injection şi input open pe care nu le puteam şterge (reapăreau). Am pus cu totul altceva decât aveam pe maşină, am putut şterge şi erorile şi maşina merge perfect. Nu ştiu cât de relevante sunt codurile, important este ca injectorul să nu difere fizic de cel pe care îl înlocuieşte şi să aibă (aproximativ) acelaşi prag de deschidere (170, 190, 210 bar etc.)
     
  6. Micutzu29 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI quattro 2003
    Salut......rog o mana de ajutor tuturor celor ce il pot acorda.
    Am nevoie de injectorul cu fir cod original 059130202F rezultat din dezmembrarea de audi deoarece nu i-mi permit deocamdata unul nou. rog PM...
     
    Turosu Dorinel apreciază asta.
  7. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    Pe masina mea am si eu axact acelasi cod si am cautat foarte mult. In final l-am gasit in 2 locuri dar intr-un loc nu ma lasa sa il pun pe masina si sa il testez decat daca desfaceam masina la el in parc si aici este vb de un parc de dezmembrari de langa Pitesti, in comuna Bascov (este imediat cum iesi din Pitesti spre Rm. Valcea la 300-400 m de pasajul acela subteran) si alt loc unde l-am gasit este in Buc la un domn cu un parc de dezmembrari din Bragadiru. Nr de tel al acestuia este 0723678498 Viorel. Acum nu stiu daca mai are dar la 2-3 sapt el primeste motoare si poate ai noroc. Peste tot pretul gasit de mine era de 150 Euro.
    Eu am renuntat sa-l schimib pt ca eu aveam problema decat cu firul (nu comunica cu comp) si in rest nu ma afecta cu nimic.
    Spor la cautat!
     
    Ultima editare: 27 Mai 2011
  8. raresvintea 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 GTD CUNA 184cp
    Adica cum cu firul, ca si eu daca scot injectorul ramane aceeasi eroare, indiferent daca e bagat sau nu. Cum ai rezolvat sau cum ti-ai dat seama?
     
  9. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    De cand am cumparat masina am avut o eraore la injector. Am aflat ulterior ca aceasta eroare se datoreaza necomunicarii dintre injectorul nr 3 (cel cu fir) si calculatorul masinii. Toti mecanicii mi-au spus ca nu influenteaza consumul si nici pornirea si nu l-am schimbat dar cand am vrut sa imi reglez avansul pompei de injectie m-am lovit de problema..... nu puteam regla avansul pt ca nu comunica cu calculatorul :(
    La mine valorile de injectie pe fiecare injector in parte sunt normale (le-am verificat cu VCDS) si de aceea am renuntat sa il mai schimb.
    Deocamdata nu am reusit sa imi reglez avansul la pompa de injectie (decat dupa ureche) dar ieri am citit pe vwforum ca la 2.5 tdi se regleaza intr-un alt mod decat la 1.9 tdi (asa cum imi facuse mie mecanicul) si in acest weekend voi incerca sa il reglez singur.
     
  10. raresvintea 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 GTD CUNA 184cp
    tot aym si multitronic am si eu, si cu sau injector scos aceeasi eroare imi da.... si banuiessc ca este vb tot de necomunicare. daca vei gasi vreo solutie te rog sa o impartasesti.

    succes
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Mai 2011
  11. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    Salut,
    Solutie pentru a sterge eroarea nu am gasit, in schimb am reusit sa imi reglez avansul la pompa de injectie chiar daca nu primeam valori ale ungiului ADHC (cred ca asa se numeste) sau valori la "TDI Timing" in VAG-com datorita necomunicarii injectorului cu calculatorul. Nu stiu daca am procedat foarte corect dar am reglat avansul pentru un consum mai mic si am analizat doar valorile de injectie (m-am oprit la 0.56mg) si valoarea de consum / ora (m-am oprit la 0.8 l/h). Consumul a scazut cu aprox 1l/100km si din cate mi-am dat seama are mai multa putere.
    Reglarea avansului pompei este foarte simplu mai ales daca nu ai eroarea de comunicare a injectorului cu fir. La service am platit 200 RON pt acest reglaj si in final tot eu l-am facut mai bine. (parerea mea!) A durat destul de mult pentru ca am reglat pompa de vre-o 6-7 ori pana am obtinut valoarea dorita dar a meritat.
     
  12. cata.a6 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6, V6 2.5 TDI 110Kw AKN, 2001
    am si eu problema cu injectorul cu fir l-am deconectat din mufele acelea si tot trepideaza...exista posibilitatea sa ridic turatia motorului la relelanti cu 50-100 rot/min ca sa nu mai faca? va afecta consumul daca pot face asta?
     
  13. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Trepidează pentru că timingul pompei nu este "in range" cu specificaţiile încărcate în ECU. Se pare că nici înainte de deconectarea injectorului cu fir distribuţia nu era corectă. Suspectez un avans prea mare. Dacă motorul porneşte imediat, după nici un sfert de tură când dai la demaror, sigur avansul e prea mare. Nu se poate mări turaţia de ralanti-din câte ştiu eu- cu VCDS, dar la un reglaj corect al avansului vibraţiile dispar, sau,- mă rog- se atenuează mult.
     
  14. raresvintea 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 GTD CUNA 184cp
    eu caut injector ca porneste Greu la rece, dar imediat ce a depasit 50 grade porneste normal. Fara injector nu pot verifica avansul.

    Influenteaza avansul(si care dintre ele) DOAR pornirea la rece?
     
  15. yany Guest

    Poate sa ma ajute cineva ? motor 2.5, 180cp, AKE, an 2003.

    Injectorul cu fir cod 059 130 202 F s-ar potrivi cu 043 213 380 2 ?

    Primul este de pe Euro 3 si al 2-lea Euro 4. Se potrivesc intre ele ?
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Aug 2011
  16. B-93-AFL 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI V6 Avant
    Salutare tuturor vad ca nimeni nu mai are probleme cu acel injector acum am eu probleme s-a bulit electronica injectorului si nu comunica asa ca va trebui schimbat are cineva un injector sau o idee de unde poate fi procurat. Motor 2,5 V6 AKN 155 cai Euro 3 an 2001. Multam.
     
  17. Micutzu29 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI quattro 2003
    Informatii utile

    Ok, pt tine am o recomandare care vine cu o povestioara neplacuta.
    injectorul cu fir pe care il cauti reprezinta o probleme in a fi achizitionat, pentru simplu fapt ca nu ai garantia ca va functiona atunci cand il cumperi de la dezmembrari. Eu am probat 5 astfel de injectoare si de fiecare data a dat chix. Costurile de montaj si diagnoza nu ti le amortizeaza nimeni daca acesta nu functioneaza. Eu am platit aprox. 500 RON pe distractia asta. Apoi nu ai certitudinea ca cel care ti-l vinde va fi de acord sa iti inapoieze banutii daca de chix. Pe mine ma mai costat 600 RON un injector, a carui vanzator a aflat ca vreau sa ii cer banuti inapoi si ce crezi, a inchis telefonul si a schmbat cartela. deci distractia a costat 1100 ron si tot nu am rezolvat nimic, asta fara sa adaug costurile de transport care trebuie sa fi sigur ca s-au ridicat la cateva sute de lei.
    Acum dupa povestioara vin si cu recomandarea. Dupa ceva luni de cautari si nervi intinsi la maxim, si preturi astronomice pe la reprezuntante si magazine de piese auto, am descoperit ,ce crezi, foarte aproape de locul unde locuiesc eu, un Service foarte tare. Numele acestuia este "Bosch Diesel Center". Acum sa iti explic, preturile pe care le auzisem pana aici sunau cam asa, 2200, 2400, pana la 2800 RON fara manopera (asta se intampla in vara anului trecut, poate sau mai facut modificari), la acesti domni ma costat 1860 RON si in acesti banuti am platit injectorul, montajul, reglarea avansului si diagnoza. Deci daca nu vrei sa ajungi sa platesti 3000-3500 RON cum am facut eu. recomand sa te sui in masina cu pricina si sa le faci o vizita celor de la Bosch Diesel Center. P.S. Am impresia ca au service decat in bucuresti, dar merita plimbarea. Iar pt informatii http://www.expressdiesel.ro/contact/unde-ne-gasiti/. Succese
     
  18. narcotic21

    narcotic21 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 150 CP
    Sal. Va rog frumos daca ma puteti ajuta si pe mine. As dori sa stiu unde se afla situat injectorul cu fir, am inteles ca se scoate o mufa de la el. M-am uitat si nu am gasit nici o mufa . Multumesc.

    Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
    Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 22 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67
    75 76 77

    VIN: WAUZZZ4BZ1N016975 Mileage: 164400km/102153miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
    Part No: 4B2 907 401 E
    Component: 2.5l/4VTEDC 0000AG D02
    Coding: 01011
    Shop #: WSC 10151
    VCID: 224FEEBB860F
    WAUZZZ4BZ1N016975 AUZ7Z0Y1484810

    1 Fault Found:
    00542 - Needle lift Sensor (G80)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Readiness: N/A
     
  19. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    Injectorul cu fir este al 3-lea injector de la chiuloasa de pe partea dreapta a masinii. Al 3-lea injector fiind cel mai aproape de parbriz, primul fiind cel dinspre bara fata.
     
  20. narcotic21

    narcotic21 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 150 CP
    Multumesc pt raspuns, dar m-am uitat si nu are nici o mufa sau ceva ce se poate scoate. Trebuie desfacut capacul ceva ? Masina am luat-o sh , e posibil sa fi fost deja scoasa mufa ? Daca ma poti ajuta cu o poza ar fi bine. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta