1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 Turbo la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Dr. Gabriel, 2 Ian 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce debitmetru ai pus ?
     
  2. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    E de la mobiletron
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bravo. Acum da-l jos, arunca mizeria aia si cumpara unul nou de la Bosch.
     
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Subscriu la ce spune @audi66 !
    Daca nu gasesti de la Bosch poti sa pui si Pierburg. Eu pe asta am mers acum doi ani cand l-am schimbat pe cel original.
    Bafta ! :-)
     
    lowlife și mare_hotz apreciază asta.
  5. Emil94 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2018
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A6, 1.8T,2001
    Salutare,
    Sunt nou pe aici si as avea nevoie de un sfat: am un audi A6 C5 1.8 Turbo an 2001, daca merg un pic mai sportiv imi apare martorul de ulei culoare rosie. Am schimbat uleiul, i-am pus un 10w40 dar nu s-a schimbat nimic. Am facut un test la presiunea de ulei am doar 30 psi in timp ce sta la ralanti. As putea sa plec din Anglia pana in Romania ? Am condus 150 km cu 120-130 km/h si nu s-a aprins nici un martor. Multumesc
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate nu ai citit nimic de pe acest forum in legatura cu motorul tau. Presiunea de ulei la ralanti este buna. Ca ti se aprinde martorul in mers este alta problema si sunt zeci de cauze scrise deja pe forum impreuna cu rezolvarile. Nu iti poate spune nimeni ca este sigura deplasarea care vrei sa o faci pe o asemenea distanta. Citeste toate topicurile despre motorul 1.8 T existente pe acest forum.
     
    Silivestru Bogdan apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Emil94 La 1.8 T trebuie sa ai intre 1 si 3.5 Bar la ralanti si intre 5 si 7 Bar la 3000 rpm. Deci tu esti in grafic la ralanti, problema ta este in turatie unde probabil presiunea ramane intre 2 si 3 bar, de acolo si martorul aprins.

    Probabil ai sorbul baii de ulei infundat, ceva comun la motorizarea ta. Caz in care, nu, nu poti veni atatia km cu masina pe roti.
     
    Emil94 apreciază asta.
  8. Emil94 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2018
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A6, 1.8T,2001
    @Cristi am citit , poate ca nu suficient,ok iti multumesc.
    @audi66 am vazut ca urca si in turatii , posibil sa fie sorbul,dar poate fi si senzorul? tin sa zic ca am mersi in jur de 50 de km cu becul aprins. multumesc!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana nu desfaci si nu faci alte verificari nu ai de unde sa stii. Pe ghicite nu merge. Bafta.
     
    Emil94 apreciază asta.
  10. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Imi poate interpreta si mie un coleg un LOG. Este vorba de 1.8T AWT (soft original 150hp). Pe VCDS nicio eroare. Este cam lenes si se inroseste cam tare turbo si catalizatorul. As da vina pe debitmetru.

    Multumesc !
     
  11. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salut !
    Valorile debitmetrului par ok, din logurile tale.
    Eu as tinde, mai degraba, spre catalizator infundat dar mai asteapta si alte pareri.
    Bafta !
     
    alyvo apreciază asta.
  12. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Am facut un log la un passat cu acelasi motor, valorile pe debitmetru cresteau mult mai rapid ca de pe acesta. Oricum o sa renunt la catalizator si o sa pun un down pipe.
     
  13. gheorghelucian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2009
    Locație:
    Târgu neamt
    Masina:
    A6 C5 quattro 1.8T awt
    Îmi face presiune in rezervor. Uneori de speriat. Electrovalva n80 funcționează și chiar trage din furtunul pe care e cuplat. Pus boticul pe furtunul care vine dinspre canistra de carbon (bănuiesc). Permite sa trag. Și să suflu. Capacul de la benzină e nou. Știe cineva ce sa mai încerc? Știe cineva unde este canistra de carbon? Mașina merge FOARTE bine și la vcds nu arata nici o eroare.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lucian tu vad ca in profil ai un motor diesel. De ce ai scris in acest topic ? Pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  15. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Acolo este problema ta, ca poti si sa sufli. Pe furtunul de la electrovalva catre admisie, trebuie sa ai supapa de sens, sa permita gazelor din rezervor sa circule doar catre admisie, nu si presiunii din motor in sens invers. Schimba supapa de sens si ar trebui sa fie ok.
    Trebuia sa ai si eroare pe sistemul EVAP "incorrect flow" macar.
     
    lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta