1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Montare Bord Computer - BC si Cruise Control - CC pe Audi A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de X, 24 Ian 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mergi tot la nea Ghita, stie el, trebuie pus VCDS si codat pe Instruments-ch.19 din ce tin minte.
     
    Julianos Rae apreciază asta.
  2. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    S-a rezolvat cu succes problema de afisare a temperaturii astazi cu setare din VCDS.
     
    Julianos Rae și nucugheri apreciază asta.
  3. Mircea Jinaru 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A6,2500 TDI,1998
    Buna ziua
    Am Audi A6 din 1998,motor 2,5 TDI,150 CP.Ma puteti ajuta si pe mine cu tutorial si schema de montare tempomat?
    Multumesc
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sper sa-ti fie buna cea din Pdf, e pt AFB din 99. Nu ai zis codul motorului.
    Tutorial si explicatii gasesti tot in acest topic, citeste paginile de inceput.
     
  5. BESCU IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c5 2.5 tdi v6 AKE 180 CP
    Salutare,
    Am schimbat cutia automata cu una manuala la un A6 C5 2,5 tdi (masina din profil) si dupa asta nu mai functioneaza tempomatul.

    Nu stiu daca a fost inlocuit si ECU sau doar a fost rescris softul. Am verificat si nu am switch-ul acela de ambreiaj, insa nici cablajul pentru el nu e tras din calculator pana in mufa alba T17i. Am ajuns la mufa aceea alba de langa ECU si am constatat ca nu are fir pe pinul 13 nici la mufa mama nici la mufa tata.
    Cu firul de la switch pana la mufa alba ma descurc insa ce pot face daca mai departe nu e cablaj pe pinul 13 pana la calculator ? Se poate trage si intre mufa si calculator un fir si va functiona sau ma chinui degeaba in sensul ca daca nu exista cablaj pt pinul 13, nici ECU cel nou (daca a fost schimbat) nu are optiunea de tempomat ? Din cate am citit pe forum am inteles ca trebuia montat si switchul de ambreiaj si adaugat cablajul
    Ce pot sa fac ?
    Ma puteti ajuta cu shema de montare tempomat ? Multumesc anticipat.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cele doua fire de la switch-ul de ambreiaj merg unul la pinul 13 in mufa alba T17i din cutia ECU si celalalt la conexiunea 87, care e un plus contact si poti sa-l iei de pe firul rosu/alb de la switch0ul de frana.
    Si nu mai posta peste tot, ti-am zis dincolo sa citesti topicul ca gasesti raspunsurile pentru montare tempomat.
     
  7. BESCU IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c5 2.5 tdi v6 AKE 180 CP
    Iti multumesc pentru schema. Am citit topicul acesta pagina cu pagina si am inteles care sunt pasii, insa intrebarea mea este alta: ce fac daca in mufa aceea alba T17i la pinul 13 nu este fir tras de la ECU? Pot sa trag eu fir intre mufa T17i pin 13 si ECU (J248 pin 66)? Schema este valabila pentru ambele tipuri de cutii? Intreb asta deoarece am mai gasit o alta schema in care in loc de T17i apare T15e iar switchul de la ambreiaj se leaga tot in pinul 13
     
    Ultima editare: 14 Mar 2018
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, poti face acel cablaj pana la ECU, dar eu zic ce vei avea fir de la pin 66 la pin 13 din mufa alba.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut daca tu nu te descurci e asa de greu sa dai 50-100 lei unui profesionist care doar asta face ? Sunt colegi profesionisti in Bucuresti care te pot ajuta.
     
  10. BESCU IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c5 2.5 tdi v6 AKE 180 CP
    Problema nu sunt cei 100 de lei. Am desfăcut acum de curiozitate mufele care intra în ECU și și nu e nici un fir acolo la pinul 66 iar mufa aceea alba este cu 15 pini (T15e) ca în schema atașată mai devreme. Voi face cablajul și după aceea voi mai posta pe forum rezultatele. Mulțumesc pentru ajutorul acordat până acum.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te intreb eu, cum faci tu cablajul ? Ai pini, ai cleste de sertizat pini sau faci o tiganie din mai multe fire care le imbini prin diverse metode ? De asta iti spun sa apelezi la profesionisti (care au tot ce ti-am mentionat eu) si sa lasi "curiozitatile" ca poate faci o nefacuta.
     
  12. BESCU IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c5 2.5 tdi v6 AKE 180 CP
    Am si pini si cunostintele necesare si scule. Ceea ce nu aveam era schema corecta pentru masina mea. Am si VCDS daca e nevoie de activare sau ceva adaptari. Oricum iti multumesc de bunele intentii.
     
  13. BESCU IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c5 2.5 tdi v6 AKE 180 CP
    Revin cu finalizarea discutiei: am cumpărat din dezmembrări un switch pentru ambreiaj cu tot cu mufa, l-am montat, l-am conectat conform schemei și surpriză! Functioneaza din nou pilotul automat! Mulțumesc pentru schemele încărcate de alti colegi de pe forum și de sfaturile primite!
     
    nucugheri apreciază asta.
  14. xchris 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A6, 1.9, 2004
    Salutări tuturor! Imi poate spune si mie cineva unde e amplasat computerul de la cc? Audi A6 2004, 1.9tdi. In zona torpedou nu e... si nu am găsit o schemă cu amplasamentele calculatoarelor. Merci anticipat!
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    CC nu are nici un computer/modul.
     
  16. xchris 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A6, 1.9, 2004
    Un releu sau ceva de genul?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista asa ceva pe C5, poate pe C4.

    Eu din cate stiu C5-ul nu are nici un modul responsabil pentru CC.
     
  18. xchris 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A6, 1.9, 2004
    Merci, asta am găsit pe youtube și google, spuneau că pentru c5... in fine, ideea e că nu merge deloc, nu face absolut nimic când comut din manetă dar am să mă ghidez după postările și schemele voastre. Merci încă o dată.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu are niciun modul, nimic. Doar maneta si cablajul catre o mufa din compartimentul ECU.
    Verifica pe Engine cu VCDS in blocurile de masura ch 06 si 022 daca vede maneta, switch-urile de ambreiaj, frana si comenzile.
     
  20. xchris 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A6, 1.9, 2004
    Oki, o să încerc... am o bănuială că sunt probleme cu switch-ul de la ambreiaj... am găsit două prin portbagaj când am luat mașina... am să verific si revin. Merci încă o dată!
     

Distribuie pagina asta