1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierdere ulei pe langa injectoare la A6 C5 cu motoare diesel - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de MariusGG, 21 Aug 2010.

  1. johanaudi

    johanaudi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2012
    Locație:
    Bucureşti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 AKE, 2002
    Salut!
    Si la mine prelinge ulei pe linga injectoare.
    Cand voi avea timp, voi incerca si eu degresarea si etanșarea cu silicon Victor Reinz.
    După operațiune si teste de anduranta voi posta rezultatele.
    Mulțumesc colegilor pentru sfaturi!

    audi66: vad ca si tu esti din București, dacă nu te deranjez, pentru detalii referitoare la operațiunile de degresare si mod de aplicare a siliconului, lasa-mi pe PM un mesaj cu nr tau de telefon sau daca poți veni la intalnirile Clubaudi București. Mulțumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 12 Mai 2013
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @johanaudi Momentan nu sunt in tara ... Este foarte simplu, cumperi un spray de discuri (25lei am dat eu) de la un magazin cu piese auto, dai bine cu spray pe portiunea de loc unde pui siliconul, de folos ar fi si un spray din acela cu aer(genul care cureti mizeria din tastatura la laptop) pentru a sufla mizeria/impuritatile daca exista. Dupa ce ai curatat si degresat zona problematica te apuci de pus siliconul (referitor la metoda de aplicare eu am pus silicon in jurul injectorului si am inceput sa il intind unifo cu degetul, alta metoda nu mi.a reusit fiind siliconul foarte gros) acum e la aprecierea ta cat sa pui, mie personal un tub de silicon nu mi.a ajuns, a fost nevoie de 2. Adevarul este ca eu am pus din abundenta pana la surubul acela de reglare, nu cred sa fie nicio problema. Foarte important este sa nu pornesti motorul aproximativ 24h lasand siliconul sa se intareasca suficient. Eu pasii acestia i.am urmat si inca nu prezinta nici o urma de ulei unde odata era umed non stop. Siliconul obligatoriu sa fie Victor Reinz 300+ (este de culoare gri inchis spre negru) . Sper sa reusesti. O zi buna.
     
    Ultima editare: 13 Mai 2013
    kojak13 apreciază asta.
  3. johanaudi

    johanaudi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2012
    Locație:
    Bucureşti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 AKE, 2002
    @audi66: Mulțumesc pentru detalii. In weekend sper sa am timp si pentru treaba asta, dupa care sa las mașina nepornita măcar 48 de ore. Sper să iasă bine operațiunea. Trebuie să precizez că problema nu este gravă, adica nu curge ulei mult, dar este deranjant. Vă tin la curent.
    Bafta audi66 și încă o dată: multumesc mult!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici la mine nu curgea exagerat de mult ulei dar totusi era mereu umed acolo si nivelul uleiului scadea considerabil. Tinand cont ca este aprox. 50ron 1l ulei Castrol (eu asta folosesc) incepuse sa fie o problema sa completez la 4-5 zile ulei. Poate multi au facut alegerea de a completa mereu cu ulei si gata dar pe mine ma deranja mirosul de ulei ars (probabil curgand de mult timp ulei in zona aceea a ajuns unde pe langa galerie nu stiu exact). Cred ca este de ajuns intre 24-30h nepornita...depinde si cat silicon folosesti, eu aplicand un strat foarte gros a durat mai mult intarirea lui. Ma bucur ca te.am putut ajuta.
     
  5. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Am si eu o problema. Si eu pierd ulei cred ca tot pe la injectoare. Problema este ca la mine baia de ulei este toata numai ulei. Se poate scurge uleiul de la injectoare pe baie? Sau e insusi baia fisurata?Mentionez ca la 1 inj. se gasesc niste urme de silicon rosu. Eu am cumparat 2 tuburi de silicon Victor Reinz cu gandul sa pun la toate inj. dar ma gandeam sa nu pun degeaba. Uneori am pete mai mari si alteori prea mici. Si in primele momente dupa ce opresc motorul si ies din masina se simte un miros de ulei ars .
     
    Ultima editare: 23 Mar 2016
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Curata cu spray pentru discuri de frana atat capacele de la injectoare cat si baia de ulei.
    Dupa aia astepti si vezi ce si cum se intampla.
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Baia de ulei o ai plina pentru ca flansa de deasupra ei "plange"....e de altfel o problema comuna la aceste tipuri de motoare.
    La injectoare cureti..urmaresti...cureti..degresezi..pui silicon si il lasi sa se intareasca.
     
  8. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Din ce am vazut pe la vreo 3 sau chiar 4 injectoare parea destul de umed locul. Am curatat si degresat si pus silicon la toate injectoarele victor reinz 300+. Astept sa vad daca mai scade nivelul uleiului ca inainte. Apropo pe flansa respectiva poate pierde mult ulei? Se poate inlocui si rezolva problema?
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Eu nu pierd mult de exemplu...de la schimb la schimb nu vad schimbari,dar baia e uda....nu este vorba de inlocuit, la ansamblarea primordiala fabricantul a pus silicon acolo...care in timp se degradeaza, mai enervant este ca daca noi incapatinam sa o rezolvam la fel...in 1-2 ani reapare problema.
    Plus ca, ca sa ajungi acolo ai o gramada de demontat de pe masina,dar daca pierderea e mare...si se cere umblat acolo,nu ai incotro
     
  10. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Nu merita, operatia in sine consta in a desface tot compartimentul motor, scos motorul afara, golit de lichide, intors cu cracii in sus, desfacut flansa, degrasat, etansat cu rasina epoxidica si pus la loc. Dupa "sudura" asta daca ai treaba cumva la vreun piston in zona aia, arunci motorul! Ca aia odata sudata nu o mai desfaci veci amin.
    Referitor la capacul culbutori acele scapari au mai multe cauze, le-am spus undeva. Nu se merita remediate ca nu toti suntem boresque. Cele enumerate mai sus sunt bune dar de scurta durata, unu maxim doi ani.
     
    kojak13 apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De scurta durata te referi la silicon pe orificii ?
    Eu am facut treaba asta acum 3 ani la C5 si nici in ziua de azi nu se umezeste acolo de ulei.
    Inainte sa aplic siliconul am facut suprafata lacrima, curatat/degresat bine.
     
    kojak13 apreciază asta.
  12. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Da acolo, ce ai facut tu se numeste munca de chinez batran, 24h cam dureaza manevra, nu?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Wow, ai reusit sa citesti toata pagina, felicitari.
     
  14. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ideea e ca la primul umblat la capacele de la culbutori ...te cam **** pe munca ta.
    Uleiul de la orificiile injectoarelor are mai multe cauze...una din ele fiind presiunea prea mare sus(ghiduri supape uzate, filtru epurator spart).
    Asadar cand apare problema recomand mai intai aflarea cauzei.
    Eu la mine am umblat de 3 ori acolo ,odata cu distributia si alte doua dati pentru verificare axe-culbutori-tacheti.
    Niciodata nu a fost nevoie de siliconare sau alte minuni, decat garniturile capace schimbate odata ....si punctele aferente de silicon.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate sa fie si asta cauza, presiune prea mare, dar, am un prieten cu un AKN care avea aceeasi problema. A schimbat ambele capace in Austria acum cativa ani si numai supureaza nimic de atunci. Probabil se duc si garniturile alea incastrate in capac de la atatea schimbari de temperatura si numai etanseaza corect. Atunci ai 2 posibilitati, ori silicon, ori schimbi capacele.
     
  16. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Sau daca te pricepi si iti place schimbi cele 3 garnituri de pe injector si gata (saiba foc; inel etansare cauciuc, saiba etansare superioara)
     
    mare_hotz apreciază asta.
  17. Alex44 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.5 tdi, quattro, 2001
    Salut. Pana la urma are cineva coduri de la acele oringuri de la capac culbutori 2.5 V6 ? Se pot schimba? Sau doar Sfântul silicon ? Eu am găsit pe net ceva de la rusi, polonezi. Stie cineva ceva de ele ? Mulțumesc
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    OE nu ai sa le gasesti, doar capacul cu totul.
     
    Alex44 apreciază asta.
  19. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    Alex44 apreciază asta.
  20. Alex44 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.5 tdi, quattro, 2001
    Mulțumesc vidoo
     

Distribuie pagina asta