1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AKN 2.5 TDI la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Nimsoc, 20 Ian 2009.

  1. StefanRadu

    StefanRadu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.5 AKN 2000
    Va salut din nou,din pacate nu am reusit sa verific nimic astazi deoarece diagnoza (VCDS+DELPHI,etc) nu sa conectat la masina...am dus ECU la verificat,nu are nici o problema,din ce am inteles ar fi o problema la linia K,sau ceva de genu...din probleme in probleme..ce pot sa fac sa o aduc la normal masina ???

    PS: Daca cineva crede ca m-ar putea ajuta as veni cu drag in orice oras..numai sa o fac sa mearga ca inainte..
     
  2. StefanRadu

    StefanRadu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.5 AKN 2000
    Va salut, caut de 2 zile senzorul MAP la un Audi A6 2.5 AKN 2000, nu il gasesc nici dupa schemele de pe programe nici de pe youtube,imi poate trimite cineva o poza sau ceva concret sa il gasesc va rog !

    Multumesc! O saptamana buna!
     
  3. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut!
    Îl găsești sub farul din stânga. Ca sa ajungi la el trebuie sa scoti farul afara . Numai bine
     
    StefanRadu apreciază asta.
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Am fost zilele trecute in Iasi si am "rezolvat" cativa posesori de Audi...pacat ca nu ai fost printre ei
     
    DanBadra și StefanRadu apreciază asta.
  5. pinnky

    pinnky 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2017
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6c5 2500.ccm 2001.-cod akn-6viteze
    seara colegi am o mare problema..cred..
    masina mea scoate fum...mult...albastru
    din ce in ce trage mai greu
    abia abia o turez.
    in schim dupa vreo 5min de relanti chinuit.......motoru merge super..la relanti....
    a venit un prieten cu testerul si arezultat urmatoare eroare
    00550-start of ijection regulation
    17-00-controlcontrol difference
    daca sa mai lovit cineva de genul asta de eroare...
    care sunt cauzele...si ce este de facut...
    va multumesc anticipat...
     
  6. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Trebuie sa mergi obligatoriu la mecanic.
     
  7. pinnky

    pinnky 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2017
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6c5 2500.ccm 2001.-cod akn-6viteze
    multumesc ryoraul...normal ca voi merge la mecanik...dar as fi vrut sa stiu ce sa intimplat...de la ce etc...poate exusta vreo solutie mai (romaneasca)...
     
  8. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Poti incepe prin a verifica avansul.
    Numai bine
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Problema ta este pompa de injectie.
     
  10. Catalin007 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2017
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi a6, 2.5 TDI, 2001
    Salut colegi, am un A6 C5 2.5 AKN de curând a încetat să mai tragă si nu trecea de 3000 RPM . Am fost la service constatând că e debitmetru si senzor admisie turbo, astăzi am luat debitmetru si l-am schimbat eu. Ar trebui sa ma duc sa imi șteargă eroarea?
     
  11. Stefan-Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.5 AKN 2000
    Va salut colegi, caut de ieri codul Pompei de injecție am înțeles ca ar trebui sa se termine cu o litera, nu îl găsesc pe nicăieri, pe unde ar putea fi ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
    Stefan-Radu apreciază asta.
  13. Stefan-Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.5 AKN 2000
    Multumes mult ! O zi frumoasa
     
  14. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Asa ar fi normal si dupa aceea mai faci odata un autoscan ca sa te asiguri daca mai apara sau nu alte erori.

    Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
     
  15. Catalin007 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2017
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi a6, 2.5 TDI, 2001
    Multumesc pentru raspuns
     
  16. Vlaicu Anghel Bogdan

    Vlaicu Anghel Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2018
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A6 ,2000 v6 132 kw ake quatro
    Are legatura electrovalva N75 ceva cu puterea motorului / mașinii ? Este un motor 2.5, 132 Kw.
     
  17. maxinesi

    maxinesi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    UK / Suceava
    Masina:
    audi a6 v6 B4 2.5 tdi 120 kw an 2003/2004 cod BCZ
    Da are n75 da comanda la actuator turbo am patito eu. Dar problema mai vine si dela furtunase vacom verifica furtunasele care intra in n75 s nu fie crapate.succes
     
  18. Vlaicu Anghel Bogdan

    Vlaicu Anghel Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2018
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A6 ,2000 v6 132 kw ake quatro
    De curând am luat "avionul" (așa îmi place să o numesc) și mi-a spus omul că trebuie schimbată. E improvizație acolo. Incă o întrebare: se potrivește de pe A6 C6 2.0 TDI ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se potriveste de la A6 C6. Cumperi piesa originala sau marca Pierburg conform serie de sasiu a masinii care o ai.
    Inca ceva: ca sa nu iti fie sterse mesajele pe viitor direct si fara explicatii te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  20. B3st28boy 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a6 2,5tdi quattro an 2000
    Salut,
    Am un a6 2,5 tdi quattro. Am oprit-o iar dupa jumatate de ora nu a mai pornit. Dupa mai multe verificari nu vine motorina in filtru cand vreau sa pornesc. Am pus motorina pe direct, tot nu porneste, am citit erorile cu o interfata oarecare (NU VCDS) si apar 5 la motor dar nu pot citi erorile pentru ca apare eroare 00213B fara posibilitate de legatura cu unitatea de control. Indicatie: decuplarea curentului a fost activata. Stie cineva cum cuplez curentul inapoi ?
     

Distribuie pagina asta