1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierdere antigel la A6 C5 - posibil garnitura chiuloasa - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de eminence, 3 Apr 2010.

  1. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    Scoate furtunul de retur(ce intra in vasul de expansiune) si punel intr-un borcan cu apa,daca face bulbuci...garnitura dusa.
     
  2. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    nu trebuie sa il pun in borcan,ca se vede clar,numa bulbuci vin pe el cu presiune mare.
    am verifict si uleiul,in ulei nu am antigel si nici ulei in vas dar e suficient ca scapa compresie si o baga in vas.
    azi am schimbat si pompa de apa dar tot degeaba,concluziile sunt urmatoarele: presiune,nu da caldura,pierdere antigel
    azi am mai verificat urmatoarele:am verificat daca e inundat caloriferul de incalzire si nu e,am verificat radiatorul masinii si nu e infundat nici ala,m-am uitat in masina si nici acolo nu e antigel
     
    Ultima editare: 14 Ian 2011
  3. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Inseamna ca pierde pe unde intra furtunul in calorifer in habitaclu daca spui ca nu ai antigel in masina, sa nu fi cedat gatul de plastic de la calorifer.
    Se leaga cu ce ai spus la inceput cum ca gasesti antigel sub masina.
    Cum ai verificat daca nu ai antigel in masina, ai ridicat mocheta?
     
    Ultima editare: 14 Ian 2011
  4. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    nu am ridicat mocheta,am ridicat presul si am mirosit acolo,era destul de ud insa de la picioare cum stai cu picioarele pe pres. am si "gustat" un pic sa vad daca nu e dulce,si nu era.Plus ca nu se mai aburea...
    cred ca e de la garnitura de chiulasa pana la urma
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    FloRio, mare gafa ai facut ca nu ai schimbat pompa de apa impreuna cu distributia.
    Inainte sa iti bati capul de ce nu ai caldura, e mult mai vital sa descoperi unde ai pierderea de antigel. Uita de faptul ca nu ai caldura, e complet inutil sa te gandesti la asta in conditiile astea. Motorul e mai important decat faptul ca nu e caldura in habitaclu.

    Daca face bulbuci in vasul de expansiune atunci acolo ai si pierderea, la prea plin pe tzatza de sub vas si curge pe planetara. Asa este? In cazul asta, stange cureaua ca trebuie data jos chiulasa.

    Daca ai pierdere in habitaclu, o sa ai ceva de munca ca sa vezi daca sunt o-ringurile de la radiatorul de incalzire sau e spart radiatorul.

    De asemenea, verifica in spatele motorului unde intra apa in chiulasa e un plastic care de obicei se sparge si lasa antigelul sa iese de pe traseu. Mai mult, motorul are niste dopuri (de aluminiu) pe margine si acestea din cauza oboselii permit antigelului sa iasa pe langa ele dar, ATENTIE, doar cand e sunb presiune si motorul e la 90 grade, caz in care motorul e incins si se evapora fara sa vezi locul pe unde curge.
    Mi-e imposibil sa cred ca daca duci masina la 3 mecanici diferiti nu o sa descoperi pe unde pierzi antigel in ritmul in care tu pierzi 1-1.5 l pe zi. Pe zi ce trece vei pierde tot mai mult si asta e bine pentru ca vei decoperii pe unde se pierde.

    Abia dupa ce rezolvi problema pierderii de antigel poti sa iti intrepti atentia asupra caloriferului de incalzire, bineinteles dupa o aerisire a instalatiei.
     
  6. mox

    mox 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6
    Salutare, detin un a6 1.9 awx, de 2 saptamani pierd antigel la greu. Aseara m-am apucat sa caut pe forum probleme asemanatoare si am gasit raspunsul la problema mea, eram 99% convins ca trebuie schimbata chiuloasa si la mine (masinuta are 252.000 km).

    M-am trezit disperat direct la masina, am pornit-o sa se incalzeasca la 90 de grade, am verificat daca scoate bule returul si nu scoate, ulei in antigel si invers nu, am luat lanterna sa ma uit in spatele motorului la furtunul care intra in motor iar acolo surpriza....roz la greu.

    Intrebarea mea este cum se numeste ala si ce trebuie schimbat, doar garnitura? Cum se denumeste garnitura aia ca sa o pot comanda.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Sep 2011
  7. FIN 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi A6 ,2.5AYM 2002
    Salut, pai da mai multe detali sa te poata ajuta cineva. Poate fi garnitura de chiuloasa sau un furtun fisurat sau strans necorespunzator.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Sep 2011
  8. mox

    mox 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6
    Am comandat garnitura flansa lichid racire. Pe acolo pierdea lichidul. Vine maine. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Sep 2011
  9. FIN 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi A6 ,2.5AYM 2002
    nu ai pentru ce.succes la montat
     
  10. Cristiaudi2001 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    1,9 tdi 130 2001
    buna ziua . eu sunt nou aici si eu am probleme cu lichidul de racire imi tot scade .un prieten mi-a spus sa schimb vasul l-am schimbat si tot pierd.monentan sunt in franta si nu am destui bani sa ma duc la un service audi.va rog sa-mi da_ti un sfat ca sa-mi pot rezolva problema cat mai repede deoarece se raceste vremea si nu mai pot completa cu apa.eu pierd ca un litru la 50 km
    multumesc
     
  11. walkernight88

    walkernight88 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 2.5 TDI BFC 2003
    Nivel apa - A6 2.5 TDI BFC

    Salutare.
    Sunt posesor de A6 2.5 TDI din 2003 si am urmatoarea problema: trebuie sa-i realimentez zilnic vasul de apa (racire). Bun mi-am dat seama, nu este in regula, motorul mananca apa (asa a spus mecanicul). Acum intrebarea mea este urmatoarea, de ce m-a trimis mecanicul sa cumpar garniturile de chiuloasa fara a se uita la chiuloasa si restu' ? Chiar atata apa poate manca in maxim 100 de km prin spatiul acela de la garnitura ? (Baia de ulei are un nivel constant de ulei, nu apar semne de a retine apa, deci in partea de jos a motorului nu cred ca sunt probleme)

    PS: Cunoasteti un service bun in Timisoara ?
     
    Ultima editare: 4 Iun 2013
  12. hadallex

    hadallex 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2.0 TDI DETA, 190 cp; Ex: Audi A6 4F2, 2.0 TDI; Ex.: Audi A6 C5, 1.9 TDI-AVF.
    Pe sub masina nu ai scurgeri? Ai verificat furtunase si toate cele?
     
  13. walkernight88

    walkernight88 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 2.5 TDI BFC 2003
    Absolut tot, nicio picatura, am verificat si cand e rece si cand motorul e cald (indica 90 grade temp apei). Am verificat si intrarea conductelor in motor. Nimic. Iar pierderea este enorma...
     
    Ultima editare: 4 Iun 2013
  14. walkernight88

    walkernight88 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 2.5 TDI BFC 2003
    Surpiza, cred ca sunt primu. Ambele chiulase fisurate (praf, efectiv praf), am cumparat SH altele doua (oferta de oferta - 700 de lei, o data in viata prinzi asa ceva), de pe AYM (noroc ca al meu e BFC si merge), axele cu came la 211.000 km arata impecabil (titanium power :D). Urmeaza groaza de bani pe schimbat si repus tot la loc. Revin cu un post cand e gata. Aaaa... si garniturile, jumatati de fapt... garnituri de chiulasa....
     
    Ultima editare: 15 Iun 2013
  15. Gaby7zu90 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A6 , 1800 cmc , 2000
    probleme piederi apa

    Salut ! Am un audi A6 1.8 T 150 hp ( 4b c5 ) din 2000 ..de cateva zile am observat ca apa din vasul de expansiune tot scade ...am tot completat gandindu-ma ca poate s-a evaporat , datorita caldurilor din vara ( si tot felul de alte motive incercand sa scuz pierderea) dar vad ca pierderile au tot cuntinuat .. CE POATE FI ?
    - nu am presiune in vasul de expansiune si nici un fierbe apa
    - nu am urme de ulei in apa si nici apa in ulei
    - motorul functioneaza la parametri normali ( pot pleca cu orice treapta de viteze din stand pe loc fara nici o schimbare cu exceptia mirosului de ambreiaj)
    - nu am scurgeri pe blocul motor

    Am sesizat pe autostrada in Germania o problema cu caldura ... avea dat la maxim caldura ( ma refer la ventilatoare nu clima ) si a avea momente cand refuza sa bage aer cald in interior ..
    Acum merge caldura ...

    A mai patit cineva asa ceva ?
    Ce poate fi ?
    E posibil sa fie chiuloasa sau garnitura de chiuloasa ??
     
    Ultima editare: 27 Sep 2013
  16. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Si ai apa sub presuri in masina , in habitaclu ?
     
  17. Gaby7zu90 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A6 , 1800 cmc , 2000
    nu e ud nimic...
     
  18. Gaby7zu90 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A6 , 1800 cmc , 2000
    Rezolvat

    Am fost azi la un service si mi-am schimbat placutele de frana plus discurile !! La scurt timp dupa ce am ridicat masina pe elevator am observat in partea dreapta (dreapta masinii ) un lichid care se prelingea din dreptul radiatorului . in prima faza am crezut ca este apa , dar cand am gustat mi-am dat seama ca este antigel ....am verificat radiatorul si am gasit buba ...problema este din cauza unui plastic al radiatorului care s-a crapat si lacrimeaza .... :(
     
  19. marius_a8 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2013
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi a8 4.2 2003
    Salut am un prieten care are un audi a 6 2002 2.5 tdi si are problema cu cu conducta care iese de sub pompa de injectie si merge la calorifer si merge dupa blocul motor si la vasul de apa .Problema este ca curge la intrarea conductei in blocul motor de sub pompa de injectie si se vede clar ca se face balta , am schimbat o ring de la conducta,nimic tot curge,am pus o ring plus silicon de temperatura , tot nimic curge ,mia spus cineva de un silicon fforte bun victor reinz cel mai bun pt garnituri ,am facut cu victor reinz si tot nimic curge,ieri mia adus cineva teflon ceva special din germania care spunea ca se umfla teflonul si se inchide ,am probat tot nimic. nu mai stiu ce sa fac pierd antigel pe acolo 1 litru pe saptamana

    Hellp
     
  20. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Buna seara , mi-a facut o masina o surpriza , mi s-a aprins atingelul in bord . Am oprit repede motorul , am deschis capota , am dat jos capacul de la motor si m-am apucat cu lanterna de la telefon sa fac studiu de caz . Aveam antigel scurs pe cutia de viteze si pe scut era antigel . M-am uitat mai atent si am vazut ca in apropierea de pompa de tandem era o conducta picurata , care din cate tin minte , mergea la radiatorul de caldura din masina .
    A mai avut cineva problema ?
    Masina in cauza este un Audi A6 C5 1.9 TDI seria de motor AWX .

    Cu stima si respect domnilor !
     

Distribuie pagina asta