Salut! Prima postate pe forum. Mi-am achiziționat un Q5 2.0 tdi clean disel model 2014 cu 190 cai. Caut pareri si sugestii de întreținere. Sau daca știe cineva care e diferența dintre 2.0 tdi (177 cp cred) model 2013 si noul model 2.0 tdi (190 cp) 2014 ? Mulțumesc anticipat.
salut, acum am citit aici despre amorsarea pompei cu VAG(altfel produce pilitura), ceea ce nu am facut la ultimele 3 revizii (desi am vag-com), masina are acum 148.000km (2.0TDI,2011,143cp). Acum intrebarea e, ce simptom e cu daca s-a facut pilitura? intreb pt ca la rece trepideaza motorul si se simte si in schimbator, se audi si un sunet metalic ca un tacanit... isi revine dupa aprox 2-3 minute de mers, dupa care nu se mai simte nimic. E posibil sa se fi facut pilitura? de fiecare data eu am pus pornit motorul dupa schimbul filtrului....nu am cum sa pun doar contact de mai multe ori pt amorsare deoarece are star/stop si aprox in 30-40 sec pornea (intr-adevar se chinuia in secundele astea) multumesc
Pai, probabil poti da filtrul existent jos, si il poti desface sa vezi daca ai pilitura in el. Simptomele pe care le ai pot avea multe cauze...
l-am schimbat deja o data de cand se simte problema asta, la urmatoarea revizie ma uit, trebuie sa-l tai deoarece e incapsulat, dar vorbim despre pilitura asa mare? incat se vede cu ochiul??? eu ma gandeam la niste particule fine.....
Da, trebuie sa il desfaci, eu personal nu stiu cum arata pilitura aia, probabil e vizibila odata ce se stringe acolo destula... La urmatoarea revizie o sa ma uit si eu la mine sa vad care e treaba.
mihaid2003 am vazut ca ai scris si pe alt forum despre problema ta. Citeste acel topic integral si o sa stii ce ai de facut data viitoare. Citeste si: http://www.clubaudi.ro/motoare-si-t...mul-injectie-si-pompa-cauze-si-rezolvari.html. Bafta.
Mihai de urgenta schimbi: - tot traseul de combustibil cu altul nou nu second-hand injectoarele tot noi nu second-hand rezervorul (incearca sa-l speli) si cumperi obligatoriu alta pompa de inalte noua nu second. Toata treaba asta o sa te coste cam 5.000 Euro La reprezentanta ca si reparatie piese + manopera. Citeste topicul in care ai mai scris (adica pe vwforum) si acolo ai toate explicatiile pentru reparatie. Mare ghinion ai avut. Bafta.
Mi s a aprins in bord elicopterul martorul galben ce reprezinta motorul. am pus un tester si e eroarea asta : p200900 intake manifold runner control circuit low (bank 1) permanent Stie careva ce e ?si daca dauneaza grav daca merg fara reparatie?!Multumesc.
Buna ziua, de aproximativ o saptamana am probleme cu pornirea la un audi q 5 cutie automata 2.0 tdi,, pun cheia in contact si incerc sa pornesc si nu face nimic dupa aproximativ 3 secunde incep erorile in bord ( cutie viteze nu se sincronizeaza cu motorul , farurile nu se regleaza, frana de mana nu decupleaza etc). Daca scot cheia din contact si o introduc din nou iar nu porneste dar dupa cateva manevre de genul porneste in parametrii normali. Acest lucru nu se intampla doar dimineata si in cursul zilei dar numai dupa o stationare de minim 30 minute. Am fost de doua ori la Reprezentanta insa acolo pornea fara probleme (ghinion ) au zis ca nu apare nici un fel de eroare, am schimbat si bateria desi cea veche avea 70% capacitate am sincronizat bateria noua cu calc masinii. Va rog mult daca cineva are idee ce se intampla chiar am nevoie de ajutor. Cu consideratie, Daniel.
Buna ziua, Am un Audi q5 TDI de 2.0 L, 100 kw, din 2012, la care a aparut o problema, constanad in faptul ca la rece, desi porneste foarte usor, merge usor balbait si nu trage in treptele inferioare (1, 2, 3) cum trebuie. Dupa ce lichidul de racire ajunge la 40 - 50 grade trage foarte bine si in treptele inferioare mentionate. Precizez ca porneste foarte usor, iar la mersul in gol merge, de asemenea, foarte bine. La bord si la diagnoza nu apare eroare. Daca ma poate cineva ajuta cu un sfat, as fi recunoscator. Vasile
Salut, Sunt posesor de audi Q5 de circa doi ani. Intampin din cand in cand aceasta problema: martor rosu in bord cu presiune ulei scazuta. In acesti doi ani am circulat 30.000 km si mentionez ca am schimbat: senzor presiune ulei, senzor nivel ulei, senzor capota motor, ulei si filtre la timp. Mentionez ca martorul rosu se aprinde numai cand franez in aglomeratie, la relanti cand stationez la semafor, cand urc o distanta mai mare, cu alte cuvinte cand este foarte incalzit motorul. Pe autobanda ruleaza normal (masina are 210.000 km). Multumesc anticipat pentru fiecare raspuns, Teo
Daca o sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/cons...ficare-nivel-ulei-motor-la-a4-b8.7174/page-23 o sa descoperi de unde ai probleme si cum rezolvi. Citeste integral acel topic indicat de mine. Sunt mai multi colegi pe forum care se confrunta cu problema ta. Nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil. Mesajul a fost mutat unde trebuia sa scri. Multumesc
De curiozitate... vorba aceea.. ce ulei folosesti si de unde il cumperi? Am un prieten care avea aceeasi problema si problema era chiar uleiul de proasta calitate cumparat dupa niste siteuri dubioase si evident cu preturi ,, promotionale’’. Cam dupa 6-8000 km gata i se aprindea senzorul de presiune. A schimbat tot ce era de schimbat si pina la urma un mecanic bun a descoperit cauza.....
Nu este cauza uleiul, la aceasta problema. Nu are nici o legatura. Cauza este una necunoscuta momentan si iti spun eu asta in foarte cunostinta de cauza pentru ca multe masini cu aceasta problema mi-au trecut prin mana si acele motoare aveau in motor ulei de foarte buna calitate cumparat de unde trebuie si certificat. Am putut ameliora aceasta problema asa cum s-a mentionat in acele topicuri indicate de mine. Vezi ca la prietenul tau nu s-a rezolvat nimic daca are acelasi cod de motor despre care discutam aici. Daca are alt cod de motor nu are nici o legatura cu aceasta problema si ai facut o comparatie inutila. Nu discutam depre ulei la motoare diesel ca nu punem pacura in motoare si nu are nici o legatura vascozitatea uleiului cu aceasta problema. Daca nu stapaniti niste cunostinte elementare va rog eu sa nu mai aduceti in discutie elemente care pentru unii useri care nu se pricep creeaza confuzii inutile. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
Nu stiu exact codul de motor al prietenului meu. Dar daca uleiul este prost ... iti pot spune sigur ca si presiunea la ulei este afectata.