1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire grea la a doua cheie - pornire motor rece sau motorul nu porneste la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de mar, 20 Mai 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum a zis si Excalade, nu exista martor in bord pentru bujii arse.
    Cand iti palpaie spirala dupa ce pornesti masina, indica probleme pe partea de injectie, alimentare sau turbo. Nicidecum ca ai bujiile arse.
     
  2. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Exact EEXCALADE acel martor se aprinde imediat ce pun cheia in cantact pentru 1 sec , la fel ca toti martorii din bord, dar nu ramane aprins la -10 grade iar pornirea este greoaie.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica omule bujiile !!!
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sa nu uitam ca martorul/releul de bujii functioneaza in primul rand de comanda data de G62, eu cu asta as incepe.
    Daca dupa pornirea motorului martorul de bujii sta aprins asta denota cum ati spus si voi o problema la managmentul motorului/un swich de frana defect/becuri arse.
     
  5. tpv

    tpv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.5 TDI V 6 automat fab 2002
    A6-le meu pornea foarte bine la prima pornire dimineata, daca porneam dupa circa 2-3 ore, pornea foarte greu, aproape imi descarca bateria.
    Am schimbat G62, am schimbat bujiile, am avut una rupta in chiuloasa care a fost scoasa in final, am pus testerul pe ea, avansul este de 3.6, dar pornea greu in continuare.
    Pornirea grea era cand temp. motorului era pe la 60-65 de grade, verificata pe climatronic.In final s-a rezolvat prin montarea unui intrerupator cu revenire care comanda direct bujiile, a fost legat pe releu de bujii si il folosesc doar cand nu vrea sa stea pe bujii, subliniez faptul ca la prima pornire dimineata nu-l folosesc deloc bujile stau sufcient cat sa porneasca usor, folosesc intrerupatorul cand face figuri , dupa circa 2 ore de la oprire. Daca tin apasat pe el circa 5-7 secunde porneste foarte usor.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Asta are alta cauza!
     
  7. tpv

    tpv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.5 TDI V 6 automat fab 2002
    Care-i cauza?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si eu pe vremea cand aveam C5 am intampinat exact aceeasi problema.
    Dimineata pornea perfect, daca o opream si o lasam 1-2 ore era jale.
    Schimbat G62 OE, bujii Beru, releul bujii OE, degeaba. Ajunsesem sa desfac electromotorul sa vad in ce stare este. Stiam ca la cald mai face probleme de genul daca are bucsa de cupru uzata. Schimbat bucsa de cupru electromotor si platoul de carbuni, degeaba.
    Verificat injectoare pe banc, m-am gandit ca la cald se dilata vreo piesa microscopica prin ele si apar probleme. Degeaba, injectoarele erau in stare buna.
    Cateodata, daca aprindeam pozitiile pornea instant si dupa 2-3 ore de stationare, cateodata doar. Schimbat si blocul de lumini, alti bani cheltuiti degeaba.

    Dupa ce ajunsesem la capatul pragului psihic cu aceasta problema, am decis sa schimb bateria (Varta de 82 Ah, avea 2 ani). Am pus Bosch de 95 Ah si surpriza, masina pornea perfect indiferent de cate ore stationa.
     
  9. tpv

    tpv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.5 TDI V 6 automat fab 2002
    Eu am baterie de 100 Ah Varta, electromotorul a fost desfacut, schimbat perii , bucsa, bobina noua, dar nu-i nici o modificare in bine.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa ai baterie si de 200, degeaba. A mea tinea curent peste noapte, problema era cand se incalzea. Acum nu stiu daca si la tine e aceeasi cauza dar merita incercat cu o baterie de cel putin 90 Ah care stii ca este in stare buna.
     
  11. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Am incercat azi sa scot fisele la bujii, si binenteles de prima care am tras, am plesnit-o. Doua din ele sunt langa filtru de ulei , nu inteleg cum sa le scot .
     
  12. tpv

    tpv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.5 TDI V 6 automat fab 2002
    Cu un pantent cu cioc lung si curbat.
     
  13. tavi88

    tavi88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 140CP BRE
    Buna seara!
    Azi de dimineață am pornit masina,a pornit la sfert de cheie a mers 15 secunde si s-a oprit.
    Nu am putut să o mai pornesc decat cu sprayul iar atunci cand a pornit se vedeau bule de aer pe furtunul de tur.
    Este a doua oara luna asta cand mi se intampla.
    Dacă merg zilnic cu ea nu am probleme daca trec 2-3 zile porneste si se opreste.
    Din ce am citit pare a se dezamorsa pompa de inalte.
    Pe tester nu a dat nimic.
    Am primit fel de fel de solutii.
    Valva pe tur cu un singur sens.
    Pompita de mana.
    Schimbat simerig pompa.
    Nici nu stiu cu ce sa incep .
    Multumesc mult si o seara frumoasa!
     
  14. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Cu oricare din ele ai incepe nu costa o avere.
    Pina iei o hotarare eu zic sa te chinui in continuare ....asta pina pica pompa de injectie si poate te hotarasti sa dezmembrezi masina.
    Mie din ce in ce mai greu sa cred ca sunt posesori de 2,5tdi ce nu isi pot permite sa riste 100ron si sa remedieze toate cele 3 problemele
     
  15. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Buna seara, dragi colegi si mulți ani cu sanatate va doresc!
    Citesc de ceva vreme acest forum, in speranța ca voi putea gasi rezolvarea unei probleme ce ma macina de prin toamna lui 2017.
    Dețin un Audi A6, 2002, 1.9 TDI, 131 cp, cod motor AVF, cu 300000 km la bord. Incepand cu toamna anului 2017, cand temperaturile dimineata erau in jurul valorii de +15 grade, am observat ca porneste greu, adica trebuie sa tin mai mult pe electromotor decat de obicei. Bineințeles, cu cat temperaturile scad, cu atat mai greu porneste. Mentionez ca in vara anului 2017 am schimbat distributia si transmisia, precum si toate filtrele si uleiul.
    Dupa prima pornire, daca opresc motorul, apoi pleaca perfect normal, la prima invartire de electromotor. Tot dupa prima pornire, daca o accelerez, pe loc sau in mers, mai mult de 2500 ture/ minut, atunci incepe sa faca precum un tractor si nu se mai tureaza mai mult de 1200 turatii, iar injectoarele apar pe vag com cu valori peste +-3...
    Am facut numeroase teste, in urma carora nu exista nicio eroare, iar injectoarele functioneaza in parametri normali...
    In urma sfaturilor gasite pe acest forum, am efectuat urmatoarele acțiuni;
    -- schimbat comutator lumini--rezultat zero
    -- schimbat oringuri injectoare și reglat injectoarele la 180 grade. Nicio imbunatatire a pornirii, dar valorile de compensare ale injectoarelor s-au imbunatațit.
    -- schimbat toate futunele de motorina, inclusiv supapa de pe filtrul de motorina. Nicio imbunatatire.
    -- schimbat garniturile la pompa tandem. Nicio imbunatațire.
    -- schimbat bujii incandescente, deși și cele vechi sunt perfect funcțtionale. Intr-o dimineața, la -5 grade am scos mufele bujiilor și am legat de fiecare cate un cablu, dupa care l-am pus pe plusul bateriei și am ținut 20 de secunde.... nicio imbunatațire a pornirii...
    Dupa ce pornește, mașina funcționeaza normal, trage bine, nu scoate fum, nu are zgomote ciudate. Am dus-o la diverși mecanici, care au ridicat din umeri dupa ce le spun ce am facut și ce a schimbat...De aceea am scris aici simptomele, poate ma ajuta cineva mai in masura.
    Mulțumesc.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pune un print din vcds cu ch. 001, ch 004 si ch 013 de pe Engine, cu temperatura motorului la 90 grade.
     
  17. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Mulțumesc pentru răspunsul prompt. Astăzi încerc să pun testerul pe mașină și revin cu print-ul. Stimă!
     
  18. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Revin cu print-ul. 20190103_140429.jpg
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mda. Cantitatea injectata (0,8 mg) cu motorul cald e prea mare. Ea trebuie sa fie undeva intre 3,8-4,8 mg la cald.
    Cred ca si la pornire e prea mare, de aceea nu poate sa o arda si invarte lung. Verifica valoarea pe ch 005 camp 2. Ar trebui sa fie pana in 14 mg.
    Verifica si senzorul de temperatura pe engine si instruments. Diferenta intre cele doua citiri de temp trebuie sa fie de maxim 2-3 unitati.
    Dupa asta, poti incerca mutarea avansului putin spre plus, pe la 2,2-2,8 sa vezi cum va porni la rece.
    Daca e tot asa sau mai rau, duci avansul spre 0 sau chiar si valori negative (fara a depasi specificatiile -3+3) sa vezi si asa cum se comporta, daca va fi o imbunatatire. Scoate si tubulatura de la trager pana la filtrul de aer si vezi daca nu se aude un pufait mai pronuntat.
     
  20. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Pe ch 005 campul 2 este valoarea 19.5...
    Din pacate am testerul de cateva zile si nu stiu sa il folosesc sa fac ce mi-ai zis cu avansul... poate imi explici puțin?
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta