1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura apa - G 62 - la A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de zak2005, 4 Oct 2009.

  1. alexx_b

    alexx_b 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C5, 2,5 TDI, 1999
    care este senzorul G2? cel de sus, de langa pompa de injectie, sau cel de jos de pe furtunul de la radiator? (A6, 2.5 TDI)
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    G2 e corp comun (acelasi senzor) cu G62. Primul trimite informatia la IC iar al doilea la ECU. Da, ala de sus, cel de jos e Aux fan thermoswitch . Locatia din Etka mai jos.
     
    Ultima editare: 16 Mar 2013
  3. alexx_b

    alexx_b 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C5, 2,5 TDI, 1999
    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mar 2013
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    am schimbat si eu senzorul g62 si degeaba, la fel, la cald pornire grea, la recere pornire imediata, fara mufa in senzor porneste la cheie. (ar fi o solutie montarea unui tranzistor pe firul senzorului ? sau sa imi iasa aceasta idee din cap ?) Care ar fi cauza acestei porniri greoaie la cald ? multumesc
     
    Ultima editare: 22 Mar 2013
  5. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Am si eu o problema la pornire , cand este rece porneste faca probleme la sfert dar cand se incalzeste invarte de ii suna apa in cap dar tot nu porneste , totul se schimba cand scot mufa de la senzorul de temperatura lichid de racire , cald ( 90 Grade ) sau rece motorul porneste perfect , imediat cum cuplez iar mufa la senzor revine la vechea poveste . Voi incerca cu un senzor de temperatura nou dar daca nu e asta problema ce i-as putea face altceva ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bani cheltuiti degeaba, eu l.am schimbat si aceeasi poveste...bine ca e doar 40 lei ... poti incerca, poate ai noroc.
     
  7. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Ok si cum ai rezolvat problema ?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    simplu ... nu am rezolvat-o ... :) am inteles ca este o valva la pompa de injectie care face figuri , N146, ramane de vazut zilele astea.
     
  9. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    Salut ai rezolvat problema cu pornirea la cald? Acea problema o am si eu identica si la fel ma disperat nu stiu ce sa ii mai fac.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am schimbat baterie, bujii, senzoru g62, degeaba. Am intrebat un mecanic si mi.a spus ca avansul static poate fi dereglat si de accea aceasta pornire grea la cald. Stie cineva cum se regleaza, ce implica ? Este posibil sa fie aceasta cauza ?
     
    Ultima editare: 2 Mai 2013
  11. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    De ceva vreme am observat si eu ca acul de la temperatura apei nu mai urca deloc, indiferent cat timp merg cu masina, fie cald sau rece afara (ca tot a venit sezonul racoros). Dintr-odata, in mers, a cazut la limita inferioara si acolo a ramas.

    Cred ca este vorba despre senzorul G62 despre care se tot vorbeste aici.
    As dori sa schimb acest senzor fiindca nu mai am feedback-ul necesar pentru a putea merge cu masina peste 2000 rpm, in special dimineata cand temperatura motorului urca mai greu din cauza frigului. Acum trebuie sa intuiesc cand motorul s-a incalzit suficient pentru a putea tura motorul la 2000-2600 rpm...

    PS: In cazul meu, masina porneste la fel de repede (cum invart cheia si porneste) si la rece si la cald, contrar a ceea ce am mai citit prin forum iar consumul de carburant este la fel ca si pana acum.

    Singura chestie "spectaculoasa" este ca la cald, cand porneste, scoate fum negru din abundenta primele 2-3 secunde, apoi totul este normal, fumul apare doar la accelerari in sarcina (deal, etc.). Nu ma deranjeaza prea tare intrucat asa face de cand o am si am parcurs suficienti kilometri incat sa-i invat comportamentul.
     
  12. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    @ALEKS eu am problema cu pornitul la cald greoi si cu mult fum negru in timp ce la rece porneste la sfert. Temperatura apei la mine indica corect la 90*. Pe tester mi-a dat o singura eroare ceva sonda de temperatura la apa probabil cea de care vorbiti si voi, insa mecanicul a zis sa nu o schimb inca pana mai tarziu cand vine frigul. Alta problema pe care o am eu banuiesc ca tot din cauza acestei sonde, mecanicul a fost de acord cu "teoria" mea: senzorul nu citeste corect temperatura apei si motorul se tureaza uneori la relantiu pe la 1200rpm ca si cand el citeste eronat temperatura ca fiind scazuta. Ma costa 70 lei sa o schimb, dupa ce o fac am sa revin cu informatii.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    ALEKS inlocuieste termostatul, a ramas blocat pe deschis. Se poate face usor, sint tutoriale despre aceasta operatiunea. Cumpara Behr sau Wahler.
    Ca sa vezi daca senzorul G2/G62 e defect, (asta in cazul in care nu da eroare pe VCDS) verifica temperatura pe modulul Engine si Instruments, iar daca diferenta intre cele doua masuratori e mai mare de 2-3 grade C, atunci trebuie inlocuit. Daca nu, e in regula. Succes.
     
  14. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    nucugheri, multumesc pentru indicatii!

    Am sa incerc sa fac masuratoarea respectiva dar in prima instanta ma voi uita cu VCDS dupa cum spui. Din pacate operatia va trebui sa mai astepte cateva zile fiindca maine noapte trebuie sa merg pana la Cluj deci inca vreo 1000 km dus intors.

    Dar daca este cauza termostatului, atunci din ce am citit, trebuie dat jos botul masinii si cureaua de distributie, corect? Cred ca este destul de complicat de facut de unul singur.

    GLS, din pacate referitor la fumul de la pornirea la cald, nu stiu care ar fi cauzele. La mine de exemplu cu toate ca porneste corect, am impresia ca as porni un camion RABA. Se face o adevarata pacla de fum negru pentru 2-3 secunde de la pornire dupa care totul reintra in normal.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu trebuie sa dai jos nici un bot. Eventual al mecanicului daca face ceva gresit :) Iti atasez o imagine din Etka sa vezi cam pe unde vine termostatul. Sper sa-ti dai seama si live, pe masina ta unde e.
     
  16. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Perfect! Am vazut pe diagrama unde vine si imi este destul de clara pozitia pe motor. Pare foarte usor de schimbat!
    Cred ca ce am vazut eu prin forum, se referea la motoarele mari de 2.5 l.
     
  17. xixii 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 C5,1.8t,AEB,2000
    prieteni care ma ajuta si pe mine cu o explicatie?

    1. am schimbat termostatul pt ca tot imi trecea de 90 apa
    2.acum 5 luni am schimbat pompa de apa ca facea figuri,dupa schimb,perdem antigel(sa dovedit ca pompa era de vina), am tot completat cu apa si acum am apa 99% is intigel 1%(il voi schimba maine.
    3.senzorul ce indica temperaatura lam schimbat o data cu pompa si termostatul pt ca i-mi indica temperatura peste 90.

    simtome:
    - de 1 saptamana senzorul face figuri,adica trece de 90 dar dupa un timp revine la 90
    - imi arata pe bord ca uleiul e sub nivel (CRED DIN CAUZA SENZORULUI CARE indica o temperatura falsa motorului) pt ca apa nu-mi bolborosea in vas


    ce sa fac? dupa ce schimb uleiu+filtre+antigel ,sa SCHIMB termostatul+senzor???
     
  18. xixii 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 C5,1.8t,AEB,2000
    Sa fie buba de la vreun releu ? pentru ca pe tester nu-mi da nici o problema
    Amperajul sa fie problema? Faza e ca atunci cand dau drumu la aer nu-mi pleaca al 2-lea ventilator, dar pe test la 90 porneste, ciudat.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Sep 2013
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce pot sa-ti spun e ca nu are nici o treaba cu nici un releu ceea ce ai descris tu ca simptome cu o postare in urma.
     
  20. xixii 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 C5,1.8t,AEB,2000
    azi de exemplu am mers prin oras (bucuresti) cam 80 Km. si mia facut tot drumul: mergeam 10 km la 90 pe urma sarea la 110,statea 5 minute,iar scadea la 90,dupa 15 minute urca la 120 unde statea cam 10 minute,scadea la 90 si a ramas cam 20 minute si am ajuns akasa :)))
    fluctuatii mari a? ce ziceti?
     

Distribuie pagina asta