Am A8 3.7 v8 quattro tiptronic 169kw, nu merge motorul rotund (merge in 7 pistoane), se ineaca la accelerare, nu ma lasa nici sa schimb vitezele, am incercat sa schimb bujia care nu functioneaza dar din cate am vazut nu ajunge curent la ea, iar testerul mi-a dat urmatoarele mesaje : 1. 18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low Possible Causes Cables on the Battery were removed Battery weak (voltage) Generator Disfunction Possible Solutions Check Battery Cables Check/Replace Battery Check/Replace Generator Special Notes If multiple Control Module have Power Supply Faults stored, it's most likely to be one common Problem like the ones shown above. Otherwise when only one or two Control Modules have such Codes stored you better start searching at the individual Power Supply of these Modules. Terminal 30 means unswitched battery power that is supplied even when the ignition is off. This is not referring to any physical terminal numbered 30. 2. 16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected Possible Causes Ignition system Fuel injectors Fuel pressure Running out of fuel EVAP canister purge valve Evaporative emission system Low compression Base engine problems Controle Module damaged Special Notes This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression. 3. 16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal Possible Symptoms Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm. Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light. With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm. With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C. Possible Causes Wiring and/or connections faulty Engine Coolant Sensor (G62) faulty Possible Solutions Check wiring and connections Replace Engine Coolant Sensor (G62) Special Notes In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green. Check if the correct Coolant Fan Control Module/Relay is installed (check part number using parts catalogue)! 4. 16486/P0102/000258 - Mass Air Flow Sensor (MAF/G70): Signal too Low Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Loss of Power Possible Causes Wiring and/or Connector(s) from/to Mass Air Flow Sensor (MAF/G70) faulty Mass Air Flow Sensor (MAF/G70) faulty Possible Solutions Check Wiring and/or Connector(s) from/to Mass Air Flow Sensor (MAF/G70) Check/Replace Mass Air Flow Sensor (MAF/G70) Special Notes In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm) 5. 16538/P0154/000340 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity Possible Symptoms Lambda Closed-Loop Control switches to Open-Loop Control Increased Fuel Consumption Emission Levels not OK Spark Plugs become covered with Soot (might lead to misfire) Rough Idle Possible Causes Lambda Sensor faulty (dirty) Lambda Sensor Heating faulty Lambda Sensor Wiring faulty Possible Solutions Check/Clean Lambda Sensor Check Lambda Sensor Heating Check Lambda Sensor Wiring Poate ma ajuta cineva cu mai multe detalii, deoarece la cativa mecanici am incercat dar de obicei cand vad motorul se pierd . Daca nu o vand ieftin Multumesc anticipat.
Update In tester imi zicea ca pistonul 4 nu are scanteie dar atunci cand scoti bujia de la pistonul 5 nu merge, la 4 in schimb merge
re Habar nu am. M-am enervat prea tare ca sa o mai duc in service si am pus o de vanzare asa cum ii la 1500Euro
Sondele lambda Buna ziua,stimati colegi.O problema intampin la V8-ul meu.Si anume,din 4 sonde 2 sunt arse.Le-am cautat le-am cumparat pretul nu a fost pe masura asteptarilor 350,370 ron /buc,rezonabil as putea spune.Masina a fost pe tester la un meserias W-Audi din MS,deci treaba e clara ce si cum.NU exista indoiala. Intrebarea e urmatoarea. Influenteaza sonda lambda consumul?,sau sunt numai povesti.Acum am un consum dupa aprecierile mele de cca.20L/oras.Ceea ce mi se pare mult pt stilul pensionar de condus.La intins cu siguranta ia si acolo mult.Cert e ca computerul imi arata 14,7- 15,1 as fi incantat de un asemenea consum dar nu e cel real. In concluzie ii rog doar pe cei care au avut de a face cu schimbul de sonde lambda sa isi spuna parerea.Cat ar putea sa scada? Nu ma astept la 12% dar 20 chiar e mult.La 15-17 ar fi rezonabil iar afara cca.12. Va ascult......
Salutare . Sper ca ai cumparat sondele cu codurile potrivite si nu "universale " altfel , este foarte posibil sa fi nevoit sa le inlocuiesti din nou! Sonda lambda ( in cazul tau sondele ) regleaza consumul in regim constant de lucru. In oras nu o sa sesizezi nici o diferenta ci doar in afara localitatii / autostrada .
Da,da sunt cele originale cu mufe.....cu cele universale nu mi-am facut de lucru.Sambata vor fi montate ,studiem apoi problema consumului...indeaproape.
Sondele lambda sunt acei sensori care influentiaza DIRECT consumul de combustibil. Cu 1 sonda arsa, nu treci ITP-ul. Sonda lambda sau senzorul de oxigen, cum i se mai spune, citeste valoarea oxigenului din gazele arse si in functie de acea valoare, regleaza cantitatea de combustibil care este necesara pentru o functionare corecta. Cantitatea de aer o regleaza soferul prin clapeta de acceleratie. Mersul prin oras are nevoie de mult mai multe ajustari a debitului de benzina, deci prin oras o sa fie consumul mult mai ridicat decat in exterior, cand cel putin o sonda este arsa. Motivul pentru care sunt 2 sonde pe evacuare, in cazul tau, sunt doua esapamente pana undeva la mijlocul masinii unde se pot sau nu uni, este ca ECU masinii compara valorile primei sonde(inainte de catalizator) cu valorile celei dea doua sonda (dupa catalizator) si daca nu sunt aceleasi valori, iti da eroare la o diagnoza. Nu conteaza daca montezi sonde universale sau nu. TOATE sondele de pe TOATE masinile fac exact acelasi lucru, indiferent ca ii dacie, audi, ferrari, etc. (Exista diferente intre generatiile de sonde care sunt 3 la numar, dar principiul de functionare este exact acelasi; Prima generatie de sonde au 1 sau 2 fire, pe care comunica o tensiune intre 0,5v si 5v. Generatia a 2a are 4 fire: cele 2 fire suplimentare au incalzitor pentru ca sonda sa ajunga mai repede la temperatura de functionare optima. A 3a generatie au 1 sau 2 fire in plus de generatia a 2a, pentru o citire si diagnoza mai precisa.)
O sa incerc sa ii dau forma corecta afirmatiei colegului in mesajul anterior! Sonda lambda regleaza amestecul stoichiometric in functie de cantitatea de 02 pe care o citeste. Cantitatea de aer o "regleaza soferul " prin apasarea pedalei de acceleratie ! Acesta trebuie sa fie de 14.7 parti aer / 1 ( o ) parte combustibil atunci cand se atinge regimul de lucru ( turatie constanta mai mult de nu stiu cate secunde ) CONTEAZA daca montezi sonde "universale " sau sonde oem !!! Intr-adevar , erorile nu apar pe tester , dar se simte in practica !!! testat de mine de altfel in mai multe aplicatii Singura modalitate in care se poate testa este cu ajutorul unui osciloscop si astfel se observa raspunsul / unitate de masura ! Diferentele sunt de ordinele miimilor de secunda si se reflecta in consumul de combustibil .
Multumesc pt.explicatii. Sambata vor fi montate dupa care un studiu amanuntit asupra consumului.Voi reveni cu date concrete. Pe curand!
Dupa cca. 800 km de la inlocuirea sondelor consumul este urmatorul in oras cca.16% iar afara 11% la o viteza constanta de 100-120 km/h.O mica problema mai are la evaporatorul de benzina ,drept pt.care iarasi mi s-a apriins check engine-ul.L-am stins pret de cateva zile dupa acre iarasi mi s-a aprins. Pe curand!