1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa motorina din rezervor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de afy06, 20 Iun 2008.

  1. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Daca modulul electronic este ars n-o sa porneasca veci, cauta o alta pompa SH cu exact acelasi cod sau repara modulul electronic.
     
  2. Rusu Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2015
    Locație:
    Cluj Napocz
    Masina:
    Audi A6 2.5 V6 quattro 1999
    Salutare.Am un Audi A6 C5 2.5 quattro an 1999. De cateva zile am o problema la el,si anume mi se opreste in mers cand o scot din viteza,daca o pornesc in sarcina porneste.daca dau la automat foarte greu sau deloc,nu stiu ce ar putea fi,pompa de injectie sau din rezervor? Mentionez ca am patit asta cand aveam sub 20 l de motorina in rezervor. Astept niste pareri,multumesc!
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa si o scanare de erori cu VCDS. S-ar putea sa-ti dea mai multe detalii decat ai acum.
     
  4. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    La quattro ai pompa de transfer in rezervor. Acesta are 3 compartimente ce comunica intre ele dar nu suficient pentru a folosi doar gravitatia sau principiul vaselor comunicante pentru alimentarea cu motorina. Mai poate fi si sorbul infundat dar oricum trebuie sa desfaci sa vezi ce este acolo. La pompa de injectie VP, daca se duce supapa nu va da erori pe vag. si porneste greu la rece sau la o stationare, cu botul mai sus, de cateva ore.
     
  5. cstoica

    cstoica 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2,5 TDI 150CP (AFB) , 1999
    Aveti idee ce se poate intampla daca montez o pompa de rezervor ce transporta motorina la pompa de injectie, pe motorul meu care a fost dotat din fabrica cu modelul ce doar aduna motorina la sorb?
    Poate avea efecte nedorite? Din ceea ce pot sa estimez, nu ar avea cum sa influenteze negativ.
     
  6. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Daca ne spui si ce probleme ai si completezi profilul tau cu modelul masinii pe care o detii poate te putem ajuta mai bine.
     
  7. cstoica

    cstoica 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2,5 TDI 150CP (AFB) , 1999
    Salut,
    Profilul meu e completat cu toate datele: "A6, 2,5 TDI 150CP (AFB) , 1999".
    Nu am o problema deosebita, am curatat galeria de admisie ( si implicit am scos conductele de la injectoare), iar acum ma vad nevoit sa cumpar pompita manuala pentru amorsare. Ma gandeam daca nu ar fi mai bine sa cumpar direct o pompa de rezervor ce creeaza presiune pana in pompa de injectie si astfel sa scap de eventuale probleme de aer pe instalatie sau amorsare, cand de exemplu raman fara motorina sau deschid din nou circuitul de alimentare.

    Era doar un gand.
    Mersi
     
  8. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Se poate pune fara probleme, dar trebuie o anumita pompa si implicit facute legaturile electrice.
    Daca nu ma insel, colegul Skywalker a facut asa ceva.
    Dar eu zic ca decit sa te complici si sa dai o gramada de bani pe toate materialele necesare, mai bine pui bine in portbagaj pompa aceea manuala si cind ai nevoie de ea o folosesti.
    Din ceea ce spui, nu ai probleme cu pornirea, asa ca eu unul nu vad rostul unor cheltuieli in plus.
    Si asta ti-o spun eu care timp de aproape un an am avut probleme cu pornirea deoarece imi tragea aer pe instalatie si eram nevoit tot la citeva zile sa folosesc pompa manuala de amorsat.
    Am preferat metoda aceasta deoarece instalarea unei pompe electrice ma costa vreo 200€, pe cind pompa manuala a fost 10€ si 2-3 minute pierdute cu amorsarea-pornirea motorului cind ma lasa balta.
     
    Ultima editare: 14 Iul 2016
  9. cstoica

    cstoica 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2,5 TDI 150CP (AFB) , 1999
    Mersi, am si cumparat pompita manuala, o pun in trusa si la nevoie apelez la ea. Poate pe viitor daca imi pica vreo pompa de rezervor ieftina dar buna pe mana, o sa o montez in rezervor.
     
  10. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Am avut pompa lift dar baga presiune prea mare, 4 bar, si am renuntat repede la magarie ca sparge furtunele de tur.
    Pompa de amorsare manuala se monteaza intre filtru motorina si conducta de tur.
    Pompa manuala de amorsare este cea de logan diesel si costa 15 lei la care iti mai trebuie 1 metru furtun de 8mm - 16 lei; 1 metru furtun 10mm - 18 lei; doua reductii de la 10 la 8 mm - ? lei (eu le-am avut aceste reductii).
    Singura magarie cu pompa in rezervor este inlocuirea sistemului din rezervor cu unul de quattro fabricat dupa 2003 (Allroad sau Quattro), Audi a montat DOAR pe aceste versiuni si DOAR dupa 2003 aceast sistem care impimge motorina spre pompa "celebra" Bosch VP 44 cu o presiune de max 2 bar.
     
    cstoica apreciază asta.
  11. Danysasha 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi a6
    Salut colegii si scuze de deranj,am o intrebare si o nelamurire.detin un audi a6 2.5 tdi v6 180cp an 2001 cod AKE e simplu nu e4x4,ma intereseaza pompa de alimtentare din portbagaj are rol doar de a strange motorina s au de a trimite motorina spre pompa de injectie??? Multumesc mult stima
     
  12. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Nu trimite motorina.Pompa de injectie e cea care isi trage motorina din rezervor.
     
  13. Danysasha 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi a6
    Multumesc mult colegu.stima
     
  14. clauxxx22 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    tg mures
    Masina:
    AUDI A6 2.5 quattro akn 2001
    Salut grup. Sunt nou pe aici am si eu o problema si nu i dau de cap nicicum. Mi se dezamorseaza daca o las cateva ore. A6 2.5 tdi quattro brec din 2000.
    Am pus supape si pe tur si pe retur tot se dezamorseaza.
    Am anulat filtru si am lasat sasi traga motorina din sticla asa merge totu perfect cand pun inapoi sa mearga pe rezervor se dezamorseaza.
    Pompe din rezervor am schimbat vreo 3 nici o rezolvare.
    Ajutatima va rog sa i dau de cap
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit deloc forumul. Mai citeste (si ia notite) toate topicurile despre motoarele 2.5 TDI din aria asta si din aria motoare si transmisie.
     
  16. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ai incercat sa inlocuiesti valva de pe filtru? Sau macar o-ring-ul ei? Daca te chinuiai sa citesti aici gaseai toate solutiile
     
  17. cosatd

    cosatd 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2009
    Locație:
    Dragomirești-Vale
    Masina:
    Audi a6 2.5 tdi cod AKE 180 cp an 2000
    Salutare,
    Poate este cineva pe aici care ma poate ajuta: am schimbat pompa din rezervor si acum nu mi mai indica cata motorina am in rezervor, de functionat pompa nu se aude ca functioneaza, am inteles ca ar trebui sa functioneze cand pun contactul. Masina nu porneste.
    Intrebarea mea este: trebui sa adaptez ceva in calculatorul masini?? Mentionez ca codul pompei noi este la fel doar literele de la final sunt diferite cea veche se termina cu AB si cea noua cu BC
    Masina este un A6 C5 quattro cod motor AKE din 2000. Multumesc anticipat !
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @cosatd Pompele sunt perfect compatibile intre ele, probabil s-a gresit ceva la montaj.

    upload_2018-2-11_16-35-56.png
     
  19. cosatd

    cosatd 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2009
    Locație:
    Dragomirești-Vale
    Masina:
    Audi a6 2.5 tdi cod AKE 180 cp an 2000
    Multumesc pt ajutor, am deslusit problema , era un cablu care face legatura dintre sonda litrometrica din partea stanga la pompa din partea dreapta , din neatentie am tras mai tare de el din partea dreapta , la demontare, si se "pitise" prin rezervor in partea stanga si nu l mai vedeam si automat am uitat de el la montare si de acolo toate erorile ulterioare plus nervii mei intinsi la maxim!!!
     
  20. Catazaq

    Catazaq 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q7 2008 Sline 3.0l
    Buna!De 2 zile am o problema cu alimentarea de motorina din rezervor,in sensul ca inainte puneam contactul si daca stateam pe bancheta din spate auzeau pompa din rezervor ca functioneaza dar acum nu o mai aud nici daca stau cu ureche pe capacul acela cu 3 suruburi din portbagaj.Siguranta e buna dar sincer nu imi dau seama dupa cele scrise de colegi, care e releul pentru pompa din rezervor!Poate cineva sa posteze o poza cu tabloul cu relee explicand care e releul respectiv ?...va rog frumos!Masina e Audi A6 C5 2001 2.5 155cp
     

Distribuie pagina asta